tirsdag den 27. december 2011

Årets Julegaveproduktion.

Kjole til svigermor af sort og sort/beige bomuldssatin


Bukser til Fætter Artur af grøn isoli og brun strygestof fra Anna:



Nederdele til Arturs søstre, Freja og Frida - turkis og lilla guldfisk:



Sorte chinos af bomuldssatin med grå detaljer til søde barnepigeveninden - mandens 14 årige kusine fik et tilsvarende par


Hjemmelavede halskæder til værtinde-, jule- og 'mig selv'-gaver. Læder og keramik.


...og så mangler jeg desværre at få taget billede af kusine Julies bløde leopardbukser.

12 kommentarer:

  1. Sikke nogle skønne ting du har fået produceret.
    Respekt... og glædelig bag-jul :)
    T

    SvarSlet
  2. Åh, jeg ville gerne være på hjemmelavet julegave med dig ;-) Den gave til din sviger er da to die for!!! Sælger du?!? KH Lisbeth

    SvarSlet
  3. Hvor har du været produktiv - godt gået! Kan kun forestille mig at modtagerne er blevet meget glade, for det er virkelig nogle fine sager du har lavet!
    Kh Louise

    SvarSlet
  4. Du er simpelthen for vild!! Lækre gaver! Så er der noget ved hjemmelavede gaver.

    SvarSlet
  5. Der er de jo igen. Mine fisk. Mine, Trine! Syer du ikke snart noget nyt fiske-grej til Wilma, som tilfældigvis er et nummer for lille?! ;)

    SvarSlet
  6. Dejlige gaver:-) Håber modtagerne sætter stor pris på dem, men mon ikke de gør?

    Hvilket mønster mon du har brugt til de grønne isoli-bukser?

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  7. Jeg er enig med kolorista - er du klar på at være på hjemmelavet gave?? Spøg til side, sikke en skøn produktion - du har da haft travlt i december! Og glædelig Jul

    SvarSlet
  8. Tak, søde Tina og glædelig bag-jul til dig og dine :-)

    Lisbeth, jeg sælger ikke sådan umiddelbart....men, jeg kan måske overveje at lave et par stykker på bestilling i det nye år :-)Jeg kunne også forestille mig, at det par chinos i 'svigermor-stoffet' vil være aldeles fede!!

    De blev glade, Louise, alle som en - og det gør mig endnu gladere :-)

    Tak, Retro-Couture :-)

    Tihi, Signe - du er for sjov. Jamen, så må vi jo hellere ha' sørget for nogle fisk til dig - 'det' ik' så ringe....'. Kan du bruge en lille nederdel?

    Anna, jeg har taget udgangspunkt i et gammelt Onionmønster, som jeg har tegnet om. Jeg skal nok lige finde nummeret.

    Tak, tak - søde Stine. Julegavevenner, måske et koncept, man skulle arbejde videre med :-)

    SvarSlet
  9. Oj vad snälla dina närmaste måste ha varit för att få så fina julklappar!
    Gilar alltihop men kanske allra mest klänningen. Kul med halsband till.

    Gott nytt år till dig!

    SvarSlet
  10. Utrolig flotte gaver du har laget :)

    SvarSlet
  11. Så flotte og lækre ting! Det ser så let ud, når du har lavet det :) Sådan det-kan-bare-ikke-være-anderledes.

    SvarSlet