søndag den 27. januar 2013

Udlejning af konfirmations (eller måske brude) kjole

Luna fik megen opmærksomhed og komplimenter med på vejen, da hun sidste år blev konfirmeret i denne kjole. En ret utraditionel men yndig konfirmationskjole i blød tyl i pudder, creme og gråbrune nuancer. Hun bar bl.a. en pudderfarvet pailletbolero dertil, som også kan lejes. Forleden hev vi savlende skønheden frem fra gemmerne - gid man dog bare var en str. x-small!! Luna og jeg er blevet enige om, at det er synd og skam at den bare hænger der i skabet, hvis nu en kommende konfirmandinde - eller måske brud (jeg har set den brugt som brudekjole) kan få glæde af den, så vi vil tilbyde at udleje den...forudsat at den bli'r passet godt på og returneret til os efterfølgende!!

Kjolen er som nævnt en str. x-small/34 (måske lille 36). Kontakt mig hvis det frister.

Luna wore this dress at her confirmation ceremony last year.






8 kommentarer:

  1. Helt underbar! Tyvärr är jag både konfirmerad och gift! Och den är nog för liten.........annars.... ;)

    SvarSlet
  2. Hvem der dog bare skulle noget og var en størrelse petit.....suk

    SvarSlet
  3. Ej, hvor er den flot!! Hvis jeg havde en pige der skulle konfirmeres så blev det i den kjole!

    SvarSlet
  4. Den er så smuk! Har du selv lavet mønsteret til - eller kan det købes et sted? Jeg er nemlig en small, så den er lige et nummer for stor.

    SvarSlet
  5. Tak for de søde kommentarer. Kjolen er ikke hjemmesyet men fra mærket Traffic People :-)

    SvarSlet
  6. Hej:-) Jeg vil gerne spørge om kjolen er blevet solgt og hvis ikke hvad i tænkte at den skulle koste? Mvh Christina.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kjolen er ikke til salg - kun udlejning. 500,- for at leje den.

      Mvh

      Slet