søndag den 4. november 2012

Sunki Dress & Giveaway

Wilma har igen fået ny kjole. Igen igen igen. En sennepsfarvet Sunki kjole. Mønstret er fra Figgy's Patterns.

Shelly, som kvinden bag Figgy's hedder, designer de mest stilfulde og lækre mønstre - virkelig øjenguf!! Og den søde dame har været så venlig at donere et stk. Sunki e-mønster til en af mine heldige læsere. Mønstret bli'r sendt til vinderens mailadresse som en PDF-fil, så kan du selv printe ud derhjemme. Easy Peasy.

Stoffet til Wilmas kjole har jeg fundet her

Alt hvad du skal gøre er at efterlade en kommentar herunder, så er du med i konkurrencen om et Figgy mønster. Jeg trækker en vinder næste søndag d. 11. november 2012








94 kommentarer:

  1. Wow sikken et fint snit. Håber jeg er den heldige :-)
    Signe K

    SvarSlet
  2. Trine - har lige fået opdateret mig herinde og kan kun sige wauw til alt det du har fået syet her på det sidste. Hold nu op hvor er du bare dygtig!! Fed detalje med dyreprint på skulderne, så kan selv de mindste rester jo bruges :-)

    Nå men ville jo egentlig også bare lige sige hej og ja jeg vil helt sikkert gerne vinde :-)

    Kram Mette

    SvarSlet
  3. Den ville helt sikkert klæde mit barnebarn, så jeg må da være den heldige vinder.

    SvarSlet
  4. Flot kjole - sådan en vil jeg også gerne sy til min datter:)

    SvarSlet
  5. Ååååårh, det vil jeg gerne vinde!! Det er da den mest fantastiske kjole! wow.

    SvarSlet
  6. Super flot kjole! Sådan et mønster gad jeg godt vinde!

    SvarSlet
  7. Fin kjole :-) Det ville da være super med noget nyt inspiration i form af et mønster :-)

    SvarSlet
  8. Fin fin kjole... Det kunne godt bruges herhjemme?

    SvarSlet
  9. Smukt som altid og med to skønne piger vil jeg krydse for mit held

    SvarSlet
  10. Hvor er det en skøn kjole. Jeg vil meget gerne være med i give-away'en :-)

    SvarSlet
  11. Skøn kjole! Det mønster vil jeg også gerne have fat i :-)

    SvarSlet
  12. Super flot kjole.
    Det mønster gad jeg godt vinde.

    SvarSlet
  13. Lækker kjole og god farve :) og selvfølgelig lækker Wilma.

    Jeg kunne da faktisk også godt tænke mig det mønster i voksenstørrelse :)

    SvarSlet
  14. Thank god there is google translate :) otherwise I would have missed this awesome give away ! I'd love to win this pattern!

    SvarSlet
  15. Oh, jag skulle gärna vilja vinna detta fine mönster.

    SvarSlet
  16. Super flot kjole, den ville jeg rigtig gerne prøve at sy :-)

    Kh

    SvarSlet
  17. How wonderful! Please pick me!

    SvarSlet
  18. WOW - hvor er den lækker- jeg vil rigtig gerne vinde ;-)

    SvarSlet
  19. Nøøj, den er flot den kjole! Er så småt begyndt at sy igen, så kunne være lækkert med det mønster :-)

    SvarSlet
  20. Hvor er den bare flot. Jeg vil gerne deltage.

    SvarSlet
  21. Jeg kan ikke sy efter mønster, men jeg kan vel lære det :) Deltager gerne i lodtrækningen!

    SvarSlet
  22. Jeg er med ! Fantastisk smuk kjole.. hvilket stof har du brugt? - elsker farven!

    /Kathrine.

    SvarSlet
  23. Hvor er den kjole skøn. Jeg deltager selvfølgelig meget gerne i din Giv Away. Du laver virkelig nogle flotte ting.

    SvarSlet
  24. Er du sindsyg den er sej!
    Den ville jeg sørme også gerne prøve at sy :).

