torsdag den 9. oktober 2014

Cocoon dress til WIlma

Det måtte jo komme. Med den mængde at cocoon kjoler, den efterhånden har produceret, er det lige før at Pfaff'en kan klare det selv. Med lukkede øjne.

Her har jeg forsøgt at sjusse mig frem til en str. ca. 8/10 år. Ja, det er efterhånden den størrelse min lange, stor-tandede tøs er i. Det er altså vildt, hvad der sker i et ansigt, når sådan nogle kæmpe pløkker begynder at titte frem.

Jamen, der er vist ikke så meget at sige om kjolen. For og bag syes sammen, kjolen oplægges og det samme gøres ved ærmene - og så lige kant til halsudskæringen. Færdig.

Så nem og så behagelig. Jeg havde desuden en rest scuba fra weekendens kjolekreeren, der blev tryllet om til et par leggings. Stoffet arter sig fortrinligt til vinter-leggins, da det er lidt kraftigere end almindelig jersey.

Det stribede strikstof er fra Stofdepotet.

Wilma er også ret begejstret for bumbag'en, jeg syede for nyligt.

Of course I had to make Wilma a cocoon dress. Having produced so many my Pfaff almost doesn't need me in the process any more!!!

Oh, and I also made her a pair of scuba leggings. 

Another easy make from my hand. Gotta love it!



Hey, I can see myself in the lense....





Zombie-walk. There always has to be a Zombie-wall. 

8 kommentarer:

  1. doesn't get comfier than that! very cute, oh and i love her zombie walk. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. It's super comfy! It'll no doubt be a favorite. And the Zombie-walk, well yeah...that's just typical Wilma :-)

      Slet
  2. Hun bliver pludselig stor den søde Vilma.. Nu har jeg jo fulgt lidt med her og jeg kan se at der er rigtig mange der har spurgt efter dit hjemmegjorte mønster på Cocoonen. Kunne du ikke lave en lille diy i voksenstørrelsen? Jeg tænker at den vel egentlig er relativ simpel, men jeg får ALTID klippet halshullet alt for stort hvis jeg ikke har et mønster at gå efter (på trods af at jeg virkelig er opmærksom på det!!!). Så kæreste Trine del gerne dine tips og tricks med os med fumlefingre.. Ha en dejlig weekend :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg overvejer og tænker, Sofie - måske en dag :-)

      Slet