søndag den 11. november 2012

En kjole og en vinder....

Lucky number 4. Ja, det er lykketallet i denne ombæring og dermed vinderen af det fantastiske Sunki e-mønster fra Figgy's Patterns. Gitte med bloggen 'Gittes Nørklerier' kan snart få lov at nørkle sig gennem den fantastiske kjole. Smider du mig en mail, Gitte - så skal jeg nok sørge for, at du snarest får din gevinst. Tak fordi I gad lege med.

Og nu til kjole-delen. Knapt så prætentiøs som den kjole, jeg igår præsenterede - men absolut lige så lækker...omend mere casual lækker. Og nemmere at trække vejret i. Det flyvske stof har jeg tidligere fremvist i form af Wilmas Birdshit Birdshirt. Resten blev altså til en Trine-kjole. Jeg var så pjattet med Wilmas sennepsgule nederdele til blusen, så jeg valgte at lade min kjole få et sjat sennep på skuldrene.

Jeg har brugt et mønster fra Alt Om Håndarbejdes Symagasin 02/2011 - med nogle justeringer hist og pist. Min vurdering er, at mønstret er meget stort i størrelsen, så jeg kunne sagtens taget en mindre str.


Jeg har vist fortjent et par nye støvler....




23 kommentarer:

  1. Fly me too the Moon.... da di, da-da da dam.
    Lækker sag.
    Stine

    SvarSlet
  2. Endnu en fin kjole fra din hånd. Så fin. Hvor er stoffet fra??

    SvarSlet
  3. Arhmen altså, du ryster dem jo ud af ærmet! Fed detalje med skuldrene! Og jeg er helt vild med stoffet:-D

    SvarSlet
  4. Wow you are too talented for words!

    SvarSlet
  5. Sikke en skøn sag at kunne krybe i, lækkert stof og mønster.

    SvarSlet
  6. Gorgeous....!! Love how you paired the fabric! :)

    SvarSlet
  7. Wauw, den er fed.
    Jeg er dødsensræd for at sy voksentøj, aner ikke hvorfor.

    SvarSlet
  8. Så fin den er og dejligt mix med det gule

    SvarSlet
  9. Tak for alle Jeres søde kommentarer - thanks for all your kind comments - I appreciate each and every one!

    ~Trine

    SvarSlet
  10. Sikke en flot kjole:-) Den heldige e-mønster vinder har lige sendt en mail til dig.

    Kh Gitte

    SvarSlet
  11. Uha, den kjole kan jeg godt li'! :-)

    SvarSlet
  12. Ej den er lækker!! Wauw.. Ville bo i den kjole hvis den var min - pæn men casual...;)
    Kh Anne

    SvarSlet
  13. Lækker kjole, lækkert stof og lækker dame ;-)

    SvarSlet
  14. Ps.. Du havde ikke fundet mere af stoffet vel..;)?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Anne - og desværre nej...men, der arbejdes på sagen :-)

      Slet
  15. I love the dress, it looks super comfy :)

    -Ash P
    http://distractedashley.blogspot.com

    SvarSlet
  16. Åh den er så fin, den skal på listen over ting til mig selv, tal for den dejlige indspiration :)

    SvarSlet