mandag den 23. december 2013

Julegave til Jer - vind pumps fra Lise Lindvig.

Her er jeg iført mit juleskrud.

Grå kjole med små fugle - syet efter Simplicity 1652. Helt klart mit yndlings-mønster pt. (Jeg kan afsløre så meget, at nytårskjolen blir i samme snit).

Det smukke stof hedder 'Flight' og er her i farven charcoal. Designet af Violet Craft for Michael Miller.

Så kommer vi til skoene. Suk. Sølvglimmer. Jeg har altså noget med glimmer. De er tilmed er fantastiske at have på. Virkelig behagelige. Skoen hedder Merle og er designet af Lise Lindvig. Om skoen skriver Lise:

Nu får du chancen for at føle dig som en ægte Diva i bedste ''glamour''-stil. Denne pump har en perfekt pasform samt hælhøjde. Skoene er lavet i glimmer fra top til tå, hvilket er et must i den kommende tid. Sidst, men ikke mindst, har Lise Lindvig tænkt på dine fødders ve og vel, så skoens åbning er foret med satinkant. 

Ligesom alle andre designs fra Lise Lindvig er der 4 mm skum i indersålen, hvilket gør skoene meget behagelige at gå i.

Fakta:
- 9 cm hæl og 1 cm plateau
- læder indvendigt
- glimmer udvendigt
- almindelig i størrelsen

Og det er så julegaven fra Lise og jeg til Jer. Chancen for at vinde Merle. Den heldige vinder kan vælge mellem farverne silver, gold, black og pink.

Det eneste du skal gøre for at deltage, er at skrive hvilken farve sko samt str. du kunne tænke dig, og følge Lise Lindvig på Facebook.

Jeg trækker en heldig vinder fredag morgen d. 27. december. Lise har lovet at sende skoene samme dag, hvis den vinderen når at melde sig på banen. Så er der dømt nye sko til nytåret!

Kan du ikke vente, så er skoene på tilbud til og med idag på Lises hjemmeside. Tilmelder du dig Lises nyhedsbrev, er der ydermere chance for at vinde lækkerier indimellem - ligesom du altid får rabat ved køb.

Du skal selvfølgelig også være mere end velkommen til at følge mig via Bloglovin, men det er ikke et krav.

Og så for en god ordens skyld - nej, jeg har ikke tisset på fliserne. Det er juletræet...






 








73 kommentarer:

  1. Jeg er tilbøjelig til at ønske mig dem i sort, men jeg vil prøve noget nyt, og ønske mig dem i sølv str. 37 :)
    Glædelig jul

    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  2. Lækkert outfit. Jeg ønsker mig et par i str.37.
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  3. I wish for golden shoes to hopefully match a golden year!
    Happy Holidays to you And your family Trine!

    SvarSlet
  4. ⭐️Jeg elsker din kjole! Ønsker mig de sorte sko i str 37 ⭐️

    SvarSlet
  5. Jeg ønsker mig dem i sort i str. 39.
    Elsker din kjole. god jul.

    SvarSlet
  6. Kan man også vinde din kjole ? Meget smuk. Jeg ønsker mig skoene i str 41 :-)

    SvarSlet
  7. Jeg ønsker mig sølv og str 39 god jul!

    SvarSlet
  8. Tænk at hoppe ind i det nye år i et par glimmer stilletter, så kan det da kun blive et godt nyt år.
    Sort str 38 ;-)

    SvarSlet
  9. Ønsker mig et par sorte i str 40.
    Din kjole er så smuk - glæder mig til at se nytårskjolen!

    SvarSlet
  10. Næh hvor fint, både kjole og sko! Jeg ønsker mig sølv i str 39

    SvarSlet
  11. Jeg ville elske et par sølv i str. 39 <3

    Elsker din kjole - lækkert snit og stof, der er lige dig :-)

    God jul
    Kitt

    SvarSlet
  12. Den kjole er saftsuseme saftig. Gid den var med i Give awayen - nå men så ønsker jeg mig sølv i str. hmmmm 41 : )

    SvarSlet
  13. Super flot kjole:0)
    Gerne str.38 i sort.
    Glædelig jul til dig og dine:0)

    SvarSlet
  14. Elsker glimmer, så jeg håber på sølvsko i str 41

    SvarSlet
  15. Årh hvor er den altså fin, din kjole! Fantastisk stof.
    Og ret lækker julegave, jeg ønsker mig sort str 37:-)

    SvarSlet
  16. I love that dress. It's beautiful!

