søndag den 18. december 2011

Stjernefed Onepiece Lookalike

Er det en ny Teletubbie? Nope, det er såmænd bare Luna i sin nye sparkedragt. Behagelig, det tror jeg på den er. Om den er køn, ja, det er vel en smagssag, men den unge dame er uden tvivl meget begejstret for moderens Onepiece wannabe. Dragten er syet efter et Stof2000 mønster, og jeg vil vove den påstand, at den sagtens kan kreeres af en sy-novice. Det mørkeblå stof er bestilt som værende en isoli, men da det dukkede op, viste det sig at være en art bomuldspique (sådan noget polo shirt agtigt stof), men brugbart alligevel. Stoffet er dog lidt mere 'levende' end isoli, så lynlåsen drillede lidt. Jeg har lavet små ændringer på mønstret, men ikke meget. Luna er omtrent 165 cm høj, og jeg har syet en str. xs til hende. Stjernerne er lavet af Annas strygestof. Det er vanedannende, det strygestof!!

5 kommentarer:

  1. Tak, søde Stine :-)

    Det synes Luna også...hun er helt ekstatisk glad - og så er moren jo helt automatisk også glad, ikke sandt? :-)

    SvarSlet
  2. Hvor må det være dejligt at kunne sy noget tøj, som ens datter synes er det sejeste i verden (for det ses jo tydeligt i hendes ansigt :))

    Jeg har lavet om på min header og brugt rigtig lang tid på det. Jeg er rigtig vild med din header.

    Dejligt at se støde på din blog her i blogland.

    Kh. Jenny

    SvarSlet
  3. Hold nu op en fed dragt og hold nu op, hvor hende smukke Luna ligner sin mor! :-)
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  4. Tusind tak, Jenny. Jeg kan love dig, at man må værne om de sjældne øjeblikke, hvor ens teenagedatter synes, man er verdens fedeste mor. Jeg soler mig i hendes taknemmelighed et par dage endnu, håber jeg.

    Tak, sødeste Ulla - og du kan selv være smuk, kan du!

    Kram

    SvarSlet