fredag den 15. juli 2011

Lola Ramona Giveaway

Ja, du læste rigtigt. Vi smider sko efter Jer, Lola og jeg.

Det er jo ikke en hemmelighed, at jeg er svært begejstret for Lola Ramona  sko - nogle vil måske gå så vidt som til at kalde det en besættelse, men suk, har du først haft fødderne i smuksakkerne, så er du altså hooked.

At få lov at kaste sådan et par efter en af Jer, læsere, det er en sand fornøjelse (selvom jeg nok mest har lyst til at kaste dem for egne fødder.) Du skal selvfølgelig være velkommen til at forære dem til mig, hvis du vinder og ikke selv vil bruge dem - str. 40, tak!!

Tusind tusind tak til Lola Ramona for at lege med. I august får Lolas webshop en ansigtsløftning - ikke at der er noget i vejen med hendes nuværende - men hun bli'r efter sigende endnu mere lækker at se på fremover.

Nu til selve konkurrencen. Det eneste du skal gøre er at smide en kommentar herunder. I kommentaren må du meget gerne skrive hvilken af de fire følgende damer, du gerne vil have skal kærtegne dine fødder fremover.

Konkurrencen slutter lørdag den 13. august - den dag ville min smukke mor være fyldt 59 år.

Meet the ladies:

Elsie:


Ketty:


Pippi Sandal: (Jeg vil bo hos Trine, hvisker hun)


Pippi Sko


Let the fun begin

246 kommentarer:

  1. Pippi sandal str 37:-)
    Mette

    SvarSlet
  2. Uh, det må være den bedste give away ever :D

    Pippi sandal str 38 :o)

    Kh Helle

    SvarSlet
  3. Uhhhhh, Elsie måtte gerne på herhjemme :) str. 41

    SvarSlet
  4. Sikke en give away :-)
    Pippi, str. 39.
    Ditte

    SvarSlet
  5. De må alle gerne komme herhjem at bo :o)
    Men hvis jeg skal vælge én, så må det blive Pippi sandal str 37.
    Kh Judith

    SvarSlet
  6. ELSIE....Helt klart...efter længere overvejelser, for det er dælme da svært, som i rigtig SVÆRT AT VÆLGE ÈN frem for en anden..! Str. 39

    Og så et par krydsede fingre... ;o) Lene´S

    SvarSlet
  7. Arhmen, du tager SÅ meget fejl, Trine! Pippi sandalen i str. 40 vil hellere bo hos miiig! ;-)

    SvarSlet
  8. Elsie str 40... Er du svedt en lækker giveaway!!

    SvarSlet
  9. FED give-away! Pippi sko, str. 37 :)

    Emma

    SvarSlet
  10. hej Ketty skoen er bare så smuk str. 36 el 35 hvis de findes i den str.

    SvarSlet
  11. Wow, tænk hvis.... jeg ville super gerne vinde Pipi sko i str. 40 eller måske 41.... mums

    SvarSlet
  12. Uh, pippi sandalen str.39 må gerne pynte mine fødder :o)

    SvarSlet
  13. PIPPI!!!!!!!!! Det var det eneste jeg ønskede mig i fødselsdagsgave! Men Ak, jeg fik dem ikke!
    Men heldet tilsmillet mig og denne gang vinder jeg!!!!
    39,5 eller en lille 40 tak!!

    Åhhh, hvor ville jeg gerne vinde!!

    Er det snyd hvis man skriver mere end én kommentar? :)

    SvarSlet
  14. Jeg er helt sikker på, Pippi sandalen også gerne vil bo hos mig :).

    SvarSlet
  15. Ketty str. 38 - sådan en lille lækkerbidsken måtte da gerne sidde på min fod :)

    SvarSlet
  16. Yndlings give away!! :) Pippi sko str. 37 :)

    SvarSlet
  17. Det var da den vildeste Give Away! Jeg vil rigtig gerne vinde Elsie, str 40 :o)

    SvarSlet
  18. Så må man hellere melde sig ind i kampen :-) Pippi sandaler str 39. Kh Tanja

    SvarSlet
  19. Aiiiiii..... Du har da de bedste giveaways EVER!!! Jeg kan slet ikke vælge... Det kan jeg ikke... Okay - det kan jeg næsten. Elsie eller Ketty skulle det være... Årh! Jeg krydser fingre nu altså!

