lørdag den 2. februar 2013

YndlingsBertram - FavoriteBertram

Her er min yndlingsBertram. Nu med 7 år og 14 dage på sin lille bag. Forleden var vi til klassefest med Bertram og resten af 1.A - og sådan en anledning kræver en ooooordentlig butterfly!

Farverne på billederne er ikke skide gode, da de er taget i elendigt 'sidst-på-eftermiddagen-lys' - men banditten er iført bordeaux farvede chinos fra Zara, skjorte samme sted fra og butterfly fra HM.

...og han er stadig min 'Bertram-Røv-I-Mund' ....det er en fase, det er en fase, det er en fase, det er en fase - den har nu varet i ca. 4 år, men det  er en fase, det er fase, det er en fase, det er fase!! (eller som Bertram ville udtrykke det 'det er en diller, det er en diller, det er en diller....)

Drengen, hvis største dilemma pt. er, hvorvidt han skal være Slenderman eller Creeper til fastelavn! (Jeg har dog taget beslutningen for ham - blev der sagt!)
 

My favorite Bertram - now 7 years and 14 days old. A couple of days ago we went to a school party with him - and this is what he wore. Burgundy colored chinos from Zara - where I also bought the shirt. The bow tie is from HM. And yes - this boy is trouble ;-)


 


12 kommentarer:

  1. Noej hvot er han skoen....baade paaklaedning og udstraaling!

    SvarSlet
  2. Han er sååååå lækker, den knægt!!

    SvarSlet
  3. Sikke en frækkert, han ser total SKØN ud.
    Kan udmærket huske de faser. ;o)

    SvarSlet
  4. Så kul denne flotte gutten. ;-)

    SvarSlet
  5. Røv, diller og andre fine gloser, han er ski skøn Trine :o) Men ja, de der faser har det desværre med ikke altid at være kontrollerbare ;o)

    God søndag til jer.
    Kh Anette

    SvarSlet
  6. Hvor er han skøn :) Og det gamle indlæg rammer LIGE der, hvor jeg er nu. Min ældste bliver 4 på lørdag og nøj, hvor har han bare virkelig et imponerende børnehaveordforråd. Her er "piklort" det foretrukne. Og lillebror på 2½ er desværre ikke sen til at kopiere sin storebror, så jeg har fornøjelsen af at blive kaldt piklort en 6-800 gange om dagen! Og jeg bliver liiidt træt ved tanken om, at den fase skal vare fire år...

    SvarSlet
  7. Svar
    1. super fedt outfit...skøn unge, med glimt i øjet..
      her er favorit ordet fra husets yngste ...fucking kælling..

      en dag hvor han ikke var helt enig med mig , kunne jeg høre ham stille sige fuc....kæ....., og da jeg sagde "hvad sagde du"??, " Ik noget", ( efterfulgt igen af fu..... kæ......), igen spurgte jeg hvad han sagde, og sådan forsatte det 3 gange , jeg skulle virklig holde m,asken , for var ved at kamp grine..
      Han så total uskyldig ud....men som den fornuftige voksne jeg er !!! sagde jeg til ham at han skulle tale ordentlig....
      man får sku nogle sjove oplevelser engang imellem

      ha en god dag, tak for alle dine mega inspirerende indlæg
      Diana

      Slet
  8. Oh my! What a beautiful boy! He's gonna be a real heartbreaker.
    And indeed, it's a phase. Or that's at least also what I hope for :)

    SvarSlet
  9. Can I have your kid? He is so handsome, and I love his style!

    SvarSlet