lørdag den 17. august 2013

Danser Med Traner

Min trane kjole i aktion. Syet efter New Look 6145. Den er meget, meget lidt figursyet og har kun et par små indsnit bag. Kjole i bedste 60er mod stil. Og i guder hvor er jeg begejstret for det stof - 1000 Cranes i farven indigo designet af Rashida Coleman-Hale for Cloud9 Fabrics.

Egentlig skulle vidunderet have en lynlås midt bag, men den er ganske overflødig, da kjolen er så rummelig.

Actionpics of my New Look 6145 mod dress in Rashida Coleman-Hale's '1000 Cranes' fabric







25 kommentarer:

  1. Super flot kjole, jeg er ganske vild med snit og stof. og så må jeg komplimentere dine stænger, de er sgu også flotte. ;o)

    SvarSlet
  2. Hold da helt kaje....hvor ser du godt ud;-)
    Om det er kjolen eller dine skønne stænger du ser ihvertfald brand godt ud.

    Det stof er vild flot. Det er vel ikke købt i DK gætter jeg. Jeg ville gerne have fingre i en meter ★

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak :-). Stoffet er fra USA eller UK. Det kan garanterer også findes i en tysk webshop eller dawanda

      Slet
    2. Uhhh tak tak ...

      Jeg må på nettet og lure.

      Slet
  3. Den er simpelthen så fin og den klær dig super godt :)
    KH Lena

    SvarSlet
  4. Whau!! Gad også godt vide, hvor du har købt stoffet?!

    SvarSlet
  5. Super smukt. Det kunne have været Marimekko stof så fint det er.

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt enig, Malene - der er lidt Marimekko vibe over det :-)

      Slet
  6. It's gorgeous! I really, really love it! Well done!

    SvarSlet
  7. Jamen altså, hvor sidder den bare godt på dig!
    Ufatteligt at du ikke har syet indsnit både her og dér... det synes jeg ellers altid, at der skal til for at få kjoler til at sidde ordentligt.
    Lækkert stof :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Merete. Om den sidder godt, tja - ved snart ikke. Den sidder vist bare. Indsnit osv er ikke nødvendige i sådan en 'kasse-kjole' som denne :-)

      Slet
  8. Nyyydelig!
    Både du og kjolen :)

    Siw

    SvarSlet
  9. Som alle de andre ting du syr, super flot og skønt stof.

    SvarSlet
  10. Hvor er kjolen blevet smuk! Jeg elsker også det stof. Kaja bruger stadig hele tiden sin "svanekjole", som jeg købte af dig, og den er bare SÅ flot til hende!

    SvarSlet
  11. Piiift piiiift, hvor ser du bare brandgodt ud i den smukke kjole, Trine!

    SvarSlet
  12. This is FANTASTIC!! I love it! ^_^

    SvarSlet