fredag den 10. august 2012

Aqua Girl

Egentlig var stoffet her indkøbt med henblik på et par chinos til undertegnede....men, jeg tror simpelthen jeg er for lang-ballet (og for flad- og bredballet) til at kunne bære sådan en par chinos. Engang, når jeg får kortere baller, så skal jeg ha' mig et par aqua chinos. Det var så  den forklaring. Jeg er pjattet med stoffet...måske jeg skulle lave mig en nederdel i stedet? Det ender sgu nok med, at det også bli'r Wilma, der får et sådan en....

Den kække neon koral/orange-ish top er fra COS.




12 kommentarer:

  1. Ej hvor er de fine - super godt ramt med snittet! De sidder da bare lige som de skal :) og je kender det godt med ballerne - et trick er at gøre dem bredere så ser de ikke så lange ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen Jette - problemet er at mine baller både er lange, brede og flade! :-)

      Slet
  2. Fantastisk beskrivelse af dine baller....jeg troede faktisk det var mine du beskrev dér. Til gengæld så er vi da bare skide lækre i kjoler, ikk´?
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  3. skønne bukser!- virkelig lækker 90er feel over dem:-)

    SvarSlet
  4. Flot farvekombi, til solbrun sommerpige:))

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, hun ser lækkerbrun ud i det outfit Wilma-pigen.

      kram

      Slet