torsdag den 22. december 2011

Cosy Christmas & Liberty Luxus

Uhm, en blød, behagelig kjole til den stundende højtid. En kjole af den slags dunken kan være i - også efter 3 portioner ris a la mande.

Kjolen er syet af gråmeleret Ponte di Roma jersey stof og Libertys Strawberry Thief. Kjolen er baseret på samme mønster som denne, dog med en del justeringer og ændringer.

Jeg flytter ind i den her kjole, gør jeg. Jeg har tænkt mig at testkøre den med noget så julet som sushi, chips og dip i aften....og cola!





12 kommentarer:

  1. Hvor er den bare lækker! Elsker jersey og liberty sammen. Jeg kan godt forstå, hvis den hænger på dig hele julen :-)

    SvarSlet
  2. Som altid en fantastisk kreation fra din hånd!

    Glædelig jul og godt nytår ønskes du her fra. Jeg ser frem til flere lækkerier i det nye år :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  3. Tusind tak, søde Mette'r.

    Rigtig glædelig jul til Jer og Jeres :-)

    Kram

    SvarSlet
  4. Den er rigtig fin! Den ville jeg også gerne flytte ind i julen over:)

    SvarSlet
  5. DEn ser god ud. Fin detalje ved lommen og halsen

    SvarSlet
  6. Du ER jo en julegodte, Trine!

    SvarSlet
  7. Sådan en vil jeg også ha! Den er skøn!
    Jeg har også pakket kun kjoler i jersey ned til juleferien, der skal ikke være noget, der strammer her!
    Kan se vi har samme menu på programmet i aften :-)

    SvarSlet
  8. Du ser bragende godt ud, skøn kjole, og fedt tilbehør

    God JUL, Stine

    SvarSlet
  9. Lækker kjole,du er altså bare kreativ ved en symaskine.
    Det er skønt at følge din blog, og blive inspireret.
    I en længere model, kunne den bruges som "hjemmekjole", til at daske rundt i,når man skal slappe af.

    SvarSlet
  10. Vildt fantastisk fin. Må igang med at sy kjoler snarest.
    Kh. MiA

    SvarSlet
  11. Den er super skøn - siger du ikke til hvis den kommer i din fine shop? Tror bestemt at den ville være en jeg også meget gerne ville bo i...

    SvarSlet