søndag den 11. august 2013

Mere Maxi

Det var så den ferie. Masser af sol og samvær og minus symaskine. Jeg har af samme årsag ikke frembragt noget nyt de seneste 3 uger, så I må nøjes med mig i den grå maxi - min nye bedste ven. Mine nye næst-bedste venner må være de pink sneakers, der stikker ud under kjolen. De er ikke engang mine - men Lunas...men, det kan jeg da lynhurtigt fortrænge! Vi bruger samme skostørrelse nu - jeg vejrer både fordele og ulemper ved dette faktum.

Kjolen her er som tidligere nævnt lavet efter denne tutorial - blot forlænget til maxi.








Just me and my new maxi - and Luna's pink sneakers!

17 kommentarer:

  1. Som altid ser du bragende godt ud.
    Det med at kunne låne sin teenager datters sko, kender jeg alt for godt. Jeg låner bare ikke mere, jeg arver. Hun er nemlig i str. 42 nu, jeg bruger stadig kun 41..... jesus

    SvarSlet
    Svar
    1. Så har vi jo nærmest små fødder med vores 40'ere :-).

      Slet
  2. Super fed. Håber dit mønster bliver til salg i stof 2000 :-)

    SvarSlet
  3. Lækkert stof, hvor er det fra ?

    SvarSlet
  4. Jeg er helt igennem misundelig på din kjole.. Den er sååå fin og ville jo være helt perfekt til mig som har født for 3 dage side og står og skal til fest om få uger :0/ Det er vel ikk sådan at du laver på bestilling eller står og skal sælge en af dine egne? Undskyld jeg spørger lidt frækt og direkte!! Komplimenter fra Christine ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha' Christine - og kæmpestort tillykke :-). Jeg må desværre skuffe dig, da jeg ikker syer den på bestilling.

      Slet
  5. Takker :0) Det var en skam, men helt ok. Måtte lige spørge ;0)

    SvarSlet
  6. Det er simpelthen sådan en flot kjole - og den klæder dig virkelig godt :-) Og skoene er fede ;-) Den er kommet på min to-do liste (så må vi se, - jeg er sådan en lille lav en, og normalt ikke til kjoler, men den her skal prøves) Tak for inspirationen og DIY :-)
    Mange hilsner,
    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Mette - håber du kaster dig ud i det :-)

      Slet
  7. Ej det der stof...! Wauw..:)
    Har du måske et link til hvor du har shoppet?:)
    KH Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er umiddelbart ikke mere af stoffet - skal nok sige til hvis jeg falder over mere. :-)

      Slet
  8. I'm in love with your maxi and want it for myself! Such a great fabric for this style and you look wonderful in it!

    SvarSlet