    SvarSlet
  25. Orv den er fed. Ser den allerede for mit indre blik i mindst 8 andre stofkombinationer.

    SvarSlet
  26. Fin fin kjole - jeg er nødt til at være med i din giveaway! Ville bare ønske, at dine syevner fulgte med... ;)

    SvarSlet
  27. I love everything you do! EVERYTHING.

    SvarSlet
  28. Wow hvor er den flot :) Kunne godt tænke mig at lave den til kærestens lille niece og evt. forstørre mønsteret og lave en i størrelse-Kamilla. Ej, hvor jeg håber at vinde :) Mange hilsner Kamilla

    SvarSlet
  29. Den er virkelig flot, den gad jeg godt vinde:-)

    SvarSlet
  30. Lækker kjole i skønt snit. Lige noget for mig
    Mvh Rikke

    SvarSlet
  31. I'm totalt in. Det mønster vil jeg vild gerne vinde....
    Sindssyg smuk kjole og især modellos -f...... Godt lavet af mor og far:)

    SvarSlet
  32. Jeg vil vildt gerne vinde det fede mønster :)

    SvarSlet
  33. Jeg er med:)
    Kjolen er da så fin;)

    /Maja-Louise
    m-lhc@hotmail.com

    SvarSlet
  34. FED kjole! Jeg krydser fingre ;-)

    SvarSlet
  35. hvor er den fed- jeg er klart med

    SvarSlet
  36. Det kan man da ikke gå forbi...jeg er med

    SvarSlet
  37. Ej hold nu op den er fin den kjole!! Får ikke blogget for tiden så har slet ikke fået kigget med herinde på det seneste - men du har godt nok været lækker-produktiv!!
    Jeg krydser fingre for at mønsteret lander her;)
    Kh Anne

    SvarSlet
  38. wow, i love this pattern! all figgy´s pattern are amazing! i like how you combine colors your blog is fantastic.

    SvarSlet
  39. Skøn kjole - det mønster håber jeg at få lov til at give mig i kast med.

    SvarSlet
  40. Fed kjole!! Håber at jeg kan vinde et af de skønne mønstrer!
    Hilsen Mette (mette_green@live.dk)

    SvarSlet
  41. Hvor er den flot, jeg vil elske at vinde det fine mønster. :)

    SvarSlet
  42. Smuk! Fedt mønster - jeg kaster et lod i bunken.
    Mvh
    Bolette (hildebrand@privat.dk)

    SvarSlet
  43. Super fed kjole, er vild med detaljerne ved lommerne ;)

    SvarSlet
  44. Hvor er den fin! Ville elske at sy efter det mønster

    SvarSlet
  45. Über lækker detalje med læggene på ærmerne! Jeg krydser fingre for, at jeg får en xtra fødselsdagsgave i år:-)

    SvarSlet
  46. Helt sikkert øjenguf og forhåbentlig ikke svært at lave ...?

    SvarSlet
  47. Det er nogle virkelig fine ting du laver, og i så flotte farver!
    Jeg vil også gerne deltage:-)
    Vh sandra

    SvarSlet
  48. Wish I could read what you said in your post, but at least I can enjoy your lovely, lovely sewing! They say a picture is worth a thousand words:) I have always loved the Sunki pattern, and even more so now! Well done - just gorgeous!

    SvarSlet
  49. Helt fantastisk kjole, den er noget så sød
    Helle

    SvarSlet
  50. Hvor et fint mønster, det vil jeg meget gerne afprøve;-)
    Mange hilsner
    Anja

    SvarSlet
  51. Fedt mønster, er sikker på jeg kunne få en masse gode kjoler ud af det.

    Kh Maja

    SvarSlet
  52. Flot, flot mønster og fed stil. Det ville jeg gerne arbejde med som næste projekt til tøserne. marie-louise @ zenger.org

    SvarSlet
  53. Er helt vild med den kjole - den har de skønneste lommer (c: guldfuglen@gmail.com

    SvarSlet
  54. Lækker, lækker kjole på en lækker-smækker tøs!

    SvarSlet
  55. hold da fast det mønstre vil jeg gerne vinde :)

    helle@mody.dk

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  56. Please pick me! I love Figgy patterns! Your dress is great!

    SvarSlet
  57. Skøn og lækker kjole - det mønster vil jeg da gerne vinde:-)

    SvarSlet
  58. Sikke en lækker kjole - Jeg er absolut med i forsøget om at vinde et mønster :0)

    SvarSlet
  59. Gorgeous dress!!! I love your version and hopefully I'll get to make one of my own! :) cheriemie (at) gmail (dot) com

    SvarSlet
  60. What a wonderful dress, not mainstream, just the way I like it! I'm keeping my fingers crossed to win the pattern!
    byevamaria.blogspot.be

    SvarSlet
  61. I really love that dress!! It's so cute that I want one in my size ;)

    -Ash P pksgirl1619 (at) yahoo (dot) com
    http://distractedashley.blogspot.com

    SvarSlet
  62. Spennende! Jeg melder meg på fra Norge! :D
    Ps. Bloggen din er kjempeflott å følge med på! Flink!

    SvarSlet
  63. uhhh... ja selvfølgelig er jeg med.

    SvarSlet
  64. Vil gerne være med .... Den ville mine piger elske :-) jeg krydser alle fingre ... Kh Maja Ellegaard

    SvarSlet
  65. Ih hvor er den fin, og lækker med leo til! Jeg vil da gerne vinde!

    SvarSlet
  66. hvor ser hun skøn ud - sådan et mønster ville jeg gerne eje :)

    deltag gerne i min give away også http://krea-kaos.blogspot.dk/

    SvarSlet
  67. Hold nu op det gad jeg godt prøve det der mønster.
    Hilsen helle (buen4140@hotmail.com)

    SvarSlet
  68. Jeg vil så gerne prøve - selvom jeg ikke tror på, det er let ;-)

    SvarSlet
  69. Nøj den er fed, er helt sikkert med

    SvarSlet
  70. I like it!!!! And I'm in for a give away!!!

    SvarSlet
  71. Beautiful dress! It's perfect for autumn in Ontario!

    SvarSlet
  72. wow!! I want one for me :)

    SvarSlet
  73. UHA! det mønster ville jeg gerne vinde!!

    SvarSlet
  74. Uhh, så kan jeg godt nå at være med :)

    frkvaegt@gmail.com

    SvarSlet
  75. I have been dreaming about lovely this pattern! Please pick me!? :)

    SvarSlet
  76. Jeg prøver (naivt) igen. En gang, når jeg har deltaget i nok give aways må jeg vel vinde noget :)

    SvarSlet
  77. Elsker det kjolesnit - det vil jeg gerne vinde, så jeg kan komme igang med at sy igen...... :)

    Og så er du bare super god til detaljer, jeg er vild med dine kreationer.

    KH Pialouise

    SvarSlet
  78. Håber jeg er den heldige vinder..Kh Lene ( soegaard@firma.tele.dk)

    SvarSlet
  79. How adorable! I would love to win this pattern!

    SvarSlet
  80. Virkelig tøff kjole! Den MÅ jeg prøve å vinne mønster til :)

    SvarSlet
  81. Super gift, hope for the best.
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  82. Gad vide om oldemor ikke kan lokkes til at lave en fin kjole, hvis nu altså lige jeg vinder det. så fed en kjole - louiselebeck@gmail.com

    SvarSlet
  83. Det mønster vil jeg godt nok gerne vinde!!!

    SvarSlet
  84. Den kjole, den er da bare for sej. Det mønster ønsker jeg mig

    SvarSlet
  85. This is awesome. I would love to make it for my daughter. I am your new follower http://olga-kidapproved.blogspot.com/

    SvarSlet
  86. Den er fin! Det mønster har jeg også liggende men har aldrig prøvet at sy det endnu.....synes den er helt vildt fin til de store piger som er blevet lidt for store til alle flæserne og vingerne:-) Wilma ser for skøn ud i den! Må snart se at få syet en til Lilly:-)

    SvarSlet