    SvarSlet
  20. Åh så fine! Men de har jo alle sammen høje hæle, og det dur bare ikke når man er 178 høj, og kæresten 177...Hvis man må være så fræk og ønske udover modellerne her, står Lennie og Rinna højt på min ønskeliste ;)

    SvarSlet
  21. Wow... !

    Jeg har lagt et link til din fine giveaway her:

    ~*~*~GiveAwaysDK~*~*~

    -og bruger str. 39 i sko... så den Pippi sandal løber lige hjem til mig ;)

    SvarSlet
  22. Yikes..... Ketty i en str 39 vil heeeelt sikkert gerne slå pjalterne sammen med mig :-)
    Tina :-)

    SvarSlet
  23. Jeg sukker allerede efter Ketty :)
    Hvis jeg bliver den heldige vinder, skal det være i str 39 (40 hvis de er små i str)

    SvarSlet
  24. Elsie str. 39 mums, bare det bliver mig!

    SvarSlet
  25. "Åååååååh, Lola - du er min allerbedste ven! Looooola - hvornår skal vi to ses igen???"

    Pippi sandal, of course! Str. 41, please. Please, please, please! :-)

    SvarSlet
  26. Uh!! Jeg æææælsker Lola Ramona-sko.
    Pippi sandal str 39.

    Kærligst Mie :)

    SvarSlet
  27. Pippi sko str. 37, og mange tak :)

    Anne F.

    krogsgaard45@hotmail.com

    SvarSlet
  28. Pippi sko nr. 39 må gerne kærtegne mine fødder :)

    SvarSlet
  29. Pippi skoene vil være fantastiske at eje. Jeg vil tro jeg skal have str. 38

    SvarSlet
  30. Elsie str 39 ville rigtig gerne bo hos mig :)

    SvarSlet
  31. da jeg ikke er til alt for høje hæle, er min favorit, elsie str 41:)

    SvarSlet
  32. Nøj, elsker Lola Ramona!

    Elsie skoen har længe været et stort ønske. Ville elske den til mine dages ende i en str 39.

    SvarSlet
  33. PIPPI sko str. 38 håbe håbe håbe

    hilsen Elin
    (elinhclemmesen@sol.dk)

    SvarSlet
  34. ja tak en Elsie til mig i str 40-41 tak tak :)

    SvarSlet
  35. Kan godt være at Pippi sandalen vil bo hos Trine, MEN tror hun vil trives SÅ godt hos mig - gerne str 37- tak :-)

    SvarSlet
  36. Uuuuuuh altså jeg er sikker på at Elsie str 40, rigtig gerne vil bo hos mig!!!!!!

    SvarSlet
  37. Å, himmel =)
    En pippi-sko str 40,
    kom-kom =))
    Mvh Siv

    SvarSlet
  38. Elsie skal være så velkommen hjemme hos mig !

    SvarSlet
  39. oh lala!!!! Ketty og jeg kunne snildt blive gode venner:) Især, hvis hun er i str 39.

    Håber du får en Pippi en dag også.

    Lækker weekend til dig, søde Trine.

    KRAM
    Lis

    SvarSlet
  40. Str 37 Pippi sandal - må rose din smag ;)

    SvarSlet
  41. Pippi sandal str 37 - til min dejlige datter Laura.

    SvarSlet
  42. Iiiih sikke nogle skønne sko.
    Hvis jeg skulle være den heldige vinder, kunne jeg godt tænke mig Pippi sandal i str. 41.

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  43. Wow for er lækker give away! Jeg tror bedst jeg kan lide Ketty i en str 39 :) krydser fingre!

