fredag den 5. august 2011

Min nye veninde, Sweet Caroline

Mød søde Caroline, my new BFF. Man bli'r afhængig af hendes selskab, skulle jeg lige hilse at sige. Jeg tror ikke, jeg har båret træsko siden 1981.....det er sgu mange rynker siden, hva'? Beklager at jeg ikke er den store tåneglelakør (selvom lidt lak unægteligt ville pynte på mine lidet kønne fødder)

Sweet Caroline skoene er skabt at svenske Carolin og er lækre får både øje, fod og miljø

Skoene forhandles kun få steder i DK, men kan også erhverves fra Sweet Carolines hjemmeside



7 kommentarer:

  1. Hvor ser de fede ud :o)

    SvarSlet
  2. Flotte..!
    Men jeg er nysgerrig.. Siger de klik klak som træsko med træbund når man går?
    Og er bunden træ el sådan noget lækkert gummi agtigt noget?

    SvarSlet
  3. Rakel, det du træder på er træ, men under træet (altså den del, der vender mod jorden) er monteret sådan noget skridsikkert gummi, således at de ikke siger klik-klok ;-)

    Jeg synes de er enormt behagelige selvom det er træ....

    Jeg synes måske de er en smule til den korte side - normalt bruger jeg max 40, hvilket dette par også er, og jeg går altså helt ud i dem.

    SvarSlet
  4. Sikke fint selskab dine tæer er i.

    SvarSlet
  5. Jättefina!

    Tips! Om du vill vinna retrotyger så skall du kolla in tävlingen på min blogg :)

    //Lina

    SvarSlet
  6. Ahh - de är så fina Sweet Caroline! Jag har ett par i beige/turkos. Såååå nöjd med mina! :)

    SvarSlet