onsdag den 22. september 2010

Groovy Giveaway...

...Kom, lad os fejre mig med en giveaway :-).

Jeg har snart fødselsdag - eller, i hvert tilfælde om nogle uger. Min ældste datter har lige haft, min ældste søn har næste lørdag - og min mand har så søndagen efter den lørdag. Min fødselsdag kommer 14 dage senere...jo, vi er gået ind i årets 'Store Fødselsdagsperiode' (for ikke nok med at 2/3 dele af vores familie har fødselsdag inden for en måned, så har jeg også niecer og en nevø med fødselsdag lige omkring nu).

Min dejlige, unge mand bli'r 30, jeg selv, tja - jeg bli'r 27 for 9. gang. Hold kæft du er gift med en gammel krage, Ronni. Snart 35!!! (Ikke at man kan se det - blev der sagt). Godt gaflet, ik' piger :-)

Nå, det var den giveaway/konkurrence vi kom fra. Den 19. oktober, undertegnedes halvrunde dag, udtrækkes den forhåbentlig glade og taknemmelige vinder, som får æren af at vælge mellem følgende:

  1. En groovy børneanorak til dreng eller pige. Laves i str. 2-5
  2. En nederdel til en groovy mama
  3. En bunke stof - retro og nyere (meget mere end billedet her viser.
Du kan smide op til 3 lodder i puljen. 1 lod for kommentar, 2 lodder hvis du kommenterer og er/bliver fast læser og 3 lodder hvis du derudover også linker fra din blog, hjemmeside, facebook you name it. Billederne her er blot ment som inspirationskilde - hvis du vælger anorakken eller nederdelen finder vi sammen ud af, hvordan den skal se ud :-)

....og det et ikke et krav, at du er bosiddende i Danmark for at deltage :-)

God fornøjelse og til snart lykke til mig og mine :-)

327 kommentarer:

  1. Uhh, FANTASTISK give away... Jeg er meget glad for at læse med her på siden, og er imponeret (og nok også lidt misundelig) på dine evner!

    Jeg smider 3 lodder i puljen og x´er for at jeg vinder bare én af dine fine præmier!

    SvarSlet
  2. Halløjtaler! Her skal jeg godt nok være med, og vinde en anorak :-)
    Jeg smider 3 lodder i puljen.

    Jo, det er da skide godt gaflet med sådan en ung mand! Hurra for yngre mænd - jeg har selv én af slagsen :-)

    Kram Ulla.

    SvarSlet
  3. Er du da helt tosset, hvor jeg vil gerne vinde!!! Fantastisk give away!!
    Tillykke med alle jeres fødselsdage! Min datter fylder også år på lørdag, så her er der også fødselsdags stemning :-)
    3 lodder til mig tak :)

    SvarSlet
  4. Det er vel nærmest den fedeste giveaway jeg har set her i blogland!!!!

    Jeg er så klart med på 3 lodder!
    UHHH jeg håber du trækker mig!

    Og tillykke med de 27 år!! ;-)

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  5. Wow! Jag är med på 2 lotter. /Petra

    SvarSlet
  6. OH MY GOD, sikke en præmie!!! Vil simpelthen besvime hvis jeg var så heldig at vinde en anorak til Luna!!!! 3 styk herfra :) :) :) stort snarligt tillykke til dig og dine!!!

    SvarSlet
  7. Fantastisk give-away.!

    Jeg er med på 2 lodder! Uhh, bare jeg vinder!

    SvarSlet
  8. Ja da...jeg smider straks 3 lodder i bunken og stort tillykke til jer alle sammen.

    Kh Shina (som også har en lidt yngre mand=:o)

    SvarSlet
  9. Hurraaaaaaaaa!
    Jeg er med på 3 lodder. Skal da bare have sådan en anorak til Silas:-)

    SvarSlet
  10. Tillykke med de mange fødselsdage! Jeg vil gerne være med på to lodder:)

    SvarSlet
  11. WOW! Er simpelthen så vild med dine anorakker til børn! Og stofbunken ville da heller ikke være dårlig ;o) Vil meget gerne deltage med alle 3 lodder! Og krydser alt hvad jeg har for at du trækker mig!
    Og tillykke med fødselsdagene til jer alle sammen! :D

    SvarSlet
  12. hvad søren sker der her- det er da det vildeste. en af dine skønne skønne smukke anorakker og nederdele kan vindes- du er for vild. jeg vil meget gerne be om 2 lodder....tillykke med fødselsdagen om nogle uger....dine unge dame:)

    SvarSlet
  13. Hip Hip Hurra til jer alle inden længe og jo det er rimligt godt gaflet, siger hende der har en mand der er noget ældre end hende selv! Men ihh altså min Freja blir 4 år d. 18 okt.. så anorakken kunne da' bare være den mest vidunderlige gave at give hende :)

    Jeg er med på 3 lodder og krydser ALT..

    KH Maria

    SvarSlet
  14. tillykke tillykke med de 27 :)
    - og resten af familien da også..

    YAY for en give away, siger jeg bare!
    jeg er med på 3 lodder og håber da for vildt på at vinde en anorak til Sofie - de er bare så seje, har så tit beundret dem.

    KH Vibeke

    SvarSlet
  15. Tillykke med de 27 år, igen... Jeg er selv for et par måneder siden blevet 27 for første gang. Jeg havde ikke overvejet at det er en alder jeg måske kommer til at beholde i mange år... :)

    Sikke en flot give away. Jeg drømmer om en lækker anorak til Magne på 4 år.

