mandag den 8. december 2014

From me to you - a little giveaway.

Jeg eksperimenterer lidt med det hersens Simplicity 1366 mønster. Det er indtil videre blevet til 4 toppe og 3 kjoler. Ikke alle har jeg fået fremvist her på bloggen.

Her er det seneste eksperiment; en kjole/tunika i dyb midnatsblå viscose/polyester med flæsekant forneden. Kjolen er lidt længere bag til end foran.

Str. ca. M.

Og den kan blive din!

Alt hvad du skal gøre er at smide en kommentar herunder. Jeg trækker en heldig vinder på søndag.

Hvis du har lyst til at følge mig på Instragram eller Bloglovin', vil det da være fantastisk - men det er ikke et krav.

My latest experiment with the Simplicity 1366 can be yours. The dress is made of midnight blue viscose/polyester fabric and is a size M. (Or M/L). 

All you have to do is leave a comment. 

I will pick a winner this Sunday. 

//

Congrats to Teresa who's the lucky winner of this dress. Thank you all for participating 






98 kommentarer:

  1. Hold op den er fin! Den vil jeg gerne vinde :)

    SvarSlet
  2. Hej Trine,
    Denne kjole villle jeg meget gerne vinde og ja jeg følger dig IG.
    Kram Lykke

    SvarSlet
  3. Den er lige mig!!!

    Hvor er du dygtigt.
    Knus

    SvarSlet
  4. Hei Trine! Denne var lekker! Den kunne jeg virkelig tenkt meg! Med hilsen fra Norge!

    SvarSlet
  5. Den vil jeg SÅ gerne vinde - du laver altid de fineste ting

    SvarSlet
  6. Hold nu op den er flot!!! Den vil jeg gerne vinde:-)

    SvarSlet
  7. Den er simpelthen så fin! Bliver så inspireret af dine billeder på Instagram ☺️

    SvarSlet
  8. Jammen altså den passer da lige netop til mig.(Vil i hvert fald meget gerne vinde den;0)

    SvarSlet
  9. I would like to win it, I love your creations.

    SvarSlet
  10. Smuk smuk kjole. Jeg synes ikke, mine kommentarer er dukket op, så jeg prøver igen - denne gang fra comp i stedet for tlf. :-) Vil meget gerne vinde!!

    SvarSlet
  11. Nej!!!!!!!!!!!!!!!
    Det skal vaere min :)
    Oj, så fin är det :)

    SvarSlet
  12. Det er lige KJOLEN jeg mangler!! Jeg ville blive aå glad for at vinde den!
    Vh Trine.

    SvarSlet
  13. Åhrr hvor er den skøn! Det er lige gået op for mig at jeg har haft den samme julekjole på i snart fem år. Jeg må bare vinde den her den er jo fantastisk og virkelig smuk 😍

    SvarSlet
  14. IHH, hvor er den skøn

    LIge mig og min stil, så ja tak.... :-)

    SvarSlet
  15. Hvor er den flot - jeg kan lide dine ting - mange hils fra Karin

    SvarSlet
  16. Hey den vil gerne med ud på mig når jeg holder foredrag. Det s'er den faktisk lige. Den ville elske at være fin på mig😙

    SvarSlet
  17. Oj oj oj hvor er den flot! Tænk om man vandt den :-)

    SvarSlet
  18. Ihh hvor er den fin. Du syr så fine ting.. Efter at være begyndt at læse din blog, har jeg besluttet at jeg bliver nødt til at lære at sy...

    SvarSlet
  19. Skriver lige igen - for noget gik vist galt!
    Den kjole er helt skøn - lige min stil!
    Hvor køber du Simplicity mønstre - og stof?
    Kh Marianne Kähler

    p.s.: følger dig på både Instagram og Blogloving

    SvarSlet
  20. Sikkert en fin giveaway og endnu et flot stykke tøj fra din hånd (og symaskine!).
    KH, Donna

    SvarSlet
  21. Det ville da være fantastisk at eje en af dine kreationer:-)

    SvarSlet
  22. Wow, hvor er den flot! Den vil være så fin til juleaften eller nytår :)

    SvarSlet
  23. I love it! Håber det bliver mig. Kh Heidi

    SvarSlet
  24. Love your sewing, style, designs en fabric choices!
    Hopefully i'm a lucky girl...

