torsdag den 17. november 2011

Alice Apple X-MAS Giveaway

Britiske Alice Apple har været så elskværdig at sponsere en lille julegave.


Alice har en passion for retro stof. Hun samler i stor stil på 'den ægte vare', men designer også selv retro inspireret print.

På hendes Etsy-shop kan du stifte bekendtskab med de famøse 'dachshunde' - Alices mest eftertragtede håndlavede kreationer. De er fantastiske!! Alice laver primært legetøj (det kan godt være, legetøjet er tiltænkt børnene, men jeg ville ha' svært ved at slippe det), men hun designer også kalendere, postkort, puder and what have you.

Alice har også en lille shop på Spoonflower, og det er her, du kan få grabberne i hendes savl-og hjertebanken-fremkaldende stofdesigns. OMG, som vi siger! På et senere tidspunkt vil jeg fremvise et par drengebukser pimpet med Alice stof.

Jeg har, som indikeret, fået lov at lege Santa. Alice har doneret dette skønne julepynt - en pakke med 2 engle og en pakke med 2 soldater. (Jeg har selv investeret i sådanne 2 pakker, som skal fordeles ud på mit eget afkom som advendtsgave).

Alt du skal gøre for at vinde er at ligge en kommentar. Den 1. december 2011 løber en heldig vinder med hele stakken....

107 kommentarer:

  1. Haps! Hvor er de bare fine. Håber nr. 1 betyder held denne gang :)

    SvarSlet
  2. Skønne prints og julesager, jeg er bestemt med!!

    Stine:))

    SvarSlet
  3. Det er SÅ fine ting hun laver, jeg er klart med på et lod :)

    /rikke

    SvarSlet
  4. Hvor er de lækre! Jeg vil gerne være med!

    SvarSlet
  5. Jeg er blevet færdig med årets adventsgavekalender, men har ikke fået nogen selv. Så hvis jeg vandt, så ville jeg drønhurtigt pakke dem her ind og glæde mig til at pakke dem op igen hele decemeber :)

    SvarSlet
  6. Jeg vil også meget gerne være med...

    VH Rikke

    SvarSlet
  7. Super fede, dem vil jeg også gerne vinde :-)

    SvarSlet
  8. fantastisk! jeg er med
    x
    margit

    SvarSlet
  9. Thank you Trine for the lovely post and thanks to everyone for the nice comments! Good luck to all :)

    SvarSlet
  10. Hapsen. Dem tror jeg nok godt lige kunne presses ind sammen med alt det andet bling bling i vores lille hjem (;

    SvarSlet
  11. Hvor er de fine, jeg er med ;O)

    SvarSlet
  12. Nørj! De må gerne hænge hjemme hos mig... :)

    SvarSlet
  13. jippie jag vill absolut delta :)

    SvarSlet
  14. Jaaamen altså ... Jeg er med... :o)

    SvarSlet
  15. DEm står der altså Tina på!!!! Haps, haps :)

    SvarSlet
  16. Hvor er de dog super fine ! Ville elske at vinde!

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  17. Bare det er mig det skal hjem til,

    SvarSlet
  18. Jeg vil meget gerne være med:-)
    Kh. Mette

    SvarSlet
  19. I love al the things you make and i like to read the blog. Don't know if i have a chance to win because i live in Belgium ?

    SvarSlet
  20. jeg deltager gerne og håber jeg er heldig :)

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  21. Skønt, vil meget gerne være med :)

    SvarSlet
  22. De ville pynte herhjemme - så skønne.....

    SvarSlet
  23. Søde sager, de må gerne pynte herhjemme, hvor det er småt med julepynten.

    Tager dog til Thailand d. 1. dec, så hvis du ikke har noget imod at sende en mail til dklerke@hotmail.com, hvis jeg skulle være heldig. Det er lidt nemmere at tjekke mailen end hundredvis af blogindlæg i google-readeren :)

    SvarSlet
  24. Sender god vinder-støv efter mit lod!

    SvarSlet
  25. Ihhhh, hvor fint!
    Jeg vil rigtigt gerne være med!
    mvh Berit
    beritjensenglud@gmail.com

    SvarSlet
  26. Jeg er så meget med. Haps haps!

    SvarSlet
  27. Åhh vilket fint pris! Jag älskar Alice saker. Jag har en hund som jag köpte i somras.... hennes julpynt skulle få hedersplats härhemma om jag har turen med mig.... håller tummar och tår!

    SvarSlet
  28. Hvor er det bare nogle fede "dimser" - jeg er klart med :o)

    Kh Judith

    SvarSlet
  29. Jeg vil også gerne være med på et lod

    SvarSlet
  30. Åh, de der soldater er altså skønne!

    SvarSlet
  31. Hvor er de skønne - dem vil jeg godtnok meget gerne vinde ;o)
    pillesk@live.dk

    SvarSlet
  32. Så skjønne! Jeg vil gjerne være med :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlet
  33. Jeg vil også gerne være med...

