onsdag den 2. april 2014

Little Betty Blue

En lettere modificeret udgave af  The Little Betty Top designet af Sewpony Vintage. Jeg har flyttet lidt på flæserne, fjernet en overskæring og lavet hende til en kjole...med elastik i taljen. Okay, det var måske mere end en lettere modificering.

Kjolen er syet af petrol blå stræk frotte fra Stofdepotet.

Jeg har tidligere syet Wilma en grå - og flittigt brugt - Betty.

A new dress for Wilma based on Sewpony Vintage's Little Betty Top. I've modified the pattern a bit - moved some frills plus added a skirt and an elastic waistband. It's made with stretch terry fabric.




And to you my lovely readers


13 kommentarer:

  1. Oh that last picture, sweet! De dress is great, very comfortable too, I guess! My Liv is also fan of the animal print leggings (http://vanjansen.blogspot.nl/2014/03/het-roze-luipaard.html?m=1)

    SvarSlet
  2. Oh, I love the fabric and the pattern - totally my taste!

    SvarSlet
  3. it is a great dress! I love the sleeves and the color you chose!

    SvarSlet
  4. Den er virkelig fin. Jeg blev så inspireret af den sidste modificerede Betty-kjole, du lavede, at jeg fluks gik igang selv - og fik smittet min partner in crime i syklubben - alt i alt burde du næsten få mønstret gratis med den inspiration, du spreder i blogossfæren:) Jeg smider min udgave af Betty-kjolen på bloggen senere idag.

    SvarSlet
  5. Little Betty Gorgeous, I would say!

    SvarSlet
  6. Hold op hvor er den sød... Og det er Wilma også.. ;o)

    SvarSlet
  7. Fantastisk sød, både kjolen og pigen:)

    SvarSlet
  8. Love the dress and the model is great ;-)

    SvarSlet
  9. Oh, so sweet! I love girls in blue. It's sort of industrial and practical - very cool. And the frills are the perfect touch. Thanks as always for the inspiration, Trine - you clever gal!

    SvarSlet
  10. Hvor ER den fin! Jeg vil så gerne have samme vinger på min kjole - men hvilken facon klipper du dem i? Skal stoffet ligesom klippes "buget" ligesom ærmegabet?

    SvarSlet
  11. Gorgeous trine, I have never used terry but I think I should!

    SvarSlet
  12. Oh she is such a cutie, love the blue dress with her blue eyes!

    SvarSlet