tirsdag den 16. august 2011

Ser min røv stor ud i den her?

Det finder vi så aldrig ud af, for den kan sgu slet ikke være i den!!! Hrmpf!! Pissemandslort.



Nå, heldigvis kender jeg da en pige eller 2 (eller mange!!!), der ikke er udstyret med en ladeport som min. Nederdelen er syet af lækker, blød solgul babyfløjl.

Det er altså bare ikke min dag idag. Jeg har lige modtaget de fedeste, grønne sko fra Swedish Hasbeens, og så er de for små! Stor røv, store fødder og en lang næse til mig....en næse som forøvrigt også er pænt stor!! Argh! Nå, hvis der én derude, som mangler et par nye sko - str. 40, men reelt kun 39, så sig til.



13 kommentarer:

  1. Wauw! Hvad skal skoene koste?

    SvarSlet
  2. Hey, Laura. Jeg har givet 830,- for dem på bud, og det vil jeg selvfølgelig gerne ha' igen....ellers kan jeg godt returnere dem :-)

    kh

    SvarSlet
  3. Hvor er det dog en fed nederdel :o) Elsker den model :o) Kan godt forstå, du er ærgelig over, at måsen ikke vil samarbejde (men du har jo så evnen til at lave en efterfølger :o)

    SvarSlet
  4. Argh, det var da også en træls dag, for begge ting er da virkelig lækre!

    SvarSlet
  5. argh mega meget pissemandslort!!!! Kan sgi da godt forstå du er lidt sur over det..... men ja du må til symaskinen igen, for den nederdel er da bare for lækker!!

    SvarSlet
  6. Fed farve på nederdelen. Ja, og de der dage, dem vil man gerne være foruden.

    SvarSlet
  7. Jammen, har du prøvd å blokke ut skoene med å fylle litt vann i plastposer og putte dem i fryseren først??
    Tvi-tvi
    Mvh Siv

    SvarSlet
  8. Armen, den nederdel er da helt fantastisk!

    SvarSlet
  9. Jeg fik et kort...."Kære Gud, hvis du ikke kan gøre mig tyndere, så gør alle mine veninder tykkere"
    Du må til maskinen igen..

    SvarSlet
  10. Ja, ja, jeg må vel sy en større nederdel. Alternativt må jeg ta' mig sammen og smide de der ekstra graviditetskilo.... det er trods alt 4 år siden, jeg sidst kælvede.

    Siv, det er desværre ikke bredden men længden, der er problemet. Mine storetæer stikker ud:-)

    SvarSlet
  11. Hahahahahahaha du forstår lige at formulere dig så smilebåndet bliver trænet. Sikke en mandag på en tirsdag hva...

    SvarSlet
  12. øj en fin nederdel :) den er godt nok lækker. :) Din egen opskrift eller?

    SvarSlet
  13. Den nederdel er bare for lækker!!

    SvarSlet