    SvarSlet
  25. Åh hvor er den fin! Elsker flæsen og farven :-)

    SvarSlet
  26. Den er så sød. Ville jeg gerne eje :-)

    SvarSlet
  27. Beautiful. Fingers crossed. ..

    SvarSlet
  28. Den er virkelig fin!! Hvor er du god.
    Deltager med glæde.
    Dejlig december
    Miatilda A / aimlovelive@gmail.com

    SvarSlet
  29. I looooove everything you sew!!

    SvarSlet
  30. Den er fuldstændig fantastisk. Jeg krydser fingre.

    SvarSlet
  31. Jahhh.. den er super flot og lige min stil. Ville være en feeed julegave, så krydser alt hvad jeg har :)

    Mange hilsner Christine (alfredogstorm.blogspot.dk)

    SvarSlet
  32. Den vil få et godt hjem her hos mig!

    hersom@mil.dk

    SvarSlet
  33. Hvor er den fin, den ville min mor blive SÅ glad for. /Ida
    taburettenblog@gmail.com

    SvarSlet
  34. It is beautiful! I would love to win - thank you for the opportunity!

    SvarSlet
  35. I love all your creations, thanks for a chance to win it.

    SvarSlet
  36. Hvor er den fin, den måtte gerne hænge i mit klædeskab. ;o)

    SvarSlet
  37. Den vil jeg rigtig gerne vinde, det er lige min farve 😊

    SvarSlet
  38. Så fin - du laver de lækreste ting;-) mvh Kathrine (kat_hemmer@hotmail.com)

    SvarSlet
  39. Waw, it's my style! And i love it.

    SvarSlet
  40. I really love it. It's so beautiful.
    Doreen from Berlin

    SvarSlet
  41. Ohhhhh! How sweet of you. This is just perfect. Pick ME! please.

    SvarSlet
  42. Nøj, en smuk kjole! Og hvor er det super sødt af dig at dele med dine fans i denne søde juletid! Den kunne være perfekt at smutte i til jul, så man både er lækker, men også har plads til mavsen efter al maden ;-)

    SvarSlet
  43. Så flot... Vil gerne vinde:-)

    SvarSlet
  44. Den vil jeg også rigtig gerne vinde og gøre til min julekjole!
    X´er alt hvad jeg har

    SvarSlet
  45. Den vil jeg gerne vinde!
    Dejlig blog du har.
    Hilsen Mette.birk@mail.dk

    SvarSlet
  46. This is gorgeous. I love all your versions of this pattern and it is on my to do list.

    SvarSlet
  47. Hvor er den fin. Den ville jeg elske at iklæde mig.
    MVH Rikke

    SvarSlet
  48. meget flot :-) og ja tak den vil klæde mig :-)

    SvarSlet
  49. ÅH, den er pæn. Jeg kunne sagtens bo i den. Så smuk!

    kh Mai / maiodgaard (a) gmail.com

    SvarSlet
  50. Hold da op hvor er den bare SÅ fin! Virkelig flot arbejde :)
    Jeg ville være ovenud lykkelig hvis jeg blev den heldige vinder- da den ville være perfekt til når jeg skal til tøsejulefrokost d. 19. Jeg er i forvejen i en mindre tøjkrise, da der ikke er penge til nyt outfit oveni det store julegaveræs :)
    Rigtig glædelig jul til dig!

    SvarSlet
  51. Hvor er den fin ;) Lige noget for mig.

    SvarSlet
  52. Hvor er den flot<3
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  53. den er da bare skøn:)
    coubak@yahoo.dk

    SvarSlet
  54. Ej hvor er den flot!!!!!!!!!!!!!!!!!! den kunne jeg så godt tænke mig at vinde. det er lige min stil

    SvarSlet
  55. Hvor er den smuk. Jeg krydser fingre :)

    k.alberte@hotmail.dk

    SvarSlet
  56. Ej, den er virkelig smuk :-) Krydser fingre!

    Mvh. Tine
    tine-c@hotmail.com

    SvarSlet
  57. Flot - lige mig.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  58. Vil utrolig gerne vinde den - den er så fin! :)

    SvarSlet
  59. Åh, hvor er den lækker - Og så passer den endda min størrelse! :D

    eeyorenyk(snabel-a)live.dk

    SvarSlet
  60. Uh, den ser lækker ud! Vinder jeg den, så er det helt ok at jeg ikke får mandelