torsdag den 26. marts 2015

Black Mamba // McCalls 5975

I made this dress a couple of months ago - just haven't gotten around to the photo shooting part.

Last Saturday my beloved dad turned 65 and I embraced the chance to doll up and have some (crappy Iphone) photos taken of my Black Mamba // McCalls 5975 dress.

A super comfy dress made from a heavy jersey with snake print surface. And we danced all night to the best song ever. 

Mig og min McCalls 5975 slangekjole på vej til fars 65 års fødselsdag, mens jeg stadig var i stand til både at smile og trække maven lidt ind. Jeg ønsker mig en stram mave til min 40 års fødselsdag. Så'n en man ikke skal arbejde for eller opereres til. Utopi. Nå, jamen så bare Spanx, da. 

Slangestoffet er en kraftigere jersey fra Stofdepotet. Behagelig samtidig med at den holder faconen. Beklager at printet ikke er så nemt at se - Iphone billeder, sorry.







28 kommentarer:

  1. You look stunning in it! ❤️

    SvarSlet
  2. Crappy picture or not, you rock!

    SvarSlet
  3. Gorgeous! And so is the dress ;-)

    SvarSlet
  4. Svar
    1. Haha - thanks Jenya ♡ (wanna know my secret?)

      Slet
  5. Du ser fantastisk ud, også i den kjole :0)

    SvarSlet
  6. Årrrrh smuk, Trine!
    Sikke et fint snit til din smukke figur.
    Jeg kan født følge dit ønske om det stramme maveskind, meeeen jeg ville lige klappe min krop på skulderen, hvis jeg var dig. Du ser hamrende godt ud!

    SvarSlet