torsdag den 17. november 2011

Jule-cool drenge bukser

Som nævnt i forrige indlæg har jeg syet et par bukser pimpet med Alice Apple stof. Pimp i form af 'London' lommer. Bukserne er syet af sort bomuldstwill. Lommerne er monteret således at de ses både for og bag. Bukserne har smal pasform, let sænket skridt og elastik i livet....og de er desværre blevet i det mindste til Bertram (bæ). Jeg havde ellers planer om at det skulle ha' været hans juleaftensoutfit. Str. er ca. 110. Sælges for kr. 275 + porto.

Jeg har overvejet at sætte 3 hvide pynteknapper i snydegylpen - hvad tænker I?

Bag:

 For:

14 kommentarer:

  1. Årh Mand, må Noah prøve dem?

    SvarSlet
  2. De er bare super seje, de lommer!

    KH
    Anna

    SvarSlet
  3. Holdt stop stands ! De er SUPER fede!! Var de nr. mindre havde jeg købt dem.

    Mon du vil sælge et stykke af london-stoffet?

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  4. FEDE bukser! Synes de 3 knapper i gylpen er en god ide :-)

    SvarSlet
  5. Tak, Anna

    Mia - også stor tak til dig (tror nu sagtens de kan passes af en 104er også ;-)...men lige nu er de hjemme hos venindens søn til test! Stoffet, beklager, Mia, men jeg har kun lige nok til 2 lommer mere, og de går til Bertram (håber jeg)

    Ja, jeg tror også de knapper kunne være et hit, June...og tak :-)

    SvarSlet
  6. Så er Noahs juleaftensbukser i hus :-)Og de tre hvide knapper er en fantastisk ide, har du sådan tre?
    Noah synes selv de er fede :-)

    SvarSlet
  7. Mega cool - både stof, lommer og bukser! Jeg tror nu jeg ville nøjes med en enkelt knap - men helt klart knap! Cooljul! Og tillykke til NOah - det heldige asen

    SvarSlet
  8. Umiddelbart ville jeg sige ingen knapper - jeg synes, lommeforet er så fint, at det ikke skal "forstyrres" af knapper. Men jeg vil gerne æde mine ord i mig igen, hvis du vælger at sætte knapper i og lægger et billede ud ;-)

    SvarSlet
  9. Thanks for the lovely fabric, Alice :-)

    Hmm, én knap, siger du Stine, jow, det kunne da sikkert også være fedt :-)

    Årh, Signe, du hjælper da ikke på mit vægelsind ;-)

    SvarSlet
  10. De er lige som de skal være. Så fede og smukt håndværk!!

    SvarSlet