onsdag den 17. august 2011

3 down - 1 to go....

Idag sendte jeg så 3. barn i skole. Yngstesønnen. Bette B.  er nu blevet til Bertram P. - O.A. Jeg kan sgutte følge med....jeg har da lige klemt ham ud.

Albert, det store stykke med dreng, går nu i 2. klasse....og min smukke Luna i 7.D. Aaaarrrrrrghhhhh - konfirmationen er jo lige om  hjørnet. Det er jeg altså ikke voksen nok til!!

Godt Wilma har 2 år tilbage i børnehaven....





 Lærerinden: "Sikke nogle flotte mennesker du tegner, Bertram'

Bertram: "Det er da ikke mennesker, det er Zombier.....!!"



11 kommentarer:

  1. Hvor er de skønne, dine børn! Og B's bukser er da for coole!!! Og ja, tiden går alt for hurtigt - og vi bliver alt for gamle ;-) God aften til dig! KH Bebe

    SvarSlet
  2. Hi den var god den med zumbier og så fræk han ser ud med den manglende tand. Jeg er lidt i tvivl om du har modtaget mail fra mig angående stof ?

    SvarSlet
  3. Jo, Ævle - og jeg har også svaret dig flere gange...også tidligere. Tjek evt. din spam

    Hey, Bebe - hvem snakkede om gammel!!;-)

    SvarSlet
  4. Kæft nogle skønne unger du har....der er nu ikke noget der topper frække drenge og ham bette Bertram er da vist én af dem ;O)

    SvarSlet
  5. Så er linjen ligesom lagt med den kommentar til frk lærerinden! Skønne skønne unger du har skudt ud gennem tiden! (:
    Og gammel... det er kun oste der bliver det... eller noget i den stil.

    SvarSlet
  6. Så dejlige billeder af smukke, smukke børn :) Skønt hold I har der!

    SvarSlet
  7. Ja, tiden går så alfor fort...

    Jeg har bare to barn. En jente på 8 som startet i 3. nå og en gutt som har første skoledag på mandag...

    ...nesten så de glipper ut av hendene mine synes jeg...tiden flyyyre avgårde...

    SvarSlet
  8. puha ja - det er utroligt som børnene vokser og vokser, men man ikke selv blir en dag ældre????!!
    sendte nr 2 i skole i tirsdags<3 - 2 down, 2 to go...
    og sys absolut heller ikke jeg er voksen nok til at ha 2! skolebørn!!!:-/
    ps: din store pige er da simpelthen gude smuk!

    SvarSlet
  9. Som du selv har skrevet, Trine, så er du (I) sgu meget gode til at lave (kønne) børn :-D

    Billede 4 - pigen bag Bertram, det ligner næsten en kjole i Groovybaby-snit?

    SvarSlet
  10. Det er dælme godt spottet, Signe:-) . Det er Bertrams kusine Julie, der sidder bag ham i tantes design :-). De 2 banditter er kommet i samme klasse. Til lærerinden kan vi kun sige 'pøj-pøj'... ;-)

    SvarSlet
  11. Sejt, altså... Sig lige til, hvis I får ledige pladser i jeres familie, ha ha! (Eller - udgiv for pokker den bog med snitmønstre, kære Trine!)

    SvarSlet