    SvarSlet
  44. Åhh, jeg har mang en gang stirret lengselsfullt på dine Pippi-sandaler som du ofte styler dine tøffe kjoler med, så hvis jeg skal kaste meg inn i trekningen, må det være med et lite ønske om et par Pippi-sandaler :D

    SvarSlet
  45. Uhhhhh, Elsie vil gerne her hjem:) str. 40

    SvarSlet
  46. Hold da fast, sikke en flot præmie :-)
    Jeg øsker mig Elsie sko i str 41 :-)

    SvarSlet
  47. Pippi sko str. 38
    Tak for den fineste give away :-)

    SvarSlet
  48. Pippi sandalen i str 41 kalder på mine fødder :9

    SvarSlet
  49. Hold nu k..., hvor en fed give away!!! Pippi sandal, vil helt klart gøre det bedst på min fød i str. 39;-)

    Kh Anja

    SvarSlet
  50. Kan man overhovedet vælge mellem sådanne smukheder!?
    Hvis det skal være m"det nok alligevel blive Elsie der vinder min fods kærlighed.
    Str.41.

    SvarSlet
  51. Svært at finde et par yndlings! Men Elsie str. 41 er nok mine.
    Tjekkede lige hjemmesiden, sikke nogle labre støvler der også er der :)

    SvarSlet
  52. Ååååå så vanskelig å velge. Men det må bli Ketty str 39.

    Krysser fingre her nå!

    SvarSlet
  53. Pippi sko come to mama - i str. 39 tak!! Måske verdens bedste give away!! Fingrene er krydsede helt vildt

    SvarSlet
  54. WoW!
    Den fedeste og vildeste Give Away du endnu har haft! - Og jeg forstår til fulde besættelsen for de smukke sko ;-)
    Pippi sandalen i str. 38 måtte gerne svøbe sig om mine fødder...

    SvarSlet
  55. Elsie i en 38 vil gerne bo hos mig :-)

    SvarSlet
  56. jeg er helt sikker på Elsie meget gerne må bo på mine fødder og så skal de gerne være i en 38/39
    super fed give away du har gang i igen!

    SvarSlet
  57. Årh, en Elsie i str 40 kunne jeg godt bruge

    SvarSlet
  58. Orv de er smukke! <3
    Elsie str. 40 :)

    SvarSlet
  59. Pippi sandal i str.39 må meget gerne komme her hjem og bo:)
    Louise

    SvarSlet
  60. Jeg er ret overbevist om at Pippi gerne vil bo hos mig, i en skotøjsæske hvorpå der står str. 39 ;) (og overvej hvor fint navnet passer til min blogs navn, amen altså, det er da meant to be!)

    Mvh. Trine
    www.villa-villakulla.blogspot.com

    SvarSlet
  61. Elsie str. 41 - ja tak! :)

    SvarSlet
  62. Savle savle savle....Pippisko str. 39 vil se svært pæne ud på mine små fusser

    SvarSlet
  63. Looooooove it! Pippi-sandal str. 40, tacka :-) KH Lisbeth

    SvarSlet
  64. Hej

    Den give away er bare super

    Elsie str. 39 er meget velkommen hjemme hos mig.

    God weekend

    MVh Helle Malene

    SvarSlet
  65. JISØØSSSS.....må hellere blive skilt bare lige for at få lidt held i spil......ELSIE, hun er MIN!!!

    SvarSlet
  66. uffff DEN ER SVÆR!!! Gid man kunne vælge dem alle sammen, men nu hvor man skal vælge må det blive de fine Ketty sko eller Pippi sandalerne størrelse 37. Kan på nuværende tidspunkt ikke vælge... NØJ de fede!!

    mvh Kristiane

    SvarSlet
  67. Det er jo en fuldstændig fantastisk give away :-D Hurra hvor fedt.
    Jeg ville elske at udvide min samling med et par Pippi mere ;-)

    SvarSlet
  68. Vil så gerne vinde et par Pippi sandaler str. 36!!! Håber håber håber

    SvarSlet
  69. Tror det skal være en elsie nr. 39 men måske skal man liiige prøve dem størrelsesmæssigt.

    Men synes nu også de sidste Pippier er fine :)

    SvarSlet
  70. Sikke en flot præmie. Pippi sandal, str 42 hvis muligt. :)

    SvarSlet
  71. Elsie str. 39 :) Og wauw for en give away!

