mandag den 28. maj 2012

Pinse Projekter

Easy Peasy Skirts og en lille kjole.




16 kommentarer:

  1. Som altid VILDT flotte sager... Det fine stof på nederdelen øverst til højre minder meget om noget stof som drappa dot lavede en overgang.. Super smukt..

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør det nemlig, Rakel. Det var også min første tanke, da jeg så stoffet. Jeg har selv nederdelen i Drappa stoffet:-)

      Slet
  2. Wow hvor er det bare fint!
    De nederdele er helt fantastiske og så fint stof ;-)
    Takket være dig syede jeg i forgårs to med masser af strut og Alberte har haft dem på lige siden! Tusind tak for en nem DIY - næste gang skal jeg prøve med linning.
    Laver et indlæg en af dagene - så kan du se hvad jeg har lavet, hvis du har lyst :)

    Hilsen Maria
    Abeslottet.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det fedt at høre, Maria. Det vil jeg glæde mig til at se:-)

      Slet
  3. Hej! Så fint! Vilka härliga mönster och färger!!

    SvarSlet
  4. rigtigt fint, jeg er specielt vild med nederdelen med de lyserøde/orange blomster

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Lotte. Det er heller ikke så længe siden, jeg syede en kjole i samme stof...synes også det er så fint:-)

      Slet
  5. Hvor er de bare flotte. Er især vild med den med det grønne på. Er det en voksen str??
    Har du en mail adresse da jeg må ha lidt hjælp vedr en kjole :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Maria. Nej, det hele er børnetøj. Jeg har svaret din mail:-)

      Slet
  6. Hvor ser det bare lækkert ud, fantastiske farver og sammensætning, det imponere mig altid når man kan få noget simpelt til at se dyrt og ikke hjemmesyet ud :) og det er du skisme mesteren i.

    SvarSlet
  7. Smuuuuukt....:) Elsker kjolen i lyserødt - det stof har jeg som sengetøj i blå.. Et af favoritterne..;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne. Åh ja, det blå er også bare så fint:-)

      Slet
  8. Hvor jeg bare elsker dine smukke krea projekter!

    SvarSlet