fredag den 9. marts 2012

KusineKjole til salg

Desværre er min kusines fortrin ikke helt enig med resten af min kusine om hvorvidt denne kjole er et hit. Jeg aftager nu gerne lidt barm, hvis det kunne hjælpe på problematikken - det kunne da være spændende at prøve at ha' sådan en, barm that is! Men, det er sgu nok for omstændig en løsning. Kusine incl. brystparti har fået en ny kjole, så denne er nu til salg. Str ca. 42/44.

Mørkegrøn bomuld/polyester twill med sort piping og stjerner samt sorte og sennepsfarvede knapper.

Nu vil jeg videredyrke min selvynk - og måske projicere lidt medynk over på fysioterapeuten, der om kort tid behandler mit lændehold. Hvem fanden har bestemt, at renlighed er en dyd. Det er en synd, er det. Det var i hvert tilfælde i badet mandag morgen, at min lænd sagde smæld, hvorefter jeg lå og rodede rundt på gulvet af brusekabinen. Jeg savner mit arbejde og min symaskine.



7 kommentarer:

  1. Kanonfin!

    Passa på att delta i min tävling där man kan vinna 100 st egendesignade klädetiketter.

    //Lina

    SvarSlet
  2. Hejsa
    Sikke en fin kjole.
    Hvor har du fundet, du laver de fine stjerner med?
    Hvis det er på nettet, så send gerne link :)
    fensmarkditte@hotmail.com

    Mange tak :)

    SvarSlet
  3. Strygestoffet, som det kaldes i folkemunde, køber jeg hos Anna, som har bloggen laralil.blogspot.com

    mvh
    Trine

    SvarSlet
  4. hvor er den for lækker den kjole, desværre ikke min str, findes der mønster på den ?

    - Sara

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa Sara

      Alle mine kusinekjoler er lavet med udgangspunkt i Onion 2036 - dog med nogle justeringer undervejs :-)

      Slet