fredag den 25. maj 2012

'En Morfar med Neon, tak'

Shorts i Morfar-tern med neon detaljer til Bertram. Igen har jeg taget udgangspunkt i Chris mønsteret fra Stof2000, forkortet dem og gjort dem smallere. Stoffet er, ja, hvad er det egentlig? En eller anden form for buksestof med lidt stræk. Neondetaljen i linningen var en nødløsning grundet sløset omgang med stof! 'En Morfar med neon'. Hvis jeg engang bli'r indehaver af en pølsevogn, vil jeg have sådan en svend på menukortet. En oldschool hotdog med syntetisk udseende remoulade - 'En Morfar med neon, tak'.



 

16 kommentarer:

  1. De er super flotte! I like :)

    SvarSlet
  2. Lækre bukser a la chinos, du fik lavet! ;)

    SvarSlet
  3. Svar
    1. ...og tak til endnu en Christina. Bertram synes også de er mega cool :-)

      Slet
  4. Hi hi, du er sgu sjov!!! Men nej, du skal slet ikke i den retning. Jeg så hellere en kæde af GroovyBaby And Mama tøj. Og der skal være en butik i Ribe ;-)!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, 'kåmån' Didde-Louise - så'n en hotter er da ikke at kimse af. Jeg kan evt. pakke den pænt ind :-)

      Slet
  5. Hvor ser han tjekket ud - og heldig fejl med linningen, synes det ser ret godt ud med et neon-touch :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, heldigvis kommer der indimellem noget godt ud af sløserierne :-)

      Slet
  6. Über cool shorts, sikke et held at du fejlede med stoffet. ;o)

    SvarSlet
  7. Cool coolere coolest :-)) Altså, som du kan! Fed kombo med morfartern og neon - og får du en pølsevogn, kommer jeg s.. forbi og får en morfar :-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Bebe - og du kan tro, du skal få en Morfar, hvis du kommer forbi. Jeg gi'r :-)

      Slet
  8. Du laver vel ikke sådan nogle bukser i baby str vel? :)

    SvarSlet