søndag den 30. januar 2011

En lille fjer på....

Så er påfugle-jakken nææææsten færdig. Jeg mangler bare en lynlås, så hvis du har en 40 cm lang delbar gul lynlås liggende, som du alligevel ikke skal bruge - og ydermere trænger til at smutte forbi Hobro idag, så er jakken så godt som færdig :-) Hey, hvem kan sige nej til en kop kaffe og en vikingeborg?? (Men det skal være inden håndboldkampene - fåååååååårk, det bli'r spændende)

Jakken er tiltænkt min kusines lille sveske, Marie - hvis altså mor og Marie kan li' den?




32 kommentarer:

  1. Ja hvis ikke, så kan jeg godt lide den!! Hold op den er flot, så fin applikation og sammensætning af materialer og farver :o)
    Men æv, har ingen delbar lynlås til dig... God kamp!! Det bliver nemlig mega spændende!!
    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Oh my....dagens darling!!! Den er hamrende fantastisk!!! Hvis du nogensinde skulle finde på at ville sælge sådan en, så er jeg frisk(: Mor og Marie jubler sikkert♥
    God fornøjelse med guldkampen i Hobro.
    Kh

    SvarSlet
  3. så smuk ... jeg kan ikke få lettet min r... for tiden til selv at sy ,det går altså ikke hmmm ,men jeg kan glæde mig over at alle andre bare syr der ud af :)

    SvarSlet
  4. Hold da helt op hvor er den lækker :-) Skøn farvekombi! Kom forår!
    Jette / Kamma og Ko

    SvarSlet
  5. Uf hvor skøn! Den er bare helt igennem lækker, og den tror jeg ikke man kan andet end synes om :-)

    God håndboldkamp!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  6. Hvor er den dog bare flot!
    Jeg er helt vild med det blomstrede der er i hætten - er det som foer i hele jakken?

    God kamp!! :-)

    SvarSlet
  7. Ej, hvor er den fantastisk lækker! Jeg er helt solgt... Du er SÅ dygtig!

    God kamp - det bliver så nervepirrende!

    Mvh. Clara Gry

    SvarSlet
  8. Wauuu en skøn og farverig jakke til lille kusinene og fååååkkkk hvor er det spændende, pøj pøj med Danmarks håndbold drenge:)

    stine

    SvarSlet
  9. Wooow så fin den jackan blev! Precis en sådan skulle jag vilja ha i vuxenstorlek ;-)

    SvarSlet
  10. Den er bare super lækker! Så fine detaljer. Hvem der bare havde fingrene i det mønster ;) Fantastisk!

    God kamp :)

    SvarSlet
  11. Sød jakke - Træls at du ikke har lynlås. Men jeg er da sikker på at du nok skal finde den et eller andet sted her på nettet.

    SvarSlet
  12. super lækker jakke, du er bare så dygtig det helt vildt.

    SvarSlet
  13. Den dejligste jakke!! Den giver mig forårsfornemmelser...og i godt humør :-) Kh. Linda

    SvarSlet
  14. Wauv det er virkelig virkelig en sød jakke. Super flot lavet :-)

    SvarSlet
  15. Som så mange andre er jeg da også mere end klar til overtage en sådan sag str. 92... mon du skulle lave lidt til shoppen Ü ???

    SvarSlet
  16. Nu har jeg siddet og bladret de sidste af siderne herinde ved dig igennem. Åhhh SUK - jeg elsker din stil, og havde helt glemt hvor fedt det kan være at sy !

    Må bladre videre - det er ALT for længe siden jeg sidst kiggede indenom dig :-)


    KH Maria

    SvarSlet
  17. Har simpelthen ALDRIG set noget smukkere. Og ja, sig endelig til, hvis du vil sælge en jakke i samme stil.
    Hvilket mønster har du brugt?

    SvarSlet
  18. Wow hvor er den helt fantastisk smuk!! Så gennemført. Er vild med de puffede ærmer! Har du et mønstre på denne jeg evt kan købe?

    KH Camilla

    SvarSlet
  19. Hejsa piger.

    Tak for de søde, rosende ord...jeg er da helt rørt.

    Mønstret er mit eget - lavet sådan lidt på slump.

    Men, jeg tror måske ottobre har lavet et mønster, der minder lidt om denne. Prøv at kigge lidt på ottobres hjemmeside og bladr gennem deres magasiner - måske man kan finde noget der?1

    kh
    Trine

    SvarSlet
  20. Tak for det - det vil jeg tjekke ud :-)

    SvarSlet
  21. http://www.ottobredesign.com/

    http://www.ottobredesign.com/lehdet_js/2007_6/all_designs_6-07.pdf

    som du selv skriver her er noget der ligner :)

    SvarSlet
  22. Åååååå, fantastisk!

    SvarSlet
  23. Hold da op hvor er den blevet flot!
    - Katharina

    SvarSlet
  24. Iiiih hvor er den bare fantastisk den jakke!! Skønne skønne farvekombi. Er helt vild md det grønne lommestof. Din nye Font på bloggen er da også bare total fab. Det ser simpelthen super godt ud.

    SvarSlet
  25. Nå, men ellers er jeg sikker på, at din søster og hendes nr. 2 vil ÆÆÆÆÆÆLSGE den, hvis nu altså kusinen og Marien absolut ikke kan lide den, holde af den ej heller elske den!
    Klem fra din største fan - mys mys

    SvarSlet
  26. - Vi kan li' den rigtig meget, holder af den endnu mere og ælsker den allermest.... :-)
    Glææææder os til at tage den i brug! Mys fra Marie og moren :-)

    SvarSlet
  27. Darling L - jeg havde lige misset dit spørgsmål. Det er kun i hætten og på lommerne jeg har brugt det blomstrede. Resten af jakken er fleece foret bortset fra ærmerne, som er polstret med tja, et eller andet foerstof :-)

    Sidse og Lone, I er sgu tossede, er I. Nå, men moster må igang med at lave en fødselsdagsjakke til Fritzen :-) Jeg venter stadig på lynlåse, så Marie(s mor) må væbne sig med lidt tålmod.

    kram

    SvarSlet
  28. ELSKER den!!!! ville også SUPER gerne eje sådan een til tøserne, så hvis du en dag skulle finde på at sælge... så er jeg SUper frisk!!

    SvarSlet