søndag den 2. maj 2010

Giveaway vinder...og lidt billeder fra gårsdagens krea-aktiviteter...

Vinderen af Twiggy-poppy-kjole-giveaway'en blev Anette fra Glaphuset - hvis du sender mig din adresse, så er der snarest en kjole på vej til Jer :-)

Vi havde, som nævnt i tidligere indlæg, krea-dag hos min lillesøster igår...nøj, hvor var det hyggeligt. Der var stof og maskiner overalt - så kan det da ikke blive meget bedre. Heidi fik syet gardiner og en nederdel til skønne-datteren, Vigga. Min Luna fik syet fine, grønne bukser  (med lidt hjælp fra moren) og lillesøsteren min fik syet en yndig kjole til sin smukke prinsesse Freja og et pudebetræk (med lidt hjælp fra storesøsteren)....og moren/storesøsteren fik syet nul og nix - men, jeg hyggede :-). Manden min og de resterende unger fra kuldet dukkede op til grillede pølser og fyldt mørbrad senere på dagen.

10 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Wow vad duktig din dotter är:) Byxorna blev ju hur bra och coola som helst! Låter och ser ut som att ni hade en toppendag!!! Kika gärna in hos mig och delta i min pågående tävling!

    SvarSlet
  3. Det ser godt nok rigtigt hyggeligt ud!! Tænk at have så store børn de selv lige kan sy.. Det er virkeligt flotte sager i har fået lavet... Ærgerligt at jeg ikke vandt den kjoe, den var vildt skøn.. :)
    Hav en dejlig dag ellers...
    kh Rakel.

    SvarSlet
  4. Sikke nogle fed bukser - hun er altså dygtig ;) (selv med hjælp fra moren).

    SvarSlet
  5. Hvor er din datter bare dygtig! Vil så gerne lave et par bukser i samme mønster til kærestens datter på 10, men leder efter et mønster! Du har jo sikker lavet mønsteret selv, men måske du kan give et tip til hvordan jeg gør?

    SvarSlet
  6. Super dygtig stor pige og lææækker kombi af retrostoffer :o)

    Kh Shina

    SvarSlet
  7. Jubiiii, arj hvor fedt :o) Jeg har vundet den fine fine kjole :o)) Asta og specielt hendes mor glæder sig helt vildt til hun kan passe den :o) Jeg sender dig straks en mail, 1000 tak for en super fed give away :o)
    Herlig dag I har haft :o) Det må være super hyggeligt at have så store børn at man kan være SÅ krea sammen. Det drømmer jeg om en dag at være sammen med Asta, hvis det da har hendes interesse ;o)
    Endnu engang, glæder os SÅ meget til kjolen :o) Hep Heeey :o)
    Anette.

    SvarSlet
  8. Ej, I har da haft en rigtig god sy dag! Og sikke nogle lækre busker din datter har syet:)

    SvarSlet
  9. Buksene som din datter har sydd var skikkelig kule :)

    SvarSlet
  10. Tak for alle Jeres søde kommentarer - og ja, vi havde en skøn mor-datter dag :-)...vi tog endnu en af slagsen igår, da jeg havde fri fra arbejde - denne gang var det Stof og Stil (hvor vi løb ind i Mette, som har hjemmesiden Bettekun.dk) samt Ikea, det gik udover...

    Majline - jeg har ganske rigtigt lavet mønsteret selv...men, Onion har mange fine buksemønstre til børn....tror måske også de har noget der minder om dette. Lunas bukser er faktisk syet efter en voksen str. 34 - hun kunne nu godt ha' brugt dem et nr. mindre.

    Jeg er så vild med det stof, der er brugt til bukserne - tror jeg er nødt til at ha' et par selv...hvis der er nok stof til min numse, der så afgjort IKKE er en str. 34 :-)

    SvarSlet