    Jeg snupper 3 lodder.

    SvarSlet
  16. Hold da op en give away!! Og hold da op en omgang fødselsdag, den står på! Tillykke :o) 3 lodder til mig, tak!

    SvarSlet
  17. Gratulerer med dagen(e)!! :-)

    Åååhhh, hvilken fantastisk giveaway!! Jeg vil helt klar være med! Tar 3 lodd og hååååper å vinne en anorakk (eller stoff eller skjørt)!!! :-)

    Vh, Ingvild

    SvarSlet
  18. Jeg er med, jeg er med, jeg er med!! :) Tre lodder. Er vild med dine kreationer!
    Og tillykke med alle fødselsdagene :)

    SvarSlet
  19. Hejsa..uha, skulle man være så heldig at vinde, bliver det da svært at vælge mellem de skønne præmier...
    Ja, det med en yngre mand kender jeg også til..min fyldte også 30 i år...gnæk gnæk!
    Tillykke med alle fødselsdagene lige om lidt.
    Jeg napper alle de lodder man kan
    KH Mia

    SvarSlet
  20. Tillykke, tillykke! Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.

    En skøn dag til dig

    SvarSlet
  21. Tænk om man var den heldige... Man har jo lov at drømme. Følger din blog men er ikke skrevet på som fast læser, så det må blive et lod. Og stort tillykke til din fødselsdags fyldende familie

    Dorthe :-)

    dan_dorthe@hotmail.com

    SvarSlet
  22. Tjohoo! Detta vill jag vinna :)
    2 lotter till mig!
    Och grattis! (Jag blir också 35 snart och det är ingen ålder :))

    SvarSlet
  23. Gratulere med ALLE dine!
    Får jeg og bli med på give away??
    Tre lodd i såfall :D
    Viss jeg vinner skal jeg si hva jeg ønsker meg , det er for vanskelig akkurat nå..hehe
    Du lager så utrolig masse fint!

    SvarSlet
  24. Er simpelthen så vild med dine anorakker og dine nederdele! Vil meget gerne deltage med alle 3 lodder! Og krydser alt hvad jeg har for at du trækker mig!
    Og tillykke med fødselsdagene til jer alle sammen! :D

    SvarSlet
  25. Fantastisk give away og fantastiske sager du laver!
    Jeg vil rigtig gerne deltage med 2 lodder!
    Kan i have nogle gode fødselsdage!!
    Kh Mette

    SvarSlet
  26. Tillykke med alle fødselsdagene og tak fordi du deler med os her i blogland:o). Jeg putter fluks 2 lodder i puljen.
    Vh. Louise

    SvarSlet
  27. Helt fantastisk give away. Jeg snupper alle 3 lodder!
    Og tillykke med alle jer i familien, der snart har fødselsdag:)

    SvarSlet
  28. Hej Trine - Tillykke med det hele og ja da jeg er også til yngre mænd (dog kun 9 måneder) :-)

    Altså hvis jeg nu vinder den anorak til Sara, så vil den blive vist frem i nærmest hele Danmark (den vil kunne gå i arv til to yngre søskende)....vi deler også gerne dine visitkort ud og.....nå ingen fedtelodder. Jamen så bare 3 af de regulere lodder hertil.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  29. tillykke med de dersens fødselsdage =)
    Jeg smider 2 lodder i puljen =)

    SvarSlet
  30. Gratulerer med alle de store dager i familien! For noen flotte premier - jeg skulle bli helt vill om jeg kunne vinne en anorakk til min 4-åring! Ett lodd til meg - måtte jeg ha flaks...

    SvarSlet
  31. Må jeg godt vinde, hvis jeg smider tre lodder i puljen? For du har da bare de fineste ting!

    SvarSlet
  32. Uha her skal jeg da være med... Sikke en fin give away, men hvor ville jeg da have svært ved at vælge, for du har jo helt fantastiske evner :) Jeg deltager med 3 lodder og håber saft susme det bliver mig, der kunne være heldig denne gang :)

    Kh. Frk. Høiriis

    SvarSlet
  33. SUPER fed give away, jeg er med på 3 lodder :)

    SvarSlet
  34. SKØN give away og en super skøn anledning, selvom det måske var os der burde give dig en gave, når du nu har fødselsdag lige om lidt. ;-)
    Stort tillykke med alle de dejlige fødseldage der er på vej. ELSKER fødselsdage...

    Jeg er helt sikkert med på 3 lodder!

    SvarSlet
  35. Im in - med 2 lodder ;) Og jo, du er sgu et godt catch - og godt scoret... ;)

    SvarSlet
  36. Yehaa! Unge mænd er lækre. Har selv giftet mig med en ung en af slagsen.

    Jeg smider 3 lodder i baljen. Hvis jeg vinder ønsker jeg mig en børneanorak.

    SvarSlet
  37. WAAAUW hvor en giveaway, jeg MÅ være med!! Så fede præmier...
    Anorak - nederdel...ælle bælle det bliver svært at vælge!
    2 lodder til mig, tak :)

    SvarSlet
  38. Weeehuuuuu! Træk mig, træk mig, træk mig! ;-) Drømmer om at vinde så smuk en anorak til min Lilje.
    Jeg smider straks 3 lodder, og krydser alt!

    Snarligt tillykke til dig og dine!!

