søndag den 4. maj 2014

Lotta Dress and Giveaway

Idag er jeg gæsteskribent hos Marte fra Compagnie M. Jeg har fået lov at lege med hendes nye mønster - The Lotta Dress. Den sødeste kjole med så mange fine detaljer og muligheder. Hop over til Marte og se mere.

Today I'm guest blogging about this new pattern - The Lotta Dress - designed by Compagne M. Please visit Marte to see and read more about the sweet Lotta.


Marte has also provided me with one pattern to give away to one of you lucky readers - just enter below



a Rafflecopter giveaway

20 kommentarer:

  1. Love how you, again, put your stamp on the dress.

    SvarSlet
  2. Smukt stof og det kjolemønster er simpelthen så dejligt - jeg har kigget langt efter det de seneste uger :-D

    SvarSlet
  3. Love this fabric, it suits her so well!

    SvarSlet
  4. What a lovely fabric, where did you buy it!
    Gorgeous dress!
    love Biefrul

    SvarSlet
    Svar
    1. It's thrifted - from the 70s and therefore not something you can find in shops anymore, sorry!

      Slet
  5. Hvor er den fin...må lige kigge derover!

    SvarSlet
  6. What a pretty fabric, the colors are gorgeous. You turned this Lotta in a fabulous vintage version!

    SvarSlet
  7. This fabric is seriously fabulous and I love the crisp white collar with it.

    SvarSlet
  8. Hvor er det bare en skøn kjole!

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  9. Så fin og nej hvor ville jeg gerne lege med det mønster

    SvarSlet
  10. Det vil jeg så gerne eje.

    SvarSlet
  11. Rigtig fin kjole - det mønster må jeg eje! (hvis jeg ikke er så heldig at vinde det :-))

    SvarSlet
  12. Åh, hvor er den skøn den kjole!

    SvarSlet
  13. WOW. This is one of the cutest dresses I have ever seen! Your kids are so lucky to have such a talented mum :)!

    SvarSlet
  14. Sikke noget fantasisk stof og flot flot kjole:)

    SvarSlet