fredag den 22. februar 2013

Kids’ Clothes Belgian Style Series!!


An, bag bloggen StraightGrain, har inviteret undertegnede til at deltage i hendes 'Kids' Clothes Belgian Style Series', som løber af stablen NU! I perioden 11. februar til 25. maj 2013, vil An præsentere 15 forskellige bloggeres fortolkning af hvad, hun refererer til som værende Belgian Style Clothing:

Belgian children’s clothing can be characterised as very playful, colorful, often with a vintage touch, and with a love for special prints. No pink +  purple here ;-) Generally, patterns are very simple and minimalistic – forget abundant ruffles or campy embellishments. 

An har sågar kreeret et lækkert Belgian Style pinterest board.

11. marts skal jeg 'på' - og jeg kan afsløre så meget, at mit bidrag allerede er kreeret....i samarbejde med mit yngste barn. Måske skulle jeg lave yderlige et bidrag...eller 2. Den holder stadig, den stil (også selvom den har været fremme i DK nogle år efterhånden ;-)

Tusind tak for invitationen, søde An.

The sweet and extremely talented An, from the blog StraighGrain, has kindly asked me to participate in her 'Kids' Clothes Belgian Style Series' - and of course I accepted her invitation...I've loved this style for several years and still do!!!

Thanks for inviting me, An.


 
 


4 kommentarer:

  1. Thank you for announcing the series, dear Trine! I bet I'm not the only one who's super curious about what you've got in store for us.... Really looking forward to it! xo

    SvarSlet
  2. Hej Trine, det er jo spœndende! Mén det ser ud som om Belgierne kun har pigebørn.... Kan du ikke gøre noget ved det?

    SvarSlet
    Svar
    1. Beklager, ikke i denne ombæring....jeg er mest begejstret for denne stil til småpiger :-)

      Slet