mandag den 7. januar 2013

La Petite Magazine issue 10

Kender I det smukke og trendy online magasin La Petite Magazine?



Bladet henvender sig til os forældre, der elsker at forkæle vore øjne med æstetiske billeder af de seneste modetrends til vores afkom...(og os, der drømmer om at have råd til ydermere at iklæde vores afkom disse fede klude - men som oftest i stedet må tage til takke med at lade sig inspirere til selv at give sig i kast med egen fortolkning af disse trends - læs undertegnede)

Jeg har fået æren af lidt spalteplads i denne udgave af magasinet. Min circle-scarf DIY er nemlig overordentligt pænt præsenteret på siderne 54-58. Stolt, jo det tror jeg da nok, hun er!!




28 kommentarer:

  1. Kender det, vores børneværelse fik spalteplads i det seneste - de må være utroligt glad for vi fra skandinavien. Tillykke med pladsen - det er også drønlækkert :-)

    SvarSlet
  2. Fedt! Hvor er det flot at dine ting er blevet udgivet på den måde :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den snyder sig jo nærmest til lækkerhed med denne præsentation, min DIY :-)

      Slet
  3. Tillykke, sikke en flot anerkendelse. Du er altså også vildt kreativ :)

    SvarSlet
  4. Wow, you should be proud indeed!

    SvarSlet
  5. Tillykke tillykke, kan da godt forstå at du er stolt... ;o)

    SvarSlet
  6. Flot at dy får dine ting vist frem på den måde:-) Og fedt blad - der er da lidt inspiration til selv kreationer:-) men hvorfor skal de dog sminke de børn sådan... Ja kald mig umoderne men syntes det er lidt synd:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt enig, der er ikke sparet på makeup og andre dulletricks. Dog er det oftest så overdrevet at det næsten legitimerer brugen af det :-)

      Slet
  7. Tillykke Trine, det er da vildt :)

    SvarSlet
  8. Så tilladt at være stolt. Jeg er stolt på dine vegne!!! Og så er det da fuldt fortjent. Du laver de fedeste sager.... Kram fra en fan:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak og et endnu større kram tilbage :-)

      Slet
  9. Congratulations! I see your designs crop up on Pinterest quite a lot, I love them! I find people who are creative with their style far more inspiring than those that can just spend hundreds on designer items. Afterall, the designers look to the street for their inspiration!

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you so much, Dilly. Funny you should mention pinterest - cause I discovered it only a year or so ago mainly due to the traffic I experienced from the site....You just to love www :-)

      Slet
  10. Fin plads at få, kender ikke bladet, men det ser skønt ud.
    Jeg faldt over din blog og fantastiske kjoler her i efteråret, lykkedes mig at finde Simplicity 2591 og er nu endelig i gang, men er gået kold.
    Har du 2 min. og kan du hjælpe?
    Det er på forstykke hvor man syr nederdelen og topstykke sammen, kan du måske sende mig et billede af en af dine kjoler tæt, både inder og ydersiden. Tak håber du kan hjælpe.
    Hilsen Pia mosterpips@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa Pia,
      Jeg har fået din mail - og jeg skal nok se, om ikke jeg kan få taget nogle billeder i løbet af weekenden :-)...som jeg husker det, er vejledningen vist ikke helt nem at forstå på det punkt. Jeg tror måske også at jeg griber det an på en lidt anden måde end beskrevet i mønstervejledningen.

      Mvh
      Trine

      Slet
    2. Tak jeg var lige ved at tro at jeg var blevet syforstyrret i mit lille hoved, kunne bare ikke få det til at passe.
      God weekend

      Slet
  11. Woow! I've just discovered your clothing and are absolutely fabulous and awesome! And the models, they are so beautiful! ^-^ I'm in love :D

    Congratulations for appearing in La petite! Great honor for you, sure!

    SvarSlet
    Svar
    1. Aww - thanks Apanona, that is so sweet of you :-)

      Slet
  12. Orw, hvor er det super sejt Trine!!
    Det magasin maa jeg vist hellere kigge naermere paa!

    SvarSlet