    SvarSlet
  39. aih for filan dulan da. Så så jeg lige mit snit for at alliegevl få en chance for at blive overlykkelig ejer af en af de groovy fede anorakker. # lodder til mig tak og på forhånd tillykke med den store dag (:

    Kram Ibe

    SvarSlet
  40. hej med dig!
    så forvillede jeg mig ind på din blog og hvad ser jeg: GIVE AWAY!!!!

    så derfor: fast (ny) læser - tjek
    kommentar - tjek
    link med billede - tjek
    altså smider jeg 3 lodder i puljen og glæder mig til at følge med her.
    kh. anja

    SvarSlet
  41. Ej men altså! Sådan en lækker anorak-sag der, ville min lille Otto jo være helt uimodståelig i, når han til foråret skal vralte rundt i vuggeren. 3 lodder, og en helvedes masse vinderheld til mig.

    -Og så et stort tillykke til dig og alle de andre ;)

    SvarSlet
  42. Wauw, sikke en masse du har at fejre. Stort til lykke til dig og familien. Hurra for jer og lykke på jeres vej!
    Jeg smider 3 lodder i puljen til de helt fantastiske præmier :-)
    Hilsen Malene fra www.brombleberries.blogspot.com

    SvarSlet
  43. FU***** FANTASTIC giweaway!!!!! Jeg er på med 3 lodder og nøøøj hvor jeg venter spændt på at se om lykken tilsmiler mig - en anorak til Signe Marie vil være tosse godt :-)
    Og så ellers en hel spandfuld tillykker herfra!
    Kh

    SvarSlet
  44. Sådan en fantastiks give away kan man da ikke gå glip af. Og bliver jeg den heldige vinder så det er bestemt ikke nemt at skulle vælge mellem de flotte præmier.

    Jeg er med på 3 lodder.

    Og iøvrigt tillykke til hele familien :)

    MVH
    Mette

    SvarSlet
  45. Nu er jeg fast læser og ønsker mig brændende en anorak til min 2-årige Olivia.
    /Natalia

    SvarSlet
  46. Tillykke med alle fødselsdagerne!!

    Jeg er helt klart med, er allerede fast læser, så to lodder til mig:)

    SvarSlet
  47. UTROLIG fin give away!! Jeg vil gjerne være med og håper å bli den glade og takknemlige vinner av en anorakk!

    3 lodd og kryssede fingre for meg:)

    SvarSlet
  48. grattis till alla födelsedagsbarn! fantastiskt give-away. Tacksam för två lotter

    SvarSlet
  49. Gillar skarpt dina skapelser. Är gärna med på 1 lott.

    SvarSlet
  50. Jeg har længe drømt om, at Olympia havde en af dine fantastisk smukke anorakker, og nu øjner jeg en lille chance for, at drømmen går i opfyldelse - HURRA!!
    Hun fylder tre år d. 14 oktober, det ville være den ultimative fødselsdagsgave :o)
    Stort tillykke til dig og din kære familie!

    SvarSlet
  51. Lækker, lækker give-away! 3 lodder tak - og så krydser jeg fingre :-)

    SvarSlet
  52. wow for en generøs giveaway! To lodd til meg takk!

    SvarSlet
  53. 3 lodder til mig tak.. jeg VIL vinde:-D

    SvarSlet
  54. Sikke en masse fødselsdage. Håber at de alle bliver meget festlige :)

    Jeg smider tre lodder i puljen og linker fra min blog :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  55. Vilken fantastisk chans!!! 3 lotter till mig!!! :-)

    SvarSlet
  56. Hold da kegle nogle lækkerier du laver!! Er her for første, men absolut ikke sidste gang! Har aldrig deltaget en give away før, men denne er simpelthen for lækker! Jeg smider 3 lodder.

    SvarSlet
  57. Det var da den allervildeste give away.... er desværre blogløs så et lod...
    //Lisa
    Lisalaerer@hotmail.com

    SvarSlet
  58. Årh, jeg elsker, elsker, elsker dine ting, jeg deltager med tre lodder, og linker håber jeg vinder! :-)

    skr_dderdal@hotmail.com

    SvarSlet
  59. Grattis på födelsedagen i förskott då! Du ser inte ut att vara en dag över 27 iallafall ;-)
    Självklart vill jag vara med i din underbara utlottning om du kan tänka dig att skicka till Sverige...? Jag är följare såklart av din underbara blogg så jag vill gärna ha 2 lotter!

    Kraam Lotten

    SvarSlet
  60. Har sagt det tusind gange før - du er så fantastisk dygtig og kreativ - elsker dine smukke beklædningsstykker <3

    Jeg smider også 3 lodder i puljen! <3

    SvarSlet
  61. Wauw - jeg skal da være med til at fejre dig - jer!
    Fast læser har jeg været længe:-)

    3 lodder til mig i lykkehatten

    Kh

    SvarSlet
  62. De nederdele er bare for fede! Og mine børn er blevet for store til anorakker med retrostof.
    Jeg putter 3 lodder i puljen og håber inderligt, at jeg skal flashe mine ben i nogle smarte strømpebukser, høje sko og en af dine alt alt for skønne nederdele her i efteråret!
    KH Puk

    SvarSlet
  63. Tillykke med jer allesammen ;-)

    Fantastisk flot Give Away, som jeg selvfølgelig må være med til.
    Smider 3 lodder i puljen.