    Line

    SvarSlet
  72. Åh Elsie måtte gerne flytte ind her i en str 40!

    SvarSlet
  73. Pippi sandal kom hjem til mig!!! (39½ hvis det findes, tak.)

    Fedeste give away ever!!!

    SvarSlet
  74. Det må helt klart blive en Pippi Sko (str. 40). Hold nu op de er fede. De ville helt klart hjælpe mig med at krybe ud af min konservative stil og blive mere groovy -s- / Heidi Clara

    SvarSlet
  75. pippisandal str. 36 - mums

    SvarSlet
  76. Håber så meget, at Elsie må blive min !!! (str. 37)

    SvarSlet
  77. Jeg dør.. holder ikke til d. 13.8.!! Ønsker mig dem alle så meget, at jeg næsten ikke magter at vælge..
    Den ender på Elsie str. 40 (og nej, det er ikke fordi, jeg sender den til dig, hvorend jeg synes vi alle fortjener dem!)

    SvarSlet
  78. Trine jeg kan sagtens se, at skoene der hører hjemme på dine fødder!
    De er super fede.
    Hvis jeg er den heldige, vil jeg gerne bo sammen med Ketty i en str. 38!
    Har du mon tjekket min give away ud?

    SvarSlet
  79. Jeg, kvinde på næsten 57 år, har for nyligt besluttet tiden er ilnde til at komme op på en hæl til udvalgte lejligheder...

    Derfor vil jeg elske at vinde et par Elsie sko, str. 40, i denne skønne give away.

    Glædelig sommer

    SvarSlet
  80. Woooooow...Du godeste for en vild give-away...Lola Ramona er Gud!!!:)

    Ketty har hvisket i MIT øre at hun er meget træt af bogstaveligt talt at bo i en papkasse, og længes efter en varm og kærlig fod i str 38 hun kan forkæle og smyge sig om.. Lad os ikke skuffe den fod-løse Ketty længere...:)

    betinaz@gmail.com

    SvarSlet
  81. Elsie str. 39.... siger jeg bare.

    Hold da helt ferie hvor du rokker og ruller med dine give aways.

    Malle

    SvarSlet
  82. Elsie, str. 36 - flyt hjem til mig, så smukke og fantastiske

    SvarSlet
  83. Elsie stl. 39 om jag skulle ha den enorma turen att vinna!

    SvarSlet
  84. så fine sko! Elise kan gjerne komme hjem til meg! Her vil hun få komme ut mye :)

    SvarSlet
  85. Jeg tror Ketty er som skapt for mine føtter!!! Str 39. Åh det hadde vært perfekt!! :-)

    Eirin

    SvarSlet
  86. Hvor er det lækkert :) Jeg er med på en Pippi sandal str. 37

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  87. Hejsa
    Hvor fine:)
    Pippi str. 39 (sidste billede)
    Krydser finger
    Vh Gitte

    SvarSlet
  88. Pippi sko, str. 39 ooooooh jatak, jatak, jatak, jatak :-D.

    SvarSlet
  89. Du har en flott blogg! Ønsker meg Elsie sko str 38:)

    SvarSlet
  90. ooh, så lekre!! Ketty, str.38, ønsker jeg meg! Klem, Tonje

    SvarSlet
  91. Pippi sandal str. 38
    de er bare så flotte, lækker konkurrence.
    Natasia
    mariehoenen-natasia.blogspot.com
    natasia91@hotmail.com

    SvarSlet
  92. helt klart pippi str. 39

    mvh jenny

    jennyclausen0809@gmail.com

    SvarSlet
  93. Flot giveaway - og mine fødder ønsker at blive forkælet med PIPPI SANDALEN str 40-41 tak. Åhh jeg krydser sådan tæer for, at det bliver mine fødder der får dem :-)
    kh fiskegudens datter.

    SvarSlet
  94. Pippi-sko str. 40, tak... Jeg ville nyde at gå efteråret i møde med dem på fødderne... :o)

    SvarSlet
  95. Pippi sko str. 36 :-)
    Knus Bianca
    www.biancasko.blogspot.com

    SvarSlet
  96. Uhuhuh! Please, lad mig vinde noget! (ikke bare noget - den her!)
    Jeg ønsker mig en Pippi-sandal i str. 39!

