onsdag den 9. december 2009

HJÆÆÆÆÆÆLP.....

Jeg har forelsket mig i dette papir (og andre fra samme fabrikant - eller formoder det er samme fabrikant) - for det er netop desangående, jeg har brug for hjælp.
Jeg har købt dette - og andre papirer - af en sælger på trendsales for bum bum små 14 dage siden - og det er endnu ikke dukket op...(og jeg står akut og skal bruge det til fremstilling af diverse julegaver) så, anyone - please, help...hvor kan man få dette skønne papir (udover hos en knapt så troværdig sælger på ts)


10 kommentarer:

  1. Vilket underbart mönster, förstår dig precis..

    SvarSlet
  2. Er det Luamus?? Har en veninde der har haft samme problemer men det dukkede op til sidst. Og har selv købt af hende hvor jeg fik mir hurtigt... Men ved desværre ikke hvor man ellers kan få det...

    SvarSlet
  3. Ja, det er lige præcis Luamus - har ventet siden 28. november på det papir...:-(

    SvarSlet
  4. Åh føler med dig - har selv prøvet at handle der!
    Jeg har købt nogle æsker af en der hedder Dippmann der inde med en udklippet ugle på, måske har hun noget hun vil sælge?
    https://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=15540025&forum=506&status=&search=&road=view_userinfo

    Held og lykke
    Vh Kritin

    SvarSlet
  5. øv øv altså.. hmm her i Horsens har vi en butik der hedder Mettes workshop og hun har flere af disse papir.. du kan se hendes side her, www.work-shop.nu, men hun har dem dog ikke på siden, men ellers kan du jo ringe til hende. Håber enten du får dem fra TS eller finder dem andetsteds..

    Kh Maria

    SvarSlet
  6. Tusind tak for hjælpen piger - jeg prøver at kontakte work-shop...

    Mvh
    Trine

    SvarSlet
  7. Du kan få det hos Tapetshop.dk
    http://www.tapetshop.dk/shop/the-good-life-713p.html. De har vistnok en leveringstid på 3-4 dage. De har også andre papir i samme serie. Held og lykke

    SvarSlet
  8. Tusind, tusind tak, Mette T - så er tapetet netop bestilt...

    kh

    SvarSlet
  9. Pragtfuldt - takket være Jer, står jeg nu med de skønne papirer i hånden...

    SvarSlet
  10. Jeg har også købt mit på tapetshop.dk... Det kom efter et par dage :) Kan godt anbefales, MetteSofie

    SvarSlet