    Liebe Grüße from Berlin. Mond

    SvarSlet
  17. Neiiii hvor er den flot den kjole! Og skoene ligeså - så jeg ønsker mig et sølv-par i str. 40 :-)

    SvarSlet
  18. Igen igen, laver du de mest fede ting!!!!!! Krydser finger for et sølv par i str.39.....

    SvarSlet
  19. Str. 39 i sølv ville være skønt :)

    SvarSlet
  20. Smukke sko og smuk kjole. Ønsker mig dem i sort str 38 ;)
    Julie (j.rindom@gmail.com)

    SvarSlet
  21. Øv jeg vil så gerne være med i konkurrencen, men er desværre ikke på facebook.. Hvis den alligevel går, er jeg vild for et par i sort str 40

    SvarSlet
  22. Wauw... det er jo lige den guld pump jeg har ledt efter... hvis jeg er den heldige, så ønsker jeg mig en guld pump i str. 40.
    MVH Rikke

    SvarSlet
  23. Det ville da være fantastisk at springe ind i det nye år iført sådan et par i sølv str. 39!

    SvarSlet
  24. Hvor ser du godt ud!!
    Hvis jeg er heldig, ønsker jeg mig et par i sort, i størrelse 41.
    Rigtig glædelig jul.

    SvarSlet
  25. Jeg liker allerede fb-siden, så nu mangler jeg bare at vælge - Sort str. 41.
    Glædelig jul!
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  26. Hooold nu op hvor er de fede! Og hvor ser du bare knald godt ud igen igen igen! Jeg ville blive lykkelig for et par sølvsko i str 36! Og så lige et tillykke, du har nemlig vundet min give away :) Glædelig jul!

    SvarSlet
  27. Pink str. 40 kom hid til mig :) Jeg liker lige på facebook også ;)

    SvarSlet
  28. Sort str. 37 ville være fede til nytårstøjet!!:-)
    God jul!!

    SvarSlet
  29. Gjort - jeg ville elske er par sorte i str 39

    SvarSlet
  30. Jeg elsker også glimmersko, så et par sorte i str 39 i min retning vil da være fantastisk.. Lækker kjole.. Glædelig jul til dig og dine.. Kh Sofie

    SvarSlet
  31. Hov det er min søn der er lokket på, det er nu hans mor der ønsker dem. Kh jane

    SvarSlet
  32. Åh! Så lekre sko!!
    Jeg ønsker med de i gull i str 39. Rålekre! :D

    Flott kjole og, jeg tror jammen jeg må hive meg rundt å sy en selv, jeg har mønsteret og stoff liggende.

    God jul!! :D

    SvarSlet
  33. Så fin! Jeg ønsker mig skoene i sort str 41 :)

    SvarSlet
  34. Mig mig mig mig mig - guld 39, eller sort, eller sølv, eller....

    SvarSlet
  35. Wauw, en kjole!
    Jeg vil gerne vinde skoene. Sort, str 39!

    SvarSlet
  36. Uha hvor flot, sort str 39 er lige mig, måske jeg kan nå at flikke en lige så smuk kjole sammen

    SvarSlet
  37. Nøj hvor ville jeg gerne have de sorte i str. 40 :-)

    SvarSlet
  38. Sølv i 37, kom nu kom nu kom nu :)

    SvarSlet
  39. Jeg hopper med og satser på str 37 passer og så i sølv :-)
    Mvh Astrid Vind

    SvarSlet
  40. lyserød så klart og str 40 ... wow de er flotte de sko :-)

    Reklame-for-Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  41. de er godt nok smukke! ønsker mig sort str. 39 de passer til alt <3 krydser fingre
    mvh: Jenny C
    jennyclausen0809@gmail.com

    SvarSlet
  42. Jeg ønsker mig dem I sort i en str. 40 :)
    /Saraberg88@live.dk

    SvarSlet
  43. Hvor er det dog bare en skøn konkurrence!
    Jeg ønsker mig dem i sort, str. 36!

    malenematzen@outlook.dk
    www.malenematzen.dk

    SvarSlet
  44. Åh, det er virkeligt svært at vælge!
    Burde måske vælge sikkert i sort eller sølv, men ska' der være fest, så la' der være fest!

    Lyserød i 39 <3

    SvarSlet
  45. Super flot kjole :) Hvis jeg var den heldig vinder ville jeg blive meget glad for et par sorte i størrelse 38 :) god jul :)

    SvarSlet
  46. Hvor er de smukke! Guld i str. 40 ville jeg elske :-)

    /Heidi Christensen
    heidi1608(a)hotmail.com

    SvarSlet
  47. Lyserøde. Og 42! Totalt julesko

    SvarSlet
  48. Jeg er sådan én, der altid ville gå efter den sorte – men dælme nej. GULD! i en str. 38! Man skal vel være kæk engang imellem :)
    Glædelig jul :)
    kh Mai / maiodgaard@gmail.com

    SvarSlet
  49. Piiiift, du er lækker, selvom du måske er blevet en smule inkontinent ;-)
    Ville elske et par guld i str. 38!

    SvarSlet
  50. Jamen hvor er de dog fantastiske!! Jeg er stor fan af glimmer og glitter, og sølv! Så jeg hopper med på sølv bøjlen i en 38 ville passe perfekt på mine fødder :D

    Knus
    Zofia Bodi
    hvidesko@hotmail.dk
    www.tresmaaord.dk

    SvarSlet
  51. Smukt : ) Glimmer er liiige mig og gerne i sølv i str. 38 : )
    Knus Rikke
    rikke_bruunjensen@hotmail.com

    SvarSlet
  52. Str 36 i ........ej, lad det være en overraskelse. De er simpelthen så fede allesammen😃
    Kh Eva (evatoettrup@icloud.com)

    SvarSlet
  53. Sølv str. 39, det ville gøre mig glad. :)

    SvarSlet
  54. Jeg er også på en overraskelse i str. 36 (hvis de er store måske str. 35)
    Kh

    SvarSlet
  55. Wauuuw - SÅ smukke sko!!! Ønsker mig sølv i str. 40...
    Smuk, smuk kjole også - TUSIND Tak for en fantastisk blog - en evig kilde til inspiration!
    Kh Annette (vestergaardkrogholt@gmail.com)

    SvarSlet
  56. Ville elske både sølv og sort... i str. 38 asidor@gmail.com

    SvarSlet
  57. Oj oj oj vilken snygg klänning!!! Och skorna sen, hur läckra som helst!! Jag har följt dig länge men följer via Bloglovin nu också! Om just jag skulle vinna skorna skulle jag vilja ha ett par svarta i storlek 39! Självklart har jag gillat på Facebook!!! Å hoppas hoppas på vinst nu!!! <3

    SvarSlet
  58. Glædelig jul. Gid jeg kunne vinde sort str.39
    Mvh. Camilla

    SvarSlet
  59. Så fine de er. En sølvfarvet i str.38 ville jeg elske boede her....

    SvarSlet
  60. Jeg ønsker mig guld i str 35 :-)

    SvarSlet
  61. Uha det var svært, ville jo ønske jeg havde et par i hver farve, de er så smukke <3. Det må blive i lyserøde og str 38.
    god jul og godt nytår. Kh Susanne, suskreahjoerne.blogspot.dk

    SvarSlet
  62. Smukke sko - ønsker mig dem i sort str 40

    SvarSlet
  63. Åh de er flotte, de vil kælde mig i sort str 41
    Vh Randi

    SvarSlet
  64. De pink i str. 37 <3

    Godt nytår fra
    Anette Frandsen
    anette@aarup-frandsen.dk

    SvarSlet
  65. Sølv i str 39!

    Frkannesette@live.dk :)

    SvarSlet
  66. Ej, for søren, hvor er jeg dog bagud i Blogland (og har misset fed, fed Give Away) - super fede glimmersko (jeg er glimmerpige, big time!). Og for dælan da, hvor ser du fantastisk ud! Er spændt på at se nytårskjolen. Det her indlæg gjorde mig faktisk så begejstret (og optimistisk, men hey, hvo intet vover...), at jeg stormede ind og købte kjolemønstret :-D

    SvarSlet
  67. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet