fredag den 2. december 2011

En tatoveret kjole og en vinder....

Jeg har sådan glædet mig til at blive færdig med denne kjole...frygteligt at løbe tør for brun sytråd og ditto kantbånd, når man kun mangler at kante en smule kjole!! En tatoveret kjole - intet mindre. Kjolen er syet af æblegrøn stretch twill og 'tatoveret' med brune stjerner på det ene ærme. Me like a lot. Kittet til hjemmetatovøren (en art strygestof) er købt hos Anna og er nemt at arbejde med. Nu skal der denondtenlyne'me massetatoveres!!

Stof: Grøn stretch twill, brun
Mønster: Eget
Andet gejl: Brun pipingbånd,skråbånd, lynlås, knapper og strygestof.





....og så til vinderdelen. Jeg har udtrukket den heldige vinder af Alice Apples julepynt - og det blev nr. 11 - Margit

Tillykke til dig, Margit - sender du mig en mail med adresse?

14 kommentarer:

  1. Endnu en smuk kjole fra din hånd - er vild med farven - elsker grøn!

    Stort tillykke til den heldige vinder herfra

    SvarSlet
  2. Hvor er den bare lækker den kjole!
    Elsker snittet:)

    SvarSlet
  3. Eij hvor er den kjole skøøøn! Er det en, man kan købe - for så er jeg da klar!

    SvarSlet
  4. Den er bare super skøn, Trine:-) Og dejligt at se strygestoffet i brug. Jeg kan skaffe det i hvid og sort, så det kommer til dig inden længe. Hvor finder du den lækre twill henne? Du har også tidligere vist en i retro-gul. Åh, jeg kunne godt tænke mig et stykke!

    KH
    Anna

    SvarSlet
  5. Tak, Æblekinder. Grøn er uden tvivl min yndlingsfarve pt :-)

    Tak Siri. Synes også det er et flatterende snit :-)

    Tak, June.

    Didde-Louise, kjolen er sandsynligvis afsat. Hvis ikke, så kan du få lov:-)

    Årh, det lyder fedt, Anna:-). Jeg kan fisme ikke huske i hvilken tysk webshop, jeg har købt stoffet, men det er med garanti fra Tyskland:-)

    SvarSlet
  6. Jamen så må jeg vente i spænding :-).

    SvarSlet
  7. tusind tak og nej hvor er den kjole smuk!!

    SvarSlet
  8. Du behøver ikke tænke vente længere, Didde-Louise, du kan få lov at købe kjolen, hvis du lyster. Det er en str 36/38, så mon ikke det lige er dig? :-) sender du en mail?

    Kram

    SvarSlet
  9. ... og tak og tillykke, Margit :-) :-)

    SvarSlet
  10. Lækker detalje med den tattoo du kan bare det der...:-)

    SvarSlet