onsdag den 20. juli 2011

The Groovy Dress

Velkommen til 1969!! Bred ymer og knæhøj karse for alle pengene. Über Groovy. Afro-pige stoffet hører til blandt mine absolutte favoritter. Mit lager svinder ind, og stoffet er umuligt at opdrive, så det er kun en sjælden gang imellem, at saksen finder vej til hende her og veninderne i hvid, pink og blå udgaver. Printet er relativt stort på stoffet, så jeg synes det egner sig bedst til kjoler og nederdele. Af selvsamme grund har jeg en masse rester (afro ansigter) liggende, for jeg kan simpelthen ikke nænne at smide hende ud. Inspirer mig!! Hvad skal jeg bruge de yndige ansigter til?



8 kommentarer:

  1. Skøn kjole, med mikrofon-hår i højeste gear.

    Stine:)

    SvarSlet
  2. Skøn skøn kjole. hvad med at aplikere hende på en t-shirt på det ene bryst eller nedre hjørne?? så den passer til nederdelen.... en håndtaske eller et indkøbsnet der mather til med hende aplikeret på.... lav en masse udstyr til:0)


    hilsen Elin

    SvarSlet
  3. SÅ mye tøft du syr!!
    Helt herlig fargerik søm du har, deg kommer jeg tilbake til ,-)

    SvarSlet
  4. Ja jeg tænker også, sy tasker, puder, bag på en vest eller et patchwork tørklæde til vinter?

    SvarSlet
  5. Very groovy. I think you should make a matching bag!

    SvarSlet
  6. Jag älskar denna fina klänning och har fått SÅÅÅ många komplimanger för den! TAck Trine, du är bäst!

    SvarSlet
  7. Jag älskar denna klänning och har fått SÅÅÅ många komplimanger för den! Tack Trine!

    SvarSlet