mandag den 30. maj 2011

Højttaljet nederdel.

 Link til tutorial

Luna, som hun så ud imorges, da hun drog i skole. Højttaljet nederdel og matchende taske - der er eddermugme knald på farverne, der. Luna har længe efterspurgt sådan en nederdel, det er åbenbart det, de unge vil ha'!! Jeg blev inspireret, da jeg forleden så denne vanvittigt fede nederdel! Lunas kusine Anna kan snart pryde sig med den prikkede.

Nederdelen er utrolig nem at sy - den kræver ikke noget mønster. Skal jeg måske lave en tutorial? Jeg har valgt at afslutte med knap foroven. Man kunne også bare lade lynlåsen fortsætte hele vejen op og så evt. bare sætte en pynteknap på.

Som noget nyt prøver jeg lige lidt på engelsk, da jeg kan se, at jeg har en del amerikanske besøg:

Highwaisted skirt for Luna. It's very easy to make so I might do a tutorial on this one.






17 kommentarer:

  1. Kjempefint skjørt med masse vidde til å svinge rundt i dansen med =))
    Mvh Siv

    SvarSlet
  2. Tutorial: JA TAK.. og gerne i voksenstørrelse med plads til måsen;-)

    SvarSlet
  3. Den er virkelig fin!
    Sådan en ville jeg gerne danse sommeren i møde i - så jeg stemmer for en tutorial...!

    SvarSlet
  4. Man bestemmer helt selv, hvor meget man ønsker, den skal fylde...

    Jeg skal nok lige få lavet billeder til en tutorial.

    kh

    SvarSlet
  5. Ja tak, be' om en tutorial.
    Det er helt sikkert også en model mine piger vil elske.

    Ha' en dejlig dag :)
    Lonni

    SvarSlet
  6. Super smuk nederdel. Jeg sidder klar til at skrive din tutorial ned!!

    SvarSlet
  7. Hej Trine

    Hvor er den bare fin - som alt det andet, du får produceret. Jeg er helt vild med stoffet - hvad mon det hedder?
    Og tutrial er jo aldrig af vejen;-)

    KH
    Anna

    SvarSlet
  8. Jeg ville altså gerne være datter i dit hjem :D

    SvarSlet
  9. jaaa klart tutorial. Jeg vel nemlig gerne lave sådan en til mig selv :-)

    SvarSlet
  10. Tak, tak

    Anna, stoffet er faktisk fra H&M - købte det for et par år siden, tror jeg...de havde af en eller anden årsag metervarer på deres webshop.

    kh

    SvarSlet
  11. Super lækker nederdel - venter på tutorial med spænding!! Lige til at danse i sommernatten...eller i haven, når hun nu er 12...

    SvarSlet
  12. Så fine de er, bådde Luna og nederdel :-)

    SvarSlet
  13. Åh vad fin den blev! Och den prickiga med röda kanten! Snyggt jobbat! Och tack för länk :)

    SvarSlet
  14. Tutorial, yes please! Sådan en nederdel ønsker min krop sig :)

    SvarSlet
  15. Tutorial ville være dejligt, har nemlig lovet at sy til min lille niece, og med 2 drenge i huset er det ikke tøsemønstre jeg har mest af ;-)
    Lige en lille bøn, du skrev tidligere noget om en pressefold tutorial? Jeg står nemlig og skal bruge hjælp til netop dette - det jeg har lavet er nemlig ikke super pænt ;-( Og lille prinsen ser altså ud som om han har skæve ben - ikke så fiks.
    mvh Tina

    SvarSlet