torsdag den 1. januar 2015

Wilmas Nytårs Kjole 2014

Den sidste kreation i 2014 blev denne lille scubasag til Wilma.

Mønstret har jeg selv tegnet. Fine flæser ved ærmerne. 3/4 ærmelængde (knapt nok). Længere bagtil end foran. Såre simpelt.

Stoffet er fra Stofdepotet.

Netop de 2 ord 'såre simpelt' har vist været kendetegnende for langt de fleste af mine kreationer i 2014. Rene, enkle linier uden de helt store udsving. Og sådan fortsætter jeg umiddelbart i 2015.

Tusind tak for alle de søde ord og kig i året der gik. Håber I kigger forbi i det kommende år også.

Last creation of the year was this little black scuba dress for Wilma. Simple, as most of my makes in 2014. 

It's a self drafted pattern.

Thank you so much for stopping by and your sweet comments in 2014. I hope you'll continue the visits in 2015.

Happy New Year to all of you. 


 

    

9 kommentarer:

  1. Super fin!
    Godt nytår til dig og familien, Trine.
    Jeg glæder mig til at følge dine kreationer i 2015 :-).
    Maj

    SvarSlet
  2. Skøn kjole. Godt nytår og tak for uendelig meget inspiration i 2014. Glæder mig til at se dine kreationer i 2015 :-)

    SvarSlet
  3. Så fin och enkel klänning! Mycket snygg! Och flickan är ju bara så bedårande!

    SvarSlet
  4. Hvor er den fin! Er vilde med flæserne i ermerne:)

    SvarSlet