    SvarSlet
  34. Den vil jeg rigtig gerne vinde :-))
    Knus Katrin

    SvarSlet
  35. Morsom og fin julepynt! Så klabert er jeg med ;)

    SvarSlet
  36. Hej den er jeg med på.... tjek evt min give away

    SvarSlet
  37. Åhh hvilken underbar give away.. Den MÅ jeg bare forsøge at snuppe ;-) Krydser fingrene!!

    SvarSlet
  38. jeg er klart med...julepynt kan man aldrig få for meget af:-)

    SvarSlet
  39. huha det er fine sager! Jeg er så meget med!

    SvarSlet
  40. Uh, hvor vil jeg gerne vinde! Jeg er med! :)

    SvarSlet
  41. I´m in, of course!!! (just ordered from Spoonflower some Alice Apple -fabrics for my own children! they are soooo cute!)

    SvarSlet
  42. lækker præmie!
    jeg vil gerne deltage :)
    *krydser fingre*

    mail: heno26@hotmail.com

    SvarSlet
  43. krydser både fingre og tæer:)

    SvarSlet
  44. Meget smukke. Krydser fingre.

    Mette ;)

    SvarSlet
  45. Jamen, jeg vil da også rigtig gerne være med :-)

    SvarSlet
  46. Så fina!! Jag är med såklart!

    SvarSlet
  47. Jeg vil rigtig gerne være med :o)

    SvarSlet
  48. Wauw! Jeg vil så gerne være med!
    Kh Louise

    SvarSlet
  49. Jeg er solgt...de er jo fantastiske:-) Jeg er med :-)

    SvarSlet
  50. Jeg er med! :)

    Christina
    (christinabonke@hotmail.com)

    SvarSlet
  51. Jeg har efterhånden købt tre af hendes gravhunde ... jeg har noget med gravhunde :)

    SvarSlet
  52. Såå fine!! Smider fluks et lod i puljen ;)
    Julie

    SvarSlet
  53. Neeej hvor er de skønne..
    Kan heldigvis lige nå at være med :)

    SvarSlet
  54. Uh, det vil jeg gerne vinde - alt for fedt!

    SvarSlet
  55. Ej hvor er de smukke. -og så passer det jo lige med der er en pakke til hver af ungerne. Er før faldet over hendes fine hunde. Håber på lidt jule held.

    kh Kristiane

    SvarSlet
  56. Jag vill gärna vinna! Allt är lika fint! Ha en underbar julmånad.

    SvarSlet
  57. Hvor er de fine! Jeg kan hvis lige nå at være med :)

    SvarSlet
  58. tingeling. Håber jeg er heldig

    SvarSlet
  59. Åhr jubii, jeg kan lige nå at være med, som en lille rosin. Håber det batter :-)

    SvarSlet
  60. Jeg skal da også være med! Super lækkert!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  61. Novra hvor er de bare fine. . jeg vil vældig gerne vinde dem da og lade dem pryde.

    SvarSlet
  62. Uhh, jeg kan liiige nå at være med! :)
    Mvh. Rebekka
    rebekkasteens@gmail.com

    SvarSlet
  63. jamen jeg er da også med :-). didde_louise@hotmail.com

    De er MEGA skønne!!

    SvarSlet
  64. Jeg kommer ildende i sidste øjeblik og håber, at jeg har heldet med mig - det er jo vidunderlige!!! - glædelig 1. december ♥

    SvarSlet
  65. oii altså noget fint jule-grej :-)
    jeg vil meget gerne være med.

    SvarSlet
  66. Årh nogle lækre sager hun laver! Vil rigtig gerne være med. :-)

    KH Tine

    SvarSlet
  67. håber jeg når at være med, hvor er det fint

    SvarSlet
  68. Hapsen hapsen, jeg håber, jeg når at være med:)

    SvarSlet
  69. Jeg vil også gerne lige nå det.

    Susse
    susse.bie@hotmail.com

    SvarSlet
  70. Håber så meget på, at jeg kan nå det.... Det er da en super lækker give away af slagsen. :-)

    SvarSlet
  71. Det kan jeg vist lige nå. Vil så gerne vinde.

    SvarSlet
  72. Om jeg rakk det er jeg gjerne med!! Så fine, har lenge sett på hennes ting på Etsy :)

    SvarSlet
  73. Hvor er det dog en dejlig gave. Håber jeg kan nå at være med (og har heldet med mig :o)

    SvarSlet
  74. jeg vil gjerne prøve lykken :D

    SvarSlet
  75. Håber jeg også kan nå det?

    SvarSlet
  76. Hvor er de fede! Jeg er med.

    SvarSlet
  77. Uhh, lækkert! Mon jeg lige kan nå at være med?

    SvarSlet
  78. Mon jeg også kan nå det, det er så fint så fint

    SvarSlet
  79. Ih, hvor er de søde, og sikke nogen dejlige farver! Så vil jeg skynde mig at være med på falderebet :-)

    SvarSlet
  80. Orv det ville være " story of my life" hvis jeg ikke når, men det er vist på et hængende..men det er den fineste præmie...

    SvarSlet
  81. Ååhh kan man stadig nå det. Det er jo ihvertfald den skønneste præmie

    SvarSlet
  82. Jaaa! Jeg vil gjerne bli med!

    SvarSlet
  83. NICE hunde har du selv lavet dem eller?

    SvarSlet