onsdag den 14. marts 2012

'Med uden ærme, mor...'

Wilma blev jo udstyret med dette skrud til fastelavn. Hun synes bestemt om kjolen, bevares - men begejstringen var som sådan til at overse. Den er lyserød, den glimter, den har tyl og pailletter - what's not to love, når man er knapt 5 år? ''Den er med 2 ærmer, mor - jeg vil altså gerne ha' en med uden 2 ærmer, bare 1 ærme, så'n her'' fortalte pigebarnet med ord og fagter.....'og den må gerne være blå'!

Wilma bli'r 5 år på lørdag, og så har hun fortjent sin 'blå drømmekjole med uden 2 ærmer'. Nu håber jeg bare, at det er sådan her, hun forestiller sig den. Kjolen er syet af mørkeblå taft med guld piping og guld kantbånd. Jeg vil forsøge at lokke Bertram i den (de er næsten lige store, de 2), for at få en idé om pasformen. Det bli'r dyrt, tror jeg....

5 år. Min baby.



Det er også blevet til endnu en KusineKjole. Nu håber jeg, at det 'Leas drømmekjole med 2 ærmer'?



24 kommentarer:

  1. Så smuk den blev! Også kusinekjolen, som er retti lækker!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Katharina - kusinen blev også ræddi glad

      Slet
  2. Hun bliver da fuldstændig balstyrisk den lille Wilma! De er skøn, virkelig og det samme er den med to ærmer til kusinen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber jeg da hun gør, bette Wilma....

      Slet
  3. hvor FINT!!!! Da jeg blev fem fik jeg også en mørkeblå kjole i MEGET lignende stof med strutskørt som denne. dog med korte pufærmer og med uden guld.. Nej hvor bringer den minder frem og hvor ER den bare flot.. Stort tillykke med hende!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor skægt, Katrine - og vildt at du kan huske det. Tak for roserne.

      kh

      Slet
  4. Sikke en skøn prinsesse-sag... supersmuk!

    Og kusinekjolen er også blevet skøn!

    SvarSlet
  5. Ej hvor er den fin - hun bliver da ellevild!!:)
    Og kusinekjolen er - igen igen - for lækker!! Giv endelig lyd, hvis du får overskud til at lave en ekstra;)
    Kh Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Anne. Jeg skal nok lige gi' lyd, hvis der bli'r plads til en ekstra kusinekjole :-)

      Slet
  6. Sikke en drøm af en kjole. Datteren bliver da ellevild, tænk at få sin drømme kjole til sin fødselsdag.

    Du er virkelig god til det med " nål og tråd" , wauw altså.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig så meget til at gi' hende den. Uh, jeg håber virkelig at jeg har ramt plet.

      kh

      Slet
  7. Hvor er det en fin prinsessekjole! Den bliver hun da helt vild med :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber jeg da i hvert tilfælde, at hun gør :-)

      Slet
  8. Suk, kære Trine. Jeg vil altså stadig gerne adopteres!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må vi altså snart arbejde videre med så, Signe :-)

      Slet
  9. Åh, hvor skønt! Jeg håber at kjolen er præcist som Wilma drømmer om - dejligt med en lille pige med sin egen mening! :D

    Det må være ret fantastisk at have en mor, der lige tryller det man drømmer om frem ;D

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh, et håber jeg også Mirjam.

      Jeg var også selv beriget med sådan en mor som barn. Hun lavede mig blandt andet de mest fantastiske Barbie-kjoler og -senge...og tøj selvfølgelig.

      kram

      Slet
  10. Åh suk, en ægte kjole i royal kongeblå!

    SvarSlet