    KH
    Karina

    SvarSlet
  64. Helt fantastisk Give Away - Håber virkelig på at et af mine 3 lodder bliver vinderloddet - årh - det ville jeg skisme gerne....
    Kh Dorte - totalt med på 3 lodder

    SvarSlet
  65. Wooooow sikke dog nogen fantastiske ting du laver!!!!! =oO

    SvarSlet
  66. Kæmpe hurra for dig og din unge udkårne ! Har selv en yngre model - så holder de længere - håber jeg Ü
    Jeg smider da meget gerne 3 lodder (linker til dig på FB) og krydser arme og ben for at jeg løber af med en anorak til mindstepigen ! KH Stine (stinefalkenbergschmidt@gmail.com)

    SvarSlet
  67. Øj, den anorak ville sidde godt på en af mine unger!!
    2 lodder i puljen, tak.
    Jette / Kamma og Ko

    SvarSlet
  68. Det var dog en helt vildt flot præmie!
    2 lodder til mig, tak :-)
    kh Berit

    SvarSlet
  69. Nøj en fantastisk give away, jeg krydser alt alt for jeg er den heldige.. Jeg smider 2 lodder i puljen....

    Kh Janni

    SvarSlet
  70. For en herlig give away!! Helt utrolig flott faktisk.
    Jeg tar tre lodd, hurra!!!! :D:D
    *tvitvi* håper jeg vinner.
    Ha en fin kveld, klem fra liten og stor

    SvarSlet
  71. Orv, mand. Jeg plejer ellers at give op på forhånd, hvis der er rigtig mange deltagere, men denne MÅ jeg da bare prøve lykken i!

    Jeg takker ja til 3 lodder.

    K.H June

    SvarSlet
  72. Det stof er bare for sejt - ligesom din blog! Jeg er med på 3 lodder = )

    Tillykke med fødselsdagen Vh Bente

    SvarSlet
  73. Men guuuuu se schnyyyggt! Så "pent", visst är det så ni säger? :) Jag ska definitivt göra allt som du säger och vill ha 3 lotter!
    /Agneta

    SvarSlet
  74. Hold da helt ferie, for en lækker Give Away!..Jeg napper 3 lodder, tal!;0)
    Håber i får fejret alle i familien, på en uforglemmelig måde!... Hip hip hurraaa og tillykke til jer, fra Mette

    SvarSlet
  75. Wauw, det er da virkelig bliv-i-godt-humør-tøj! <3<3<3

    Du er satme dygtig!!!

    Nina

    SvarSlet
  76. sikke en lækker give away. Jeg smider 3 lodder i puljen.

    SvarSlet
  77. Tillykke med jer alle !!
    Her i huset , er det Februar, der er store fødselsdags måned.
    Jeg vil meget gerne smide 3 lodder i lykkebrønden :-)

    SvarSlet
  78. Jeg er da så absolut nødt til at deltage med 2 lodder i denne cool give away - yay :o)

    SvarSlet
  79. Hold da fast!! Jeg er nødt til at være med for nu har jeg drømt om en nederdel fra din hånd siden første gang jeg så en på bloggen!

    Jeg er fluks med på 3 lodder.

    Tillykke til alle på matriklen, det er da en festlig tid for jer :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  80. Tillykke med den festlige tid :-D
    Jeg er fuld af beundring over de farverige kreationer du får lavet, og vil krydse fingre og smide 2 lodder i puljen :-)

    SvarSlet
  81. hold da op! Jeg vil sååååå gerne vinde en anorak.
    Jeg smider 3 lodder i puljen.
    kh Tine

    SvarSlet
  82. Sikke en dejlig give away anledning - tillykke med de 27 ;-) Jeg er klart med på 3 lodder.

    SvarSlet
  83. Den fedeste giveaway til dato!

    Har ELSKET dine anorakker (og nederdele og stoffer ;-) siden jeg så dem første gang..

    Er med på 3 lodder (linker på FB)
    og vil krydse mine fingre fra nu af og til din fødselsdag..

    Jeg fyldte 34 sidste måned og føler sgu stadig det ser helt forkert ud på skrift.. 34?!?! Var sgu da 25 for ikke så længe siden ;-)

    Smil herfra
    en anden mor til 4...

    SvarSlet
  84. Åhhh en skøn give away! Jeg er HELT KLART med på 3 lodder!
    Håber håber håber...

    SvarSlet
  85. Tenk å vinne en av dine vakre jakker! jeg tar 3 lodd, og gleder meg stort til trekkingen!
    35 er en flott alder :)

    SvarSlet
  86. Årh wauw! Jeg (og faktisk særligt min kæreste) har længe savlet over dine groovy anorakker. Sådan én må vi bare vinde til lillepigen!
    Jeg er ikke fast læser, men jeg linker... (kan det monstro udløse to lodder?)

    Tillykke med alle fødselsdagene!

    SvarSlet
  87. Sikke en skøn give away. Den vil jeg rigtig gerne vinde. De er så lækre de jakker, og ja også alt det andet ;O)
    Jeg er med på 3 lod. Linker så snart jeg er færdig med at skrive ;O)
    Kh. susan

    SvarSlet
  88. Superflott giveaway !!
    prøver lykken med 2 lodd.
    Hadde vært flott med en anorakk, de er så skjønne !!
    Cecilie

    SvarSlet
  89. Har lige "opdaget" din blog.
    Hold da op, hvor nogle fine ting du syr!
    Jeg vil rigtig gerne være med. 2 lodder til mig, tak :-)

    SvarSlet
  90. FANTASTISK GIVEAWAY!!!
    Åh, hvor du er flink til å sy fine jakker! Stoffet du har er også kjempefint. Jeg vil gjerne ha et lodd. (Jeg har ingen blogg selv..)
    Håper, håper, håper jeg har en sjangse at vinne....
    (Betaler gjerne porto selv:-)

    Hilsen Elisabeth
    Mail: elisabeth.4515@hotmail.com

    SvarSlet
  91. Jamen tillykke til jer ALLE sammen da :) Og jo, godt gaflet, jeg har selv en 6 år yngre mand der hjemme, det er skønt ;)

    Jeg skynder mig at smidde 2 lodder i din skønne give-away-pulje, jeg satser kraftigt på at vinde en anorak :)

    SvarSlet
  92. Wauh - super lækker giveaway. Ville elske at vinde en anorak til yngstemanden...

    Lægger 3 lodder i puljen, og krydser alt hvad krydses kan:o)

    Tillykke med de 27 - lækkert med en ung mand.
    Vh Betina.

    SvarSlet
  93. Skøn, skøn give away jeg er fluks med på to lodder :)

    Stort tillykke med alle fødselsdagene! Egentlig sjovt sådan nogle altid klumper sig sammen :)

    SvarSlet
  94. jeg smider straks 2 lodder og ignorerer lige at der er 94(!) før mig der har smidt i puljen :-) Mette

    SvarSlet
  95. Fantastisk Give away !
    2 lodder til mig :)
    KH Jytte

    SvarSlet
  96. Uuuuuh - det er da en give away der er "to die for"!!!! Hvor er det bare super generøst af dig...
    Jeg er med på 3 lodder og linker prompte...:-)
    Krydser alle mine fingre for at jeg vinder...
    Kh. Malene

    SvarSlet
  97. Jeg er frisk på 3.....Jeg har ALTID (så længe jeg nu har "kendt" dig på SB og her) ELSKET dine nederdele.....i øvrigt...lækkert med noget ung kød(indsæt lummer smiley)

    SvarSlet
  98. Åh.. nogle lækre ting... Jeg smider fluks 3 lodder i puljen og håber, drømmer og krydser fingre! ;)

    SvarSlet
  99. Uhaa en fin give away
    2 lodder:D

    SvarSlet
  100. Fantastiske præmier at vælge mellem, men kan man finde ud af at vælge ? :), det må jeg jo se om jeg kan hvis jeg er den heldige :)
    2 lodder i puljen!

    SvarSlet
  101. Jammen jøsses!! Er du da helt tosset, hvor gad jeg godt vinde en af dine anorakker. De er SÅ fede! Smider 3 lodder i hatten.
    Tillykke med familiens fødselsdage;-)

    SvarSlet
  102. Den federste give away ever!!!!!
    Jeg deltager med alle 3 lodder og et stort håb om at jeg er den heldige.
    Samtidig stor ros til alle de fantastiske ting du laver og så skriver du tilmed hamrende godt og underholdende. Hvor er du fantastisk!!!!!
    Hilsen Charlotte

    SvarSlet
  103. Hold da helt op. Dette her skal jeg da være med til.
    At putte min dejlige datter i en af dine anorakker vil da være fantastisk.
    Er med på 2 lodder
    Vh Gitte:)
    Krydser finger for en super anorak eller en af de andre flotte præmier:)

    SvarSlet
  104. TOPnice måde at fejre sig selv på - det vil jeg gerne være med til (altså at fejre dig). Jeg er frisk med 3 lodder til denne fantastiske give away!
    Ha' en lækker dag!
    Kh. Jane

    SvarSlet
  105. Fantastisk give away.. Jeg er helt vild med dine fantastiske anorakker, og kan lige se min skønne dreng i sådan en..

    Er straks med med 3 lodder..

    KH

    Cristina

    SvarSlet
  106. Uha, det er næsten så jeg begynder at hyperventilere. Jeg synes dine anorakker er SÅ fine, og nederdelene er SÅ lækre.
    Så jeg håber SÅDAN at jeg vinder. Jeg er med på to lodder - tak.
    Hilsen Helle

    SvarSlet
  107. Wauww - jeg er straks med på to lodder :-) Kh Dorthe

    SvarSlet
  108. SÅ fine ting du har dig her!
    3 lodder til mig...
    og så et tillykke med dagen sådan om lidt tid endnu.. ;)

    SvarSlet
  109. Det var da intet mindre end FANTASTISKE præmier:)
    Jeg vil mægtig gerne deltage med to lodder.
    God dag:)
    Pernille
    (pemilla@hotmail.com)

    SvarSlet
  110. HURRA! och grattis till er alla.
    Ja jag vill vara med =)
    En lott till mig.
    /Aina
    aina_persson@hotmail.com

    SvarSlet
  111. Hér skal jeg da HELT KLART bare være med. Og dét med hele 3 lodder!!! :0)

    ... og så håber jeg det bringer held og lykke, at jeg er med i "klubben for dem med yngre mænd". Min er osse 7 år yngre end jeg - selvom.... hvem tæller??!! ;0)

    Kram

    SvarSlet
  112. Hold da op - sikke en flot give away.

    Jeg vil gerne smide 3 lodder i puljen.

