torsdag den 7. juli 2011

Undskyld Bambi m. familie....

Jeg håber ikke, at min åbenhed og ærlighed medfører, at jeg får en flok dyrerettighedsforkæmpere på nakken - men jeg har altså tænkt mig at slagte Bambi, hans mor og Stampe med!! I said it. En kvinde har vel også ret til en ny kjole indimellem....jeg skal sgu ha' en Bambi kjole, skal jeg.



Det Røde Lyn - aka min scooterkørende post medbragte også andre lækkerier idag, så nu kan den færdige præmie komme afsted til vinderen af min seneste giveaway. Endnu engang tak til Pepatino fordi de gad at lege med.

11 kommentarer:

  1. Åh nej ikke stakkels bambi..... Uf det ville jeg ikke kunne gøre. ;0)

    SvarSlet
  2. I'm a coldhearted Biaaaatch!! ;-)

    SvarSlet
  3. Hvor er det fint! Glæder mig til at se resultatet...hvis du får stof i overskud må du sige til ;o)

    SvarSlet
  4. du skal da ha en bambi-kjole intet mindre kan gøre det glæder mig til at se den :)

    SvarSlet
  5. Selv om jeg synes, at det er en smule synd for Bambi, er jeg ikke i tvivl om, at der kommer noget super lækkert ud af stoffet:-)

    SvarSlet
  6. Hahaha - kunne ikke lade være med at smile stort over sætningen: "En kvinde har vel også ret til en ny kjole indimellem". Så sandt!

    Håber at din nye kjole bliver præcist så vidunderlig, som du drømmer om - og jeg har ikke ondt af Bambi - bare sæt saksen i dyret ;)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  7. NEEEEEEEJ det stof må du ikke klippe i!!!
    Og dog en bambi kjole er da heller ikke af vejen....

    SvarSlet
  8. Ja, selvfølgelig skal du det. Det bliver sikkert en drøm af en kjole, når Bambi for alvor har været en tur gennem symaskinene

    Stine:)

    SvarSlet
  9. Selvfølgelig skal du da ha´ en bambikjole - den vil jeg altså glæde mig til at se!!!

    SvarSlet
  10. Kill 'em all!

    Jeg glæder mig meget til at se det blodige resultat.

    KH
    Anna

    SvarSlet
  11. Ihh hvor vi glæder os - både til at se Bambi-kjolen og til at få den skønne, skønne prikkede kjole og skoene i hus :-)

    SvarSlet