    SvarSlet
  97. Wohoo for en give away!!! Pippi sandal str 38 tror jeg nok gjerne vil bo i Norge med meg ;)

    SvarSlet
  98. Skøn giveaway - også selvom jeg mest er til sko uden høje hæle ;-)

    Meeen - Elsie str. 39 (tror jeg).

    SvarSlet
  99. Nøjj de er hotte, et par Pippi Sandaler måtte gerne bo hos mig :-)

    SvarSlet
  100. Ja str. 37 skal det gerne være ;-)

    SvarSlet
  101. Pippi måtte gerne komme hjem til mig og bo, er sikker på hun hvisker mit navn ;o)

    str. 37

    SvarSlet
  102. WOW, hvor er de altså lækre allesammen...

    Kan høre de råber: Vil gerne bo hos dig. ,-)

    Nå, kunne nu godt se mig i Elsie str. 36/37...

    SvarSlet
  103. Skal prøve noget andet end det jeg altid plejer og derfor... Pippi sandal... str. 39... hold da op, det er en lækker sandal og sikke en give away:)Hilsen Hanne

    SvarSlet
  104. Wow der mange andre med Str 39 i fus!

    Pipi sandal 39 :o)

    SvarSlet
  105. Wow en fed give a way, den fedeste ever!!! Pippi sandalerne vil også meget gerne til Odense i en str 37.

    Super fede ;)

    SvarSlet
  106. Ketty str. 38 :D
    -og ja, de er fantastiske at have på!
    Maiken

    SvarSlet
  107. Uhhh hva' ka' jeg sige? Jeg er vist en Ketty-pige. ;-)

    SvarSlet
  108. Den der pippi-sandal skriger næsten om at komme hjem til mig. I en størrelse 39. :)

    SvarSlet
  109. Pippisandalerne må gerne bo hos mig. I str 40.
    /Dorte

    SvarSlet
  110. Jeg vil gerne ønske mig Pipi str. 38...
    ELSKER denne giveaway!

    SvarSlet
  111. wow en fin konkurrence... ketty ville klæde mine fødder ;) str 41

    SvarSlet
  112. Ketty jeg venter på dig :-) str. 36
    /Henriette

    SvarSlet
  113. Åhhh svært.... Elsie eller Pippi Sko... ok så siger jeg Pippi Sko... str. 38 el 39, ved ikke om de er store el små i str.
    Tak fordi jeg nu ved hvem Lola Ramona er, wow fede sko!

    Solskinshilsner Helle :-)

    SvarSlet
  114. Åh pippi sandal i str 41 er bare så skøn, de må meget gerne bo her.

    SvarSlet
  115. Klart pippi - de er et hit.
    Tina

    SvarSlet
  116. OH MY GOD - Kan lige se mig selv have dem på til jobstart: Et par ELSIE str. 39. Hav en god sommer!

    SvarSlet
  117. Uh uh uh.. Wauuuw! Elsie str. 38 må meget gerne sidde fast på mine fødder resten af sommeren :-)

    Kh Louise

    SvarSlet
  118. Pippi skoen og jeg er absolut forelskede, og derfor skal hun hjem til mig at bo! Jeg har allerede bygget en foret skokasse til hende, så hun kan føle sig som den prinsesse hun er ;-)

    Kh. Sandra/Fru H-T (der bruger en str. 37)

    SvarSlet
  119. Uhh for den da en Give Away... Her må heldet da smile til mig, når Robbie skuffede mig på det groveste i lørdags...
    Pippi skoen i str. 39 ville være perfekt ;o)
    pillesk@live.dk

    SvarSlet
  120. Skønne sko..
    Vil elske at kunne hoppe i Elsie str 40! :)

    SvarSlet
  121. Elsie Elsie Elsie Elsie Elsie......
    Str.39 :)
    Lækker give away!! Og hvis jeg snupper en 39, er der stadig en 40 tilbage til dig ;)

    SvarSlet
  122. Hmm, svært valg... Elsie eller Pippi sandal - tænke tænke....

