mandag den 11. februar 2013

Simplicity 3835 - Birch Dress

Endnu engang har jeg begået en Simplicity 3835 kjole. Det er denondtenlynme et dejligt mønster. 5 stykker stof og du har en kjole. Like!! Stoffet er 'Habitat Birch' i farven peach fra Jay McCarroll. Det er unægteligt en mini-kjole....og jeg har endda forlænget den med ca. 7 cm!

Once again a dress based on the Simplicity 3835. What's not to like when you turn 5 pieces of fabric into a dress in an hour or two?! My favorite kind of pattern.



 

 

32 kommentarer:

  1. Very nice. I really love the fabric.

    SvarSlet
  2. Dejlig kjole, jeg er vild med det stof, og den er ikke for kort, du har da ben til det

    Pia,

    SvarSlet
  3. Fantastic dress, I am a fan of quick projects as well!

    SvarSlet
  4. Ej, hvor er den fin. Tror du en begynder vil kunne sy den? Jeg er ikke helt pur begynder, men bestemt ikke erfaren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg bestemt. Også fordi lynlåsen bag kan undlades. Det har jeg gjort :-)

      Slet
    2. Så vidt jeg kan se er mønsteret ikke til at drive op. Øv :-(

      Slet
    3. Det er vist også 6-7 år gammelt, det mønster :-)

      Slet
  5. Sikke en smækker kjole som bestemt ikke er for kort! Fedt stof og cool design!

    SvarSlet
  6. Jeg stemmer i koret: ikke for kort! Og er vild med mønstret... tror jeg må have mig en i hippie lilla...
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  7. oh !! I like it very very much :)

    SvarSlet
  8. Super fin kjole. Hvor er stoffet købt om man må spørge?

    SvarSlet
  9. Den model er virkelig lige dig. Sådan nogle ben skal da vises frem! Og lækkert stof :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Halløjsa nye bedste veninde :-)!! Tusind tak. Ny vil jeg så afgjort sy mig flere af den model :-)

      Slet
  10. Åh den er fin, og hepper over at lynlåsen kan undlades - så er der større chance for succes for en newbie som mig :)

    SvarSlet
  11. Rigtig flot! Og med de stænger kan du sagtens være lårkort.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  12. flot kjole, og fedt stof.
    Gør da ikke spor, at den er kort med sådan et par ben under. :o)

    SvarSlet
  13. Mini eller ej, du har jo stængerne til det og jeg er slet ikke misundelig :-) Lækkert stof!

    SvarSlet
  14. love this! it looks great on you!

    SvarSlet