onsdag den 16. december 2009

The Young Miss Luna (x-mas) skirt...

Storesøster slipper heller for morens jule-hjemme-kreationer, så her er, hvad moren ønsker ældstebarnet skal bære juleaften - vel vidende at sådan en tweens idé om julepåklædning ikke nødvendigvis stemmer overens med det mødrende ophavs overbevisning om selvsamme....som sagt, det er moderens ønske!!! Luna og jeg når nu oftest frem til enighed (når det kommer til påklædning) uden de helt store diskussioner...., så mon ikke den kan sælges til hende - specielt når nu der følger en sprit ny rød Papfars Pige bluse med...:-)
- og havde jeg dog blot haft mere af samme stof, skulle jeg skisme ha' haft mig en nederdel selv....nå, det må blive i det nye år.


3 kommentarer:

  1. Det er ikke første gang, heller ej anden gang, men tredje gang jeg falder over det stof. Har ledt huller i syberspace efter det, men kan simpelthen ikke finde det. Vil du hjælpe mig? Hvor har du købt det skønne stof?

    SvarSlet
  2. Du kan få det på ebay, bl.a. - det er fra Michael Miller og hedder Geisha's Puzzle

    God fornøjelse

    Mvh
    Trine

    SvarSlet