    SvarSlet
  113. Tillykke med de 27 ('lyv-og-tyve' :-))
    Sikke lækre ting :-)
    Deltager gerne med 2 lodder...
    Kh Mie

    SvarSlet
  114. Ej, en lækker give away, den må jeg være med i... men hold da op, der er mange, der er interesseret :-) Det er da dejligt :-) Jeg er fast læser af dig blog og jeg nyder dine skønne kjoler du laver :-)
    Jeg smider 3 lodder i puljen og krydser fingre. Jeg har linket til din give away fra min blog: http://anja-finurligheder.blogspot.com/

    Venligst Anja

    SvarSlet
  115. Wow! Vilken give away! Jag är med på 2 lotter och hoppas hoppas hoppas jag vinner. Du har en så inspirerande och fin blogg, min favorit :)

    sandrasgust@hotmail.com

    SvarSlet
  116. Hvor er det sjovt, at jeres fødselsdage ligger lige oven i hinanden... vores ligger også i efteråret, alle undtaget min, som er i maj.
    Tillykke med alle jeres dag!

    3 lodder til mig. Klem fra
    mette

    SvarSlet
  117. Åh! to lodder til mig tak (ønsker mig sådan en ny nederdel)

    ps. her er manden 9 år ældre end mig, så derfor må det jo være mig der er stegen ;)

    SvarSlet
  118. Uha, der er hård konkurrence om de alt for lækre præmier kan jeg se, men jeg prøver nu alligevel. Alle 3 ting vil være lykken her i mit hus.

    Jeg er med på 3 lodder (link kommer i weekenden, jeg har tekniske problemer :) )

    SvarSlet
  119. Åhhhhhhhh...lad mig vinde...krydser ALT...lol ;-)
    2 lodder til mig og et STORT tillykke

    SvarSlet
  120. Åhh får man vara med och tävla trots att man bor i sverige?

    I så fall tar jag 3 lotter...
    Länkar från min blogg:

    www.litenzumo.blogspot.com

    om jag inte får vara med har du iallafall fått lite reklam i sverige... :-)

    SvarSlet
  121. glömde skriva att jag följer dig...

    SvarSlet
  122. Fantastisk!!! Jeg har beundret dine kreationer i lang tid.
    Håber på en nuttet anorak til lillemanden.
    2 lodder til mig tak.
    Mette

    SvarSlet
  123. Uha en flot giveaway, 2 lodder i puljen fra mig tak, krydser alt hvad jeg har og håber på anorakken ;O)

    Mange gange tillykke!

    SvarSlet
  124. Hold da op en skøn giveaway...Jeg er med på 2 lodder...

    SvarSlet
  125. Som nummer 100 og et eller andet er jeg også med. 2 lodder, tak :).

    Tillykke til jer allesammen.

    PS. Jeg så dig faktisk i Cirkus Summarum i august... eller dvs. jeg så smukke Wilma i sin smukke kjole ;):

    SvarSlet
  126. Okay god give-away!

    Jeg er pjattet med dine anorakker og ville elske at se mit lille pus vælte rundt i sådan een når hun engang lærer at gå!
    Jeg har fulgt med herinde længe, nu også som officiel læser :)
    To lodder til mig.

    -Kristine

    SvarSlet
  127. Tillykke med alle fødselsdagene. Det er nogle skønne ting du laver. Jeg vil gerne være med på 3 lodder, jeg har delt :) dig på facebook.

    SvarSlet
  128. Nøj... en fin give away... og sikke mange vi er om budet.
    2 lodder til mig ;o)

    SvarSlet
  129. Vilken fantastisk Give Away!! Naturligtvis vill jag vara med!

    Har blivit följare av bloggen och länkar på min blogg!

    SvarSlet
  130. wow hvor er de flotte..
    ville elske at vinde en anorak til min søn :)
    KH Micha

    SvarSlet
  131. hov deltager gerne med 3 lodder :)

    SvarSlet
  132. Jag vill vara med och tävla! :-D

    SvarSlet
  133. Åh jeg elsker dine kreationer, men især anorakkerne er til at dåne over. Ville elske en af dem til en af mine poder :-)
    2 lodder fra mig.

    SvarSlet
  134. Hurra for din fødselsdag - og alle de andre i familien din.
    Synes det var noen fantastike premier du skal lodde ut. Jeg kunne ha valgt alle, men syns de anorakkene til barn var helt fantastiske.

    Om jeg er den heldige vinner av denne give awayen, velger jeg en anorakk.

    Mvh astrid.d@gmail.com

    SvarSlet
  135. jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder

    SvarSlet
  136. Vilken fantastisk blogg! Hittade den idag och kommer garanterat att fortsätta följa den. Har siktat in mig på en jacka till sonen i den otroliga give away som jag turligt nog snubblade över.

    SvarSlet
  137. Jeg deltager meget gerne med tre lodder i denne give away

    SvarSlet
  138. ÅÅÅ fantastisk give away! vil gjerne være med:) skikkelige stilige klær du syr!

    SvarSlet
  139. og glemte helt å nevne at jeg gjerne trekker 3 lodd;)

    SvarSlet
  140. 3 lodder herfra - nu skal jeg bare regne ud hvordan jeg fortæller chefen at jeg ikke kan komme på arbejde fordi jeg er nødt til at sidde med krydsede fingre 24/7.

    Smil fra Line, der gerne vil have så'n en anorak i str. 38 :-D

    SvarSlet
  141. Nøj...FEDE præmier. 3 lodder og masser af held i sprøjten (håber jeg) ;o)

    SvarSlet
  142. Hold da op.........det var da noget af en give away ;o)
    Jeg er da så meget med på 3 lodder.
    Julie

    SvarSlet
  143. Jeg kigger ofte ind omkring din blog.
    jeg ligger fluks 3 lodder...

    happy birthday til jer alle:-)

    Hilsen Camilla

    SvarSlet
  144. Vil gerne være med i din lækre give away, så smider lige 3 lodder i puljen, det er da vildt så skønne ting du der får krearet, er vild med både dine anorakker og dine nederdel.
    Og tillykke når du når fødselsdagen.