    Det må blive en Pippi sandal str. 36 som skal joine de andre Lola'er der hjemme ;o)

    Kh
    Maria

    SvarSlet
  123. Ketty i en str. 36 er jeg overbevidst om, ville klæde mine fødder fantastisk!

    mvh
    Elena

    SvarSlet
  124. Sikke en skøn gevinst!!
    Svært at vælge - hjertet siger Pippi sandal, men jeg må hellere lytte til de halvskadede ankler og hoppe på en Elsie..;) Den er også for lækker!
    Str. 41, hvis jeg er den heldige..
    KH Anne

    SvarSlet
  125. altså nu er jeg sikker på at de Pippi sandaler hvisker Anette og ikke Trine... et par af dem i str 37 vil nemlig frygtelig gerne bo på mine fødder!!!

    SvarSlet
  126. Uhhh, det er da lige så man begynder at hyperventilere på sådan en kedelig mandag.
    Pippi-sandal i størrelse 37 - yes please
    KH helle

    SvarSlet
  127. Åhhhh jeg ELSKER Lola sko!! De er SÅ fede!! HVIS jeg vandt, så kunne jeg helt sikekrt se mine fødder i et par Ketty kilehælssko. DRØMME DRØMME!!!
    Jeg er sikker på at det ville være en fantastisk barselsgave til mig :D

    SvarSlet
  128. Jamen Pippi sandal hører da hjemme her :) str 39!

    D. 13 aug er min datters 3 årige f.dag,så de må da blive mine ;)

    Maiken

    SvarSlet
  129. Det er jo nærmest umuligt at skulle vælge en af disse skønne pigebørn... Men er sikker på at både Angie og Stiletto 1951 ville blive så glade for Ketty (i str. 39) som deres lillesøster. Hun skal være så evig velkommen her i familien og lover hun vil få et fantastisk liv!!

    SvarSlet
  130. Elsie str. 37
    Den ville bare passe perfekt ind i min garderobe.

    SvarSlet
  131. Lola Ramona er ganske enkelt fantastisk!! Jeg vil viiildt gerne vinde et par og helst Ketty str.40. Det her er seriøst den bedste give away ever!

    SvarSlet
  132. Elsie i str. 39 skal være velkommen i min skoreol!
    Kh Stine

    SvarSlet
  133. Jøsses, en fabelagtig giweaway!!
    Pippi sandal str. 37
    Ville give min højre arm for sådan et par -:)

    SvarSlet
  134. Uh uh uh, svært at vælge.... men en pippi sandal i str 37 tak!

    SvarSlet
  135. Eeejjjj jeg er helt sikker på, at Ketty og mine fødder vil klæde hinanden rigtig godt :)

    SvarSlet
  136. OMG total yndlingsskomærke!!!
    Er jo tortur at vælge en model frem for de andre - de er alle smukke!!! Jeg er nok mest til Elsie (og er en 39'er).

    SvarSlet
  137. Oh, Elsie vill helt klart flytta till Sverige, tack så mycket! :)

    SvarSlet
  138. Jubii, jeg er også begejstret for Lola Ramona sko.
    Min favorit af udvalget her er Pippi skoene ;)

    Venlige blog-hilsener herfra!

    SvarSlet
  139. uhhhh pippi sko i str. 39, ELSKER DEM! Min mor har rigtig mange Lola sko, men jeg kan ikke passe nogle af dem, øv øv øv :( :( :( Jeg har virkelig kigget på dem såå længe, ville elske at danse rundt i dem til fester. (Folk kalder mig dansesmølfen :P)

    www.lafilleetsavie.wordpress.com

    SvarSlet
  140. Jeg er så forelsket i pippi sko - jeg ved lige hvor de skal stå :-)

    Mange hilsner
    Karin

    SvarSlet
  141. Pippi sandal i størrelse 38 com to mamma :D

    SvarSlet
  142. Jeg ønsker mig et par Pippi i str. 39. Fordi... august er den sværeste måned ever, siden min elskling lillebror druknede sidste sommer. Og fordi ingenting er for småt eller stort at samle på, når man leder efter liv og gladhed, der blev væk. Sko er godt til den slags.
    Kh Ida

    SvarSlet
  143. jamen jamen - kunne man være så heldig at vinde sådan et par lækre basser - ja så skulle det være par nr 3 i str. 39... go sommer til dig og familien...

