tirsdag den 15. november 2011

Chinos og kjole til salg

Bukserne her var syet til min kusines datter, men hun løb med leoparden i stedet. Wilma kan ikke ha' dunken i dem, så de må flytte. Str. er ca. 104/110 - ret smalle omkring hofte og liv....så enten er de til en slank 4/5-årig (som min lille nipse-niece, der IKKE vil gå i mosters bukser, i hvert tilfælde ikke denne slags) - ellers kan de også sagtens bruges af en yngre model, så får de bare et par opsmøg forneden. Bukserne har læg og fast linning forrest og elastik i linningen bag. Lidt hængerøv. Sælges for kr. 250 + porto



Den grønne Mor-kjole her er også til salg. Min veninde havde reserveret den, men den passede hende desværre ikke. Str. ca. 42. Jeg er ca. 178 cm høj og sådan sidder den på mig. Brugt og vasket 2 gange. Sælges for kr. 375 + porto.

6 kommentarer:

  1. Juuubbbiii endelig kom jeg først til at hapse, og gerne de fede smækre lækre bukser ;o)

    SvarSlet
  2. Tihi - jamen, tillykke eller så'n noget, Tine ;-)

    Smider du mig en mail?

    kh

    SvarSlet
  3. Åhh jeg er bare helt vild med den grønne kjole.. - tror jeg vil blive lykkelig med den i hus...!!!

    Er den stadig ledig??

    Mvh. Lene Buchhave

    SvarSlet
  4. Hej Trine

    Mon du har fået min mail?

    Jeg ville dø for den skønne grønne sag.

    kh Laura

    SvarSlet
  5. Jeg har ikke fået din mail, Laura. Beklager....kjolen er gået til Lene.

    kh

    SvarSlet