onsdag den 23. april 2014

Project Sewn

Juhuuuuu og shiiiiit - jeg skal deltage i denne sæson af Project Sewn. Project Sewn er en 4 uger lang sykonkurrence startende med 6 deltagere. I bedste reality program stil stemmes 1 deltager hjem ugentligt, således at der den sidste uge er 3 deltagere tilbage, der hver især denne uge skal præsentere deres 'Signature Style'. Der kan læses mere om tankerne bag projektet her.

Første uge skal vi deltagere fremvise et outfit inspireret af en frue fra filmen. Hold nu kæft jeg har haft mange (urealistiske) ideer. Og været tom for ideer. Nu er jeg ved at være der....tror jeg nok. Måske. Næh - og så alligevel. Shit.

Uge 2 (om jeg når så langt) står i blomsternes tegn.

For deltagerne i uge 3 hedder det et outfit inspireret af et land.

Og så er uge 4 som nævnt ovenfor Signature Style.

Hvor vil jeg dog gerne lege med hele vejen. Og skulle det ske, at jeg ryger hjem før tid, ja, så leger jeg bare med på sidelinien alligevel.

I'm thrilled to be participating in season 4 of Project Sewn. Have  you seen the line up? I'll be competing against 5 amazing ladies....

You can read a little bit more about me and my thoughts on Project Sewn right here.

Can't wait to get started.


18 kommentarer:

  1. Tillykke med udtagelsen og pøj pøj :-)

    SvarSlet
  2. Ihh hvor spændende - Jeg hepper på dig!

    SvarSlet
  3. Så sejt du er med. Hepper på dig og god præsentation af dig på deres hjemmeside.

    SvarSlet
  4. Fantastisk! Glæder mig til at følge med! Kan man stemme på dig - og hvordan?

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  5. Du går da hele vejen, du er så sej!!?

    SvarSlet
  6. Wuuhuuuu Trine - du er sååååå sej :-D Glæder mig til at følge med :-)))

    SvarSlet
  7. Good luck Trine!
    Can't wait to see your creations!

    SvarSlet
  8. Sejt altså :0) Jeg hepper så meget på dig fra sidelinien... Tænk sig har du kun syet i SYV år ? Jeg tænker stadig på de skønneste bukser du syede til min søn for ca 6 år siden, wau altså.. Go go go det er så velfortjent..

    SvarSlet
  9. Det er sgu da for cool Trine. Jeg hepper med!!

    SvarSlet
  10. good luck, trine! I'll be rooting for you!

    SvarSlet
  11. Fantastisk! Bare ærgelig at vi ikke kan se det her i Norge.
    Så en lignende serie da vi boede i England sidste år, The great british sewing bee.
    Held og lykke:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Siri - så fancy er det nu ikke - det er bare en lille www syserie :-)

      Slet
    2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
    3. Det er da fantastisk alligevel. Ja nu har jeg lige kigget lidt mere på linken du har lagt ud og ser hvad det er for noget:)
      Hi, hi, godt at undersøge hvad man svarer på!

      Slet
  12. Det er da super sejt!, hep hep:-)

    SvarSlet
  13. Jeg fulgte med i de to sidste sæsoner af project sewn - jeg er sikker på at du kan bidrage med lidt Nordic Coolness. Held og lykke - du har min stemme.

    SvarSlet
  14. Hvor er det bare spændende. Det vil jeg glæde mig til at følge. Held og lykke - jeg er sikker på, at du når langt. Du laver nogle fine ting og meget fint håndarbejde.

    SvarSlet