onsdag den 29. oktober 2014

Simplicity 1366 - Again.

Det her mønster, altså. Det sparker så meget røv. Det er så enkelt, så såre simpelt, men bare lige i skabet. Jeg er vild med ALT ved det her mønster. Halsudskæringen, ærmerne længde, blusens bredde, alt! Og så er man da nærmest forpligtet til at sparke med, ikke sandt. Det her er min 4. kreation syet efter det mønster. 3 bluser og en kjole er det nu blevet til, og jeg er slet ikke færdig. Slet, slet, slet ikke færdig.

Stoffet er voile fra Stof2000.

I'm completely in love with this pattern - Simplicity 1366. Everything about is perfect; the neckline, the sleeve length, the width - everything. But, you probably sort of guessed that already since I've used the same pattern 4 times in one month!!! Three blouses and one dress so far. And I will continue, oh yes! There will be more - a lot more! Consider yourself warned. This one is made of cotton voile. Sweet and simple. 



 

13 kommentarer:

  1. Elsker det look - casual med de bløde, mørke bukser, så det grafiske print virkelig får lov at shine - fedt.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Anne. Jeg var ikke helt sikker på at det grafiske print var mig - men nu er jeg overbevist :-)

      Slet
  2. Wow, that is just gorgeous fabric. Fantastic on you. Great fit. Loving the whole look. You made me take a look at that pattern!

    SvarSlet
  3. Hvor er den fin. Jeg har faktisk lige selv købt samme mønster, stærkt inspireret af dine lækre kreationer :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Judith. Du kan godt glæde dig :-). Jeg kan slet ikke holde op med planlægge med det mønster!

      Slet
  4. Jeg er solgt, så nu har jeg også lige købt mønsteret, glæder mig :-)

    SvarSlet
  5. Okay. I think I need this pattern too. 😄 And what a pretty fabric!

    SvarSlet
  6. I really like your blog. I think it's very interesting. Congratulations

    SvarSlet