mandag den 14. januar 2013

En voksen-Chris...

Luna har venligst udlånt krop til at fremvise mosters nye Chris-bukser. Ideen er tyvstjålet her hos Christina. Min søster og jeg faldt begge pladask for Christinas fede bukser, men da min søsters behind egner sig bedre til bukser end min, blev det altså hende, der løb med Chris. Mine lange, draperede baller gør sig altså bedst i kjole. Thats a fact! (Og nej, jeg her ikke til sinde at bevise min påstand - I må tage mig på ordet.)

Bukserne lader sig nemt sy op i voksenstr. Jeg har taget udgangspunkt i den største børnestørrelse (164) og forlænget dem lidt i benene, så de passer en kone på ca. 170 cm. Rent faktisk måtte jeg sy bukserne ind - de er altså sindssygt brede for oven, de bukser. Jeg har taget mindst 3 cm i hver side af bukserne for at få noget, der minder om en str. 38 (og jeg kunne sagtens have taget lidt mere...)

Anyways, her Luna (som er en str. ca. small/36 og omtrent 172 cm høj...hun er i hvert tilfælde højere end Moster, Faster, Tante og diverse andre familiemedlemmer....så fik I lige den!!) i en lidt for stor Chris - men ideen er god....




15 kommentarer:

  1. De er så fede i det stof.... Tror desværre det er udsolgt nu!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Camilla. Ja, stoffet er ikke nemt at opdrive. De havde lidt tilbage på en rulle i Stof & Stil i Aalborg hvoraf jeg hamstrede det meste. Det findes dog også i en brun udgave...også vildt lækkert.

      kh

      Slet
  2. Jeg prøvede at kontakte Roskilde for at hamstre stof da du havde syet jule kjolen i det, men øv øv øv - den var VÆK!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ærgerligt - for det er dælme lækkert :-)

      Slet
  3. rigtig go ide - jeg er sån en bette gnalling, så jeg kan vist godt sy et par til mig selv i str 164.. men behøver vist ikke at ta ind i siderne.. hoftepartiet er nemlig knap så lille;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kom du bare i sving, Marlene...altså min lange, brede str 42 bag kunne med lethed komme i bukserne inden tilretninger...

      Slet
  4. Nej hvor er de cool! Jeg skal i hvert fald også snart teste den model til mig selv. Skal bare lige finde det helt rigtige strækstof - synes ikke det hænger på træerne.
    Hvor er det fra, som du har brugt der?

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig skal du det, Didde-Louise. Det her er fra Stof og Stil. Jeg mener at Stof2000 laver en isoli med stretch - den tror jeg kunne være fed til de her bukser.

      Kh

      Slet
    2. Super - tusind tak for svar :-). De er mega fede!!!

      Slet