    SvarSlet
  145. Smider hermed 2 lodder i puljen! Er ret ny i blogland og har lige oprettet min egen, så kig endeligt ind! Skriver lidt om alt.. ;)
    Vil vildt gerne vinde din give away, så send lige lidt held i min retning!
    :)

    SvarSlet
  146. i'm in......

    med to lodder......og skulle jeg gå hen og vinde så....så ville jeg altså vælge den ultra fede nederdel til undertegnede....den laves vel også i XL.


    tillykke med den opkommende fødselsdag....og kort sagt fra en kvinde i 40'erne....livet bliver sgi da bedre og bedre!

    malle

    SvarSlet
  147. Ohhh, h or er du dygtig. En sand sansefornøjelse for øjet.. Jeg er gerne med med 2 lodder;0) KH. Birgitte

    SvarSlet
  148. Super giveaway du har. Jeg krysser fingrene for at jeg vinner, og tar 2 lodd! ha en fin dag!

    SvarSlet
  149. Den vinder jeg ;) Jeg ælsker din blog, du er fyldt med gode ideer ! kigger ind dagligt. 2lodder :)
    Maiken

    SvarSlet
  150. Uhh den anorak:-)
    Jeg smider to lodder i puljen.
    Kh Mette

    SvarSlet
  151. Det var da end ejlig give away. Sådan en flot nederdel eller en bunke retro stoffer ville gøre underværker.
    Jeg putter 2 lodder i puljen og håber lykkens gudinde er med mig.

    SvarSlet
  152. Puha jeg ved slet ikke hvad jeg skulle vælge, hvis jeg vandt, men prøver i hvert fald lykken med 3 lodder:-)

    SvarSlet
  153. For noget fedt tøj!!
    Jeg er med på 2 lodder, og krydser fingre og tær..
    Lilli

    SvarSlet
  154. Ej hvor skønne præmier, ville så gerne vinde.
    Mvh. Carina
    carina.mortensen@mail.dk

    SvarSlet
  155. Hov var lidt hurtig der 1 lod til mig tak
    Mvh. Carina

    SvarSlet
  156. Hejsa sikke en lækker give away...
    Håber at du får en dejlig fødselsdag... jeg deltager med 2 lodder...
    Jeg vil gerne vinde en nederdel til en groovy mama...
    Knus Lene

    SvarSlet
  157. Jeg vil også gerne være med.
    Øj manner jeg ville gerne vinde en anorak!
    Kh. Sarah

    SvarSlet
  158. Jamen der står jo Rikke på den Give Away, det må da være den bedste fødselsdagsgave at få den dag :) Jeg smider 3 lodder i puljen og krydser finge.
    Hilsen hende der deler fødselsdag med dig (godtnok lige et år ældre) og har lille søn der skal fejres på næste lørdag og datter sidst i oktober...så total fødselsdagsmode her også ;)

    SvarSlet
  159. sikke dog en fantastisk giveaway!!!
    Jeg er med på 2 lodder.
    Min datter er lige blevet 4 år... men jeg hælder til at synes at det er Mama der skal have nyt til garderoben skulle jeg være så heldig... alt krydses her.

    SvarSlet
  160. Oi, for noen flotte anorakker! Jeg tar ett lodd, og krysser fingrene!

    SvarSlet
  161. Fantastisk give away, jeg deltager gerne med 3 lodder og tillykke med fødselsdagen snart. ;0) Mvh Dorthe (http://lumestidsfordriv.blogspot.com/)

    SvarSlet
  162. Jeg tar 2 lodd og håper jeg vinner en lilla barnejakke.
    De var utrolig søte.

    SvarSlet
  163. Klart att jag vill vara med! Följer även bloggen! :)

    SvarSlet
  164. Hold da op en fantastikse give away. Er straks med på 2 lodder.

    SvarSlet
  165. Jeg må da også være med på denne giveaway, for sådan en anorak ville jeg elske at give mit lille gudbarn til jul :)

    Jeg er med på 2 lodder, da jeg nu officielt er fast læser :)

    SvarSlet
  166. Skønne tøj og stoffer du har.

    Og STORT TILLYKKE med alle fødselsdagene.

    Jeg linker til FB, og er med 3 lodder.

    SvarSlet
  167. en anorak eller nederdel?? Puha det er svært...
    Jeg hopper på med 2 lodder

    SvarSlet
  168. For vild give away, som helt ny blogger er jeg vildt imponeret over din smukke blog. Jeg deltager med 2 lodder.

    SvarSlet
  169. Tillykke med fødselsdagene.

    Sikke en skøn blog, og nogle herlige ting du laver.

    Vil gerne smide et lod..

    Vh. Christina
    gocck@yahoo.com

    SvarSlet
  170. WAUW! Hvor sjovt - jeg har fødselsdag om en uge :D
    Smider 2 lod i puljen :-)

    SvarSlet
  171. Fantastisk lækker give away!! Tror da næsten ikke jeg ville kunne vælge, hvis jeg var så heldig at vinde;)
    Jeg prøver lykken med 3 lodder..:) Snarligt tillykke til jer alle;)
    Kh Anne

    SvarSlet
  172. Fantastisk give away. Jeg har ingen småbørn, men overvejer (hvis jeg vinder) at presse mig ned i en af de skønne anorakker. Nå, ok - måske ikke realistisk og så er det jo godt at der er noget at vælge i mellem ;-) Jeg er med på 2 lodder.

