lørdag den 12. november 2011

Wild Child

Leopard chinos med flæse-numse. Mønstret til bukserne har jeg selv tegnet, men idéen til flæsen kommer fra Line - og så har jeg for nyligt set et snitmønster, hvor bukserne havde sådan en flæse...men jeg kan dælme ikke huske hvor. Anyone? Stoffet er en twill-art med stretch.

Bukserne er desværre lige i det mindste til Wilma, så jeg har allerede klippet et nyt par til hende....og et par til Luna. Det betyder så at dette par sælges. 300 incl. porto og buksen er din (datters) Str. ca. 110.



10 kommentarer:

  1. Hvor er de altså fede.
    Hvor høj er Wilma?

    SvarSlet
  2. Hun er nok 112 cm. Det er ikke så meget længden, men mere dunken, der er er problemet her. Wilma skal lige ha' et par cm mere omkring livet:-)

    SvarSlet
  3. Åh... ja herhjemme er problemet lige omvendt ;) Og jeg er bange for at bukserne vil blive for korte også. Min datter er et par cm højere, men med lange ben.
    De er ellers rigtig fede :)

    SvarSlet
  4. Snitmønstret har du sikkert set hos stof2000. De har lavet en buksemodel med lidt smallere ben og flæsekant.

    Kh Shina

    SvarSlet
  5. Ja, Shina - lur mig om ikke det var i stof2000 :-)

    Tak, Stine.

    Bukserne er reserverede.

    SvarSlet
  6. Æv, er de reserverede = solgte? Ellers har jeg en Vilma (med enkelt V ;)), som bliver 5 lige straks og ville elske dem højt!!

    Hvis din køber springer fra, vil jeg meget gerne købe dem!

    Mvh Anne F.

    krogsgaard45@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Jeg skal nok ha' dig i tankerne, Anne

    SvarSlet
  8. Tak skal du have :)I givet fald må du meget gerne sende mig en mail.

    Alternativt, - hvad skulle det koste at få dig til at sy et par? Hvis det er noget, du evt. gør på bestilling?

    Mvh Anne F.

    SvarSlet