mandag den 5. marts 2012

'I am your father....' (Et sponseret indlæg)

Når man som mor til 2 (½) Star Wars begejstrede drenge - og i dette tilfælde er Wilma den halve dreng - bli'r spurgt om man har lyst til at lade poderne teste lidt Star Wars gejl kvit og frit, så skulle man være et skarn, hvis man sagde nej tak, ikke sandt? Jeg havde nok ventet, at det ville være et par små figurer, drengene skulle muntre sig med - men nej, posten har som Toys R Us' forlængede arm lige været her med 2 stk. Ultimate FX Lightsabers - en Luke og en Darth udgave. Nåååååårrrrrhhh, jeg glæder mig til at se drengenes ansigter.

May the force be with you.....(og må ørepropperne virke på mig)

3 kommentarer:

  1. Nøj, det ville godt nok også være blevet et hit hjemme hos mig og mine 3 drenge -og her er det faderen, der er den 3. part:-)
    Fed "gave"!

    SvarSlet
  2. He he, den blev jeg også tilbudt at være reklamesøjle for men takkede ef flere grunde nej (blandt andet fordi bettemand ikke aner hvad starwars er og størstepigen ej er starwars fan..). Men ja det bliver fedt at se drengenes ansigtsudtryk når de kommer hjem. Det må da være skønt at komme hjem til sådan en overraskelse (;

    SvarSlet
  3. Årh mand - Rasmus og Bertram ville DØ af lykke, hvis de fik sådan nogle. Hi hi :-)
    Kh Ulla.

    SvarSlet