    SvarSlet
  173. Smukke smukke sager.
    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder.

    Knus Christina

    SvarSlet
  174. Du laver så smukke ting, og det er vidunderligt, vi andre fremmede får lov at kigge med. Tak.

    Jeg putter tre lodder i puljen, og vil nu gå denne smukke morgen i møde ved at nyde billederne af dine smukke applikationer og sammensætninger af farver.

    SvarSlet
  175. Wauu, hvilke flotte ting! 2 lodder til mig tak :)
    Hip hurra fra Berit

    SvarSlet
  176. Iiiiih, jeg vil så meget gjerne vinne!! Kunne tenke meg en anorak til min Leah på 3 :-)

    Nupper 2 lodder og krysser fingrene!!

    Knus fra Norge :-)

    SvarSlet
  177. Det er da den skønne skønne Give away og der er altså ikke noget som en fødselsdag -uanset om man fylder 27 eller ej ;0)
    Jeg er med med krydsede fingre og 2 lodder
    Kh Barbara

    SvarSlet
  178. Hvor er det sjovt at I næsten alle har fødselsdag på en gang :-) Tillykke med fødselsdagen.

    Jeg vil meget gerne være med, på 2 lodder. Første gang jeg deltager i en give away, så er helt spændt ;-)

    SvarSlet
  179. Tillykke til jer alle sammen....
    Jeg skal helt klart være med i lodtrækningen om de præmier, vælger først når jeg vinder :)
    3 lodder!

    SvarSlet
  180. Fantastiske anorakker, vil meget gerne være med med et lille lod og kæmpe krydsede finge
    Kh Lot, lotsve@hotmail.com

    SvarSlet
  181. Oy, for en herlig giveaway med flotte premier! Jeg tar 2 lodd, og håper på en nydelig anorakk til en av guttene mine.

    Ha en fin søm-dag!

    SvarSlet
  182. Jeg sniger 2 lodder i puljen! Tillykke med fødselsdagen:-)

    SvarSlet
  183. Der er jo ingen tvivl....jeg SKAL være med....og jeg VIL vinde!! Jeg har selv prøvet at sy så fin en anorak til husets lillepige, men galt det gik det altså...så må jeg jo lade mit held komme mig til gode...forhåbentlig! :D

    3 lodder til mig...gud hvor ville jeg ønske jeg kunne få 100!
    knus sarah - missdandylion

    SvarSlet
  184. Ihh.. super lækker give away.
    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.
    Tak for en inspirerende og spændende blog:)

    SvarSlet
  185. Hej
    Du laver bare så fantastiske ting - jeg vil rigtig gerne være med - har været fast læser i lang tid - vil rigtigt gerne linke - men øv det kan jeg ikke finde ud af - så gerne to lodder til mig.
    Venlig hilsen Jette

    SvarSlet
  186. WOW!!!!!!!
    Myyyyyye lekkert!

    2 lodd på meg :o)

    SvarSlet
  187. WAUUUUU... denne anorak er jo - FORMIDABEL - SØD - TJEKKET - QUTE - FANTASTISK STYKKE HÅNDARBEJDE - ja.. jeg har ikke ord for, hvor flot jeg synes den er! Så - weiiiii.... jeg HÅBER og BEDER til, at jeg kunne vinde den skønne anorak, til mit dejlige barnebarn Otto...
    HVIS, jeg skulle være så fantastisk heldig, at blive den udtrukne, kan du kontakte mig via min hjemmeside.. Måske du kunne tænke dig at bytte sådan en fin anorak, med smykker fra min hjemmeside???
    SVINGTUR fra Hanne
    PS: 1 lod til mig.. jeg er ikke fast bloger (endnu) ;)

    SvarSlet
  188. Sikke en groovy giveaway! Og sikke fine ting du laver.
    2 lodder i puljen. Vh. Katrine

    SvarSlet
  189. Jeg vil gerne smide 2 lodder i puljen.
    Synes du laver noget af det absolut skønneste børnetøj, verden endnu har set.

    SvarSlet
  190. Jeg er med med 2 lod - dette er en fantastisk give away wow wow

    SvarSlet
  191. Ej - federe give away skal man da lede længe efter!! Krydser alt for lidt held i sprøjten til enten mig eller mindstemand og melder mig straks som fast læser :)
    - 2 lodder og krydser krydser krydser - og glæder mig til at følge med og se flere fantastiske ting herfra da!!

    SvarSlet
  192. Mange tillykker til dig og hele familien :-) Jeg er med på 2 lodder og krydser, hvad krydses kan, for at der er held ved bare ét af dem :-)

    SvarSlet
  193. For en fantastisk give away og for en fantastisk blogg!! Gleder meg til å følge den :)

    3 lodd på meg!!

    Hilsen Camilla

    SvarSlet
  194. Super lækker give away. Jeg er med på 2 lodder og håber håber...
    Vinder aller en ski´nemlig, så det kunne være fedt.
    KH C

    SvarSlet
  195. Super nice gave :-)
    Bliver selv 35 idag og det er slet ikke så slemt.

    Christine

    SvarSlet
  196. For en nydelig premie!! Jeg vil vinne! 3 lodd til meg :-) Ha en flott dag!

    SvarSlet
  197. Jeg bliver nødt til at smide 3 lodder i puljen og krydse alt hvad krydses kan, en sådan anorak ville klæde mine to skønne tøser :)

    /Rikke

    SvarSlet