    SvarSlet
  144. Pippi Sandal str 40 :D :D :D
    Samantha

    SvarSlet
  145. Ihh hvor en skøn give away, og lige netop som jeg havde hørt pippi sandalen i str 40 hviske at den bare så gerne vil flytte hjem til mig ;0)

    SvarSlet
  146. pippi ville sørme også gerne bo hos mig:-)

    SvarSlet
  147. Ketty!!!!! De er da for fede og helt perfekte min nysyede sommerkjole..;)
    str.39
    Nina

    SvarSlet
  148. Jeg elsker Lola Ramona sko.
    Har 2 par.
    Så håber da at få et ekstra par :)

    Pippi sko skal hjem til mig i str. 36 :)

    Leeng

    SvarSlet
  149. Det var dog den fedeste giveaway ever...

    pippi sandal str. 41

    Malene

    SvarSlet
  150. Jeg kan vist ikke tillade mig at vinde her igen - men de sko er da bare for fede, så jeg MÅ prøve. Elsie str. 38 må gerne bo her og hygge sig med den prikkede kjole og de prikkede sko. TAK Trine, begge dele er simpelthen så fantastisk fine og klær tøsen så flot. Der kommer snart billede på bloggen. Kram Bebe

    SvarSlet
  151. Wow! For en super give away!
    Jeg liker Pippi Sandal best (str 38).
    Hvis jeg vinner, så lover jeg å lage en morsom kjole i sort/hvitt/rødt med høy polkadot-faktor ;-)

    SvarSlet
  152. Øj, sådan en Elsie i str. 37 måtte meget gerne bo hjemme hos mig!

    Malin

    (blogs@praestiin.dk)

    SvarSlet
  153. Jeg vil vildt gerne være med, og jeg vil så gerne at PIppi sandalerne i str 39 flytter ind hos mig - Be om :)

    SvarSlet
  154. Elsie str. 37 kunne hurtigt min gode ven ;-)
    /Anne

    SvarSlet
  155. Pippi sko str 36:-)
    Kh Eva

    SvarSlet
  156. Elsie ...hvor er de bare skønne!!! Str 40 må det vist blive - alt efter om de er små el store i str ;-)

    Super flot give away!!!!

    Knus Stine

    SvarSlet
  157. fantastisk Give Away! Har været hooked på Lola Ramona siden jeg så dem på Modemessen for nogle år siden. Ih! Elsie? Pippi sandal? Den er svær! Det må nok blive Elsie. Str. 39, tak. Det ville være fantastisk at få dem lige op til min fødselsdag! :)

    SvarSlet
  158. Elsie i str. 39 til mig.
    Jeg krydser mine små buttede fingre.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  159. "Str. 39..." sa' Pippi sandalen, "....str. 39 en den rette....og jeg vil meget gerne bo hos Anette...."!
    Så det si'r vi bare - ikk'?
    Anette fra bloggen anette lyskjær

    SvarSlet
  160. Er du da sunshine på en gråvejrsdag, for en give away!!
    Har gået og sukket efter Pippi skoene (str. 39), og ville Æ-L-S-K-E at vinde dem her :)

    God weekend og god sommer

    SvarSlet
  161. Mega fed giveaway!
    Elsie str 40, tak:-)

    Kh Camilla

    SvarSlet
  162. Fire meget hotte Ladies. Jeg har kastet min kærlighed på Miss Elsie. Skulle det blive mig, hun skal bo hos, lover jeg at elske og ære hende, i både medgang og modgang, til skodøden os skiller.....

    SvarSlet
  163. Pippi sandal str 39- fed give away

    SvarSlet
  164. uh, en pippi str 40 ville få det godt hos mig:-)

    SvarSlet
  165. En fin lille Pipi sandal i en størrelse 35. Tak, lige sådan en sandal kunne være fin at danse sensommernætterne væk i.

