onsdag den 6. juli 2011

Kender du BurdaStyle.com?

Ellers så er det på tide. Et fantastisk tilflugtssted for sy-entusiaster.....og de har god smag, de amerikanere - for de har valgt undertegnede til ugens 'Featured Member'  ;-)Ah, her på Selvfedhedens Legeplads - som bloggeruniverset i bund og grund er - må man godt sige højt at man er stolt, ik'? Gu' er jeg stolt. Et I klar over hvor mange krea-maniacs, der frivilligt lurer på min brede bag disse dage ;-).

Har du lyst til at kigge med?

Mig i bedste King Kong stil.

(Kjolen har jeg syet efter et snitmønster fra Butterick nr. 4790. Den er meget nem at sy - dog kan pasformen drille lidt...)

21 kommentarer:

  1. Sejt! Tillykke med det, det er meget fortjent :)

    SvarSlet
  2. Absolut velfortjent, du har en rigtig fed og unik stil, har du!!!

    SvarSlet
  3. fantastisk! det er vildt sejt og fortjent - helt sikkert.

    x

    Margit
    Creative Tail

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare fedt. Stort tillykke - og super godt interview:-)

    SvarSlet
  5. Jeg så det godt igår da jeg fik deres nyhedsmail. Det er rigtig flot. Tillykke :-)

    SvarSlet
  6. Det manglede da også bare med alle de lækre ting, du kreerer

    SvarSlet
  7. Det synes jeg er fortjent :o) Tillykke med det.

    Vildt fed kjole på billedet..

    SvarSlet
  8. Og sko også ;o) Hvor er de fra?

    SvarSlet
  9. Jeg skrolte nedover , skal lese det grundigere ikveld. Jeg har alltid sagt det til deg jeg bare elsker kjolene dine. Klart andre legger merke til deg også å de skjønne ungene din e som du har som modeller. :))

    SvarSlet
  10. Tak alle søde sammen.

    Helle, kjolen kan jeg ta' æren for - skoene får Lola Ramona æren for. De er både fede og behagelige.

    kram

    SvarSlet
  11. Godt gået - tillykke!
    Tak for linket, kendte slet ikke den side. Og fedt at læse lidt mere om dig :-)

    SvarSlet
  12. ja, nu kender jeg siden, og der skal jeg da vist surfe lidt rundt!
    Du er bare for sej - det er virkelig velfortjent - og jeg kan godt forstå, du er stolt!

    KH
    Anna

    SvarSlet
  13. Stort tillykke. Du laver også ngole virkeligt fine ting.
    Hvilket mønster er kjolen på billedet i indlægget syet efter?

    SvarSlet
  14. Tillykke!! Jeg kan sørme godt forstå de har valgt dig!! Det har alle vi - dine faste læsere jo også. Og det er så fuldt fortjent!!

    SvarSlet
  15. Du har også god grund til at være stolt - dine ting er simpelthen så seje og unikke! Love 'em :-)
    Kh Bebe

    SvarSlet
  16. Du er for lækker!! Tillykke med det!

    SvarSlet
  17. Topvelfortjent udnævnelse og iagttagelsen om bloguniverset sidder lige i skabet - vi skal bare turde se det i øjnene :-)
    Jeg iler over på Burda!

    SvarSlet
  18. For en fantastisk blogg!
    Fant den via Burdastyle, og er kjempeglad for det. Jeg elsker stilen din!

    SvarSlet
  19. Ih, sikke fint. Og fuldt fortjent at du er ugens gæst :)
    Mht. mønstret - hvordan er det i størrelsen? Jeg sukker efter at købe det, men ligger lige i grænselandet mellem de to størrelser hvor mønstrene deler. Så vil jeg have det store eller det lille mønsterark?

    SvarSlet
  20. Mønsteret er lidt drilsk, men jeg ville nok ta' det mindste.

    God fornøjelse

    SvarSlet