torsdag den 24. maj 2012

Oh, Sandy baby....

...someday when high-yi school is done....

I aften er der skolefest på Lunas skole. Grease-tema. Jeg har syet nederdele til Luna og en af hendes veninder, og min niece Anna har pænt bedt om en Sandy-ish kjole. (Den flasher jeg imorgen) Sådan en omgang legaliseret udklædning er noget, der huer teen-tøser. De her teen-tøser. På en god dag - og det rigtige tema :-) Bæ, at jeg ikke selv må deltage - som Rizzo. Gammel-Rizzo med 4 unger..... Luna og jeg researchede en smule inden jeg skulle igang med deres outfits, og jeg fandt både jakker, tasker og briller, som 'de på ingen måder kunne undvære'. 'Typisk dig, Mor - du vil altid gøre meget ud af så'n noget her. For meget. Det er for pinligt perfekt.' Tsk, tsk...utaknemmelige afkom! Ak, hvis bare jeg selv skulle deltage....

Luna Baby, som Pink Lady Aspirant:






The Grease Girls klar til afgang - med cateyes, fake lashes og hele svineriet.


"Hey, du har læbestift på tænderne. Har jeg os'"?






5 kommentarer:

  1. Wauw nogen øjenvipper - er de ægte?
    : )

    SvarSlet
  2. Skønne billeder ;o)Åhh de vækker minder om Grease filmen. Jeg tør slet ikke gætte på hvor mange gange jeg har set den film - den er så god.Sangene er i teenage årene blevet sunget eller nærmere skrååålet på værelset - så fedt. Jeg har fået den på dvd af min mand, fordi jeg er så vild med filmen. Når mine piger bliver noget ældre skal de se filmen og jeg håber den fanger dem ligeså meget som den har fanget mig.
    Sikke en køn datter du har ;o)

    SvarSlet
  3. Wow wow wow siger jeg bare:) Glæder mig til prinsessepigen er stor nok til hun kan se Filmen Grease som vi elsker:)

    http://hvisvindenvender.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Ih hvor er de fine, elsker altså også bare tema fester og går helt i selvsving over det

    SvarSlet
  5. Fine, fine outfits. Hvor mon du har fundet det vidunderlige røde stof med prikkerne - ej, at forglemme det grønne fra nederdelen, du viste frem tidligere i dag? Det kan vist kun blive en god aften for de 3 tøser.

    Kh Lone

    SvarSlet