    SvarSlet
  166. Fantastisk give-away!! Men puha, det er jo svært at vælge mellem de fire modeller - bare send dem alle ;)

    Ellers må det være Pippi...eller Elsie.. :D str. 38..

    SvarSlet
  167. Wow her må jeg da deltage :)
    Ketty str 39 vil bestemt være noget for mig.

    Knus Karina

    SvarSlet
  168. WOW :) lækker give away, Ketty i str 39 må bestemt gerne komme hjem til mig og bo

    Karina

    SvarSlet
  169. wow, jeg er allerede forelsket <3 jeg er da helt 100 på en pippi sandal i str 37!!

    mvh
    Elisabeth// www.muabi.dk
    mickromackro@gmail.com

    SvarSlet
  170. Underbara skor som jag mer än gärna skulle vilja vinna.
    Pippi sko stl 39.

    SvarSlet
  171. Det er svært... meen, det må vist blive til en Pippi sandal i str. 38!

    SvarSlet
  172. ÅHHHH.. jeg ønsker mig en Pippi str.39... TAK;-)

    SvarSlet
  173. Ketty i str 36. FØRSTE gang jeg deltager i en konkurrence/giveaway!! Denne her er jo fantastisk :-)

    SvarSlet
  174. FANTASTISK giwe away........
    Jeg drømmer om at danse i sommernætterne iført et par super lækre Lola. - Elsie i str. 41 vil være perfekte!!

    SvarSlet
  175. Ketty, str. 40
    Når jeg vinder ;-) må du gerne skrive på susse.bie@ hotmail.com

    SvarSlet
  176. jamen den er jeg også med på. helt klart en pippi sandal str. 40, de er for fede.
    Birgitte

    SvarSlet
  177. ÅRH -ja hvor er de for lækere... kan lige se hvordan de vil pynte på mine - også gravide fødder... og til den kommende barnedåb- hvis jeg vinder så - pippi str. 37- 38

    SvarSlet
  178. Pipi sandal! Str. 39 :-)

    SvarSlet
  179. Ihhhhhhhhhh det er jo helt fantastisk, det her.......
    En Pippi sandal, str, 41 ville sidde unaturligt smukt på mine fusser ;)
    -Anne-Mette-

    SvarSlet
  180. Wow, det er godt nok svært at vælge, de er jo alle superfede! Men dem jeg helst vil kaste mig over er nu Pippi Sandal, de må meget gerne flytte hjem til mig! Str. 39 :-)
    - Ida / couturexx.blogspot.com

    SvarSlet
  181. Uh, det er altså svært, Trine... De er jo virkelig skønne alle sammen!

    Men altså str. 41

    og... pippi sandal tror jeg :)

    SvarSlet
  182. uhhh, skøn give away. Har længe gået og luret på de skønne sko og jeg er vidst blevet forelsket i Pippi sandal. Håber jeg vinder. :)

    SvarSlet
  183. Elsie str. 39 må gerne smides efter mig!! :o)

    SvarSlet
  184. Hold da op for en fed giveaway! Det var da helt vildt!
    Jeg tror at en Ketty i str. 39 ville se sødest ud på mine fødder - men så ville jeg også bare være en babe!

    SvarSlet
  185. Jeg glemte lige: I str. 37 selvfølgelig...

    SvarSlet
  186. Åhhhhh suk!! Jeg hepper på Pippi i str. 36/37 :o)

    SvarSlet
  187. Vil meget gerne vinde Elsie! I str 36 eller 37, alt efter om de er små eller store i størrelsen :)

    SvarSlet
  188. Ketty i str. 39, det er lige mig:-)
    Hilsen Connie

    SvarSlet
  189. pippi sandal i nr 39 må gerne bo på min fødder :)

    VH Helle

    heksafine@hotmail.com

    SvarSlet
  190. Pippi Sandal str. 39, mange tak(;

    SvarSlet
  191. Nok den bedste give away jeg kan huske. Pippi sandal str 41 ville klæde mine fødder

    SvarSlet
  192. Uhhhlala...jeg ønsker mig Elsie i str. 41...

    SvarSlet