onsdag den 6. januar 2010

Er de ikke bare bedårende - Andersinestøvler....:-)

Jeg har længe savlet over disse støvler - og lur mig, om så ikke jeg finder dem på tilbud idag....Glæder mig til at stoppe Wilmas små fusser i de vidundere (jeg har dog ingen anelse om pasform eller kvalitet - men lækre, det er de). 'Andersine-støvlerne' samt meget andet skønt fodtøj kan erhverves her - bemærk idag er sidste dag med minus 40% rabat. Shop amok...(og jeg har allerede halvvejs fortrudt, at jeg ikke købte endnu et par...)


27 kommentarer:

  1. Jamen hvor er de lækre... Det er den nye tunkia også :o).

    SvarSlet
  2. De er fantastiske - hvor er de fra? :)

    SvarSlet
  3. Tak Anonyme Sidse...:-)

    - Christina, støvlerne er fra amerikanske livieandluca.com

    kh

    SvarSlet
  4. Jo de er meget lækre og jeg er sikker på at de kommer til at passe godt til alle dine lækre kreationer :-)

    SvarSlet
  5. Jo, de er godt nok fine. Små Andersine-fusser :-)

    SvarSlet
  6. Nej hvor er de fine :o) Glæde mig til Asta (5 mdr) skal ud og have sine første sko. Det vare vidst noget endnu, men fine er de :o)

    SvarSlet
  7. Här finns också fina skor!

    http://www.seekairun.com/cgi-bin/commerce.cgi?search=action&keywords=Latest%20Styles

    SvarSlet
  8. Ja, de minder vist lidt om seekairuns sko - dem kender jeg godt, men har aldrig prøvet dem (jeg har ladet mig fortælle, at de er bedst egnede til børn, som endnu ikke kan gå - eller lige er begyndt at gå...)

    Håber da at disse her er velegnede til knapt 3-årige fødder...:-)

    kh

    SvarSlet
  9. Neeeej hvor er der mange lækre sko... Er helt vilde med dem med svampen på.. Men guid mig lige.. Hvad svarer priserne til og hvad med told og porto har du fundet ud af det?? Og har du bestilt?? Og der står 47$ er det så 40% af det el er det fratrukket? Jeg er virkeligt fristet, men er bare ikke særligt go til at bestille fra udlandet, så måske du lige kan hjælpe? :)

    SvarSlet
  10. De 47 dollars er inden rabatten.

    Man skal blot huske at indtaste den kode, der står på forsiden 'Winter40' i coupon feltet, under bestillingsformularen - så kan du med det samme se rabatten.

    Det koster 21 usd at få 1 par sendt til DK - ved ikke hvor meget portoen stiger, hvis man køber flere par...jeg kom af med 49,20 usd ialt for støvle + forsendelse.

    Du spørger bare igen, Rakel, hvis du mangler hjælp...

    kh

    SvarSlet
  11. Yes lige lidt hjælp... Hvad er det man ganger med, altså hvad svarer 1$ til i danske kr?? Vi skulle lige have bestilt sammen så og splittet portoen... :)

    SvarSlet
  12. Tror du skal gange med ca. 6...

    Jeg ved ikke om det kunne ha' betalt sig at bestille sammen - det er ikke porto-pris for 2 par, som for 1...men, hvor meget ekstra 2 par koster, skal jeg lade være usagt...jeg ville egentlig også godt ha' haft dem, der hedder 'Orange Fun Dots'.

    SvarSlet
  13. Så det er ca 300 kr.. Det er jo sådan set ikke galt.. Tænker om jeg skal kaste mig ud i at bestille to par... hvilken str har du taget? Tænker at omkring 7 ville passe frederikke (blir 4 i maj og bruger 27/28 i sko)?

    SvarSlet
  14. Hmmm - gad vide om jeg har set forkert, så, for jeg har bestilt en str. 10 til Wilma i den tro, at det var en str. 27 ca. (hun blir 3 til marts og bruger nu ca. 26 i sko...tror jeg...)

    SvarSlet
  15. Bare min pige havde så må fødder at hun lige kunne smutte i sådan et nuttet par overgangs-andersine-støvler.
    Men Selma er 10½ og hold lige fast, bruger 40 i sko....

    SvarSlet
  16. Damn - str. 40 som 10½ årig. Troede min 11 årige med sine str. 38 havde en pæn stor 'levefod'...:-)

    (Børnene her er nu også disponerede for store fødder; jeg bruger en str. 40 og farmand en str. 49/50!!!)

    SvarSlet
  17. så ljuvliga! jag kan tänka mig själv ett par med:) Finns dessa i någon webshop?

    SvarSlet
  18. Jeg har linket på forsiden - men de fåes her:

    www.livieandluca.com

    SvarSlet
  19. Altså når jeg måler med den mindste størrelse på den der size ting der kommer frem på skærmen, så er en sko str 19 meget mindre end den mindste.. hvis jeg holder Frederikkes vinterstøvle str 28 op mod skærmen så ligger den omkring 6,5... Bliver målene mon anderledes når man printer dem ud??

    SvarSlet
  20. Jeg ved det sørme ikke, Rakel - jeg har egentlig bare googlet en size-converter og 'oversat' en europæisk skostr. til amerikansk...

    SvarSlet
  21. Super fede sko!

    Mht. skoskemaet, så ændres størrelsen når det printes ud. Jeg har lige bestilt sko til min Thilde. Hun bruger str. 23 nu og jeg har bestilt str. 8" (som jeg har regnet ud til at være str. 24) da jeg regner med at hun snart springer en størrelse.
    Prøv http://www.onlineconversion.com/clothing_shoes_womens.htm

    Håber det er en hjælp

    SvarSlet
  22. vilka ljuvliga skor!
    /Ylva

    SvarSlet
  23. Jeg ejer både et par sandaler og et par støvler i Livie og Luca til Johanne, og det er den mest fantastiske kvalitet. Så lækre bløde og dejligt brede til min datters fod. Så glæd dig! Og hvor er det ærgerligt at jeg ikke så dette indlæg noget før, så havde jeg shoppet lidt mere til min datter derfra!!

    SvarSlet
  24. Så er støvlerne langt om længe landet på det lokale postkontor - nøj, hvor er jeg spændt på at se dem. Det endte dog med at blive et par halv-pebrede støvler, da toldopkrævningen beløb sig til kr. 224,- (de 160 af dem er gebyr til postdk!!!)

    SvarSlet
  25. Uh, hvor er de skønne, de støvler - men uh, hvor er de små i str. Jeg priser mig lykkelig for, at jeg bestilte en amerikansk str. 10 (skulle svare nogenlunde til en 27), men de er ikke en kvart tå længere end de vinterstøvler fra Angulus, Wilma har i str. 25. Hun kan just præcis passe støvlerne nu - så hendes fødder må helst ikke gro for meget de næste par måneder...

    SvarSlet
  26. Denne kode giver lige nu 20% på alt: collective20

    Mvh jannie

    SvarSlet