torsdag den 15. november 2012

Giveaway - Paperbag Skirt

En lynhurtig giveaway. Den ternede grå nederdel, jeg forleden syede ifm min tutorial, er lige i det mindste til Wilma. Rimelig meget i det mindste. Nederdelen svarer nok sådan ca. til en str. 104. Kunne dit afkom bruge sådan en lille sag, så smid en kommentar herunder. Jeg trækker en vinder imorgen.

I'm offering this little skirt in a super fast giveaway. It's to small for my Wilma and will probably fit a 4 year old. All entries are welcome. I will find a winner tomorrow

/Trine



68 kommentarer:

  1. Uh farverne og modellen er liige noget for min Ida:-) Jeg vil derfor rigtig gerne være med i lodtrækningen!

    SvarSlet
  2. haps haps den vil jeg vinde, jeg har en lille str 104, som godt ville kunne passe den... trænger til lidt fornyelse i garderobeben...

    SvarSlet
  3. Anna ville elske denne lækre sag. Krydser fingre for at hun er heldig:).

    SvarSlet
  4. Str 104 passer perfekt hos os ;0)

    SvarSlet
  5. Ja for sulan!!! Perfekt til en lækker julegave til niecen :-) Træk mig!!!

    SvarSlet
  6. Det ville være en perfekt julegave!

    SvarSlet
  7. Jeg vil da super gerne være med her ;O)

    mvh Malou

    SvarSlet
  8. Min skønne guddatter ville elske den og bruger lige den størrelse, så jeg er bestemt med :-)

    SvarSlet
  9. Jeg kender en lille pige der ville elske den :-)

    SvarSlet
  10. Jeg slenger meg på! Kjempefint skjørt - perfekt julegave til ei lita jeg kjenner!

    SvarSlet
  11. Hvor er den fin og Alberte er lige i den størrelse, så jeg hopper også på :o)

    SvarSlet
  12. Jeg har et lille nips af en str. 104, som ville elske sådan en nederdel, så håber vi er heldige.

    SvarSlet
  13. Åååååh jaaaaah, jeg véd jo, at Astrid passer Wilmas aflagte (som den her vel kan kaldes) aldeles glimrende!

    SvarSlet
  14. Jaah, Freja ville elske den :-) så håber vi er de heldige i denne omgang.

    SvarSlet
  15. Wow min Emma og jeg vil elske en nederdel fra din hånd!

    SvarSlet
  16. Put Mig i hatten... Eller noget :-)
    Kristina

    SvarSlet
  17. Nu har jeg ikke selv en pige, men vores lille niece ville elske den<3
    Kh Catrine

    SvarSlet
  18. Den ville være så fin til min datter :)

    SvarSlet
  19. Ih, den ville bare være fin til lillepigen! BTW du skaber nogle fantastiske kreationer, jeg nyder at besøge din blog og blive inspireret :)

    SvarSlet
  20. Jeg vil gerne være med, min 4 mdr gamle datter kan nok ikke passe den foreløbig, men kender en sød pige som kan :) Det ville være en skøn gave at give!

    SvarSlet
  21. That's a really wunderfull skirt...i like your Blog verry much...!

    Lot's of greetings
    Gabi

    SvarSlet
  22. Awwww I would LOVE this! Just to have something made by you ^_^ my daughter is a little too little but she will grow! thank you for the opportunity xx

    SvarSlet
  23. Nice! I would like to join the giveaway, but I live in Belgium, can I join?

    SvarSlet
  24. Det er lige til min Alberte - hun elsker nederdele og jeg elsker din blog og designs:-) Hilsen Hanne

    SvarSlet
  25. Laura ville være så hip i sådan en!

    SvarSlet
  26. Nøj, den vil jeg simpelthen så gerne vinde til min lille Caroline.... Kh Lene

    SvarSlet
  27. Det kunne mit afkom sagtens :-).
    Anna

    SvarSlet
  28. Den ville jeg elske at give i julegave til en lille dame :)

    SvarSlet
  29. Har en lille niece der vil elske at få den skønne nederdel :o)

    Vh Britt

    SvarSlet
  30. Uha... Den vil jeg gerne vinde.
    Mvh Rikke

    SvarSlet
  31. Jaaa jeg vil da også gerne være med : )

    SvarSlet
  32. Min datter vil elske den skønne nederdel, så jeg er med :)

    SvarSlet
  33. I LOVE your stuff and I'd love to win!

    Katie

    SvarSlet
  34. Skøn nederdel. Jeg vil gerne være med. Tror min datter kan være i den nu :-)

    SvarSlet
  35. It Will fit my granddaughter next summier. She Will be lovely in these skirt!

    SvarSlet
  36. Jubii!! Den er så fin! Den ville være fin til min Emilie!
    Hilsen Mette (mette_green@live.dk)

    SvarSlet
  37. Hvilken fin fin nederdel. Den vil jeg meget gerne vinde.

    SvarSlet
  38. Den vil Lily gerne vinde, så kan hun bruge den senere :)

    SvarSlet
  39. It is super cute. I would love to win. Thank you

    SvarSlet
  40. Mon ikke det er en str. Mathilde ;-) Knus

    SvarSlet
  41. Har en str 104 pige der vil synes den er skøn.

    SvarSlet
  42. Hvor er den fin...har en niece, som ville blive lykkelig for den.

    SvarSlet
  43. jamen min Anna paa 4aar, der for tiden kun vil gaa med nederdele eller kjole vill da elske saadan en fin sag!

    malle

    SvarSlet
  44. Min lille Kaja bruger str 104, og hun ville elske den nederdel - og moderen ligeså ;-)
    Jeg vil meget gerne være med i lodtrækningen.

    SvarSlet
  45. *amen det er jo perfekt - min tøs bruger 104, så det kan da kun blive hende der skal have den ;)
    Maiken

    SvarSlet
  46. Lige Carmens str :-)
    Signe.kristiansen@gmail.com

    SvarSlet
  47. Min skønne Nynne ville være fin i den nederdel :)

    Mvh Mette

    SvarSlet
  48. hvor fint :) den er lige noget for min store pige :)

    Kig også gerne forbi mine 3 give aways:
    http://bullermusen.blogspot.dk/2012/11/give-away-no-2-ogsa-for-drenge.html
    http://bullermusen.blogspot.dk/2012/11/bloggens-frste-give-away.html
    http://krea-kaos.blogspot.dk/2012/11/jule-give-away.html

    SvarSlet
  49. Ville elske at vise min prinsesse frem i en af dine kreationer.

    SvarSlet
  50. Ej hvor jeg håber at være den heldige...!:) Lige tilpas underspillet tøset til at være et hit hos Karoline..;)
    Kh Anne

    SvarSlet
  51. Vil elske elske elske at vinde den til min skønne Emma! :-)

    SvarSlet
  52. Jeg krydser for mit held til denne lækre sag:-)

    SvarSlet
  53. Lovely! Hopefllyentries from Australia accepted :). Very inspiring blog.

    SvarSlet
  54. Den ville være lækker til min Freja som dog ikk er i 104 endnu, men den er værd at gemme lidt.

    SvarSlet
  55. Jeg siger rigtig meget JA TAK :-)

    SvarSlet
  56. Uh ja, den ville da passe Frida perfekt og så kan Anna arve den om et par år :)

    SvarSlet
  57. This skirt is wonderful! My little four year old would love the pop of pink. Thanks for the giveaway!

    SvarSlet
  58. Lovely giveaway! Perfect christmas gift for our small daughters:)
    Merry pre-christmas to all!

    SvarSlet
  59. Kan jeg nå at være med?? lige noget for min pige :)

    SvarSlet
  60. Jeg håber også, at jeg kan nå at være med. Har en str 104 som vil elske at svanse rundt i den fine nederdel (og den vil også være perfekt til de dansetimer, hun lige er startet på - der virker det jo ikke med bukser, vel ;-). marie-louise @ zenger.org

    SvarSlet
  61. Uhh, jeg når det vist? Liiiiige en str. Silke. Den ville jeg blive så glad for at vinde til hende. louisekjunge@gmail.com

    SvarSlet
  62. Den kunne bestemt bruges:)

    SvarSlet
  63. uh im in hvis det ikke er for sent, den ville være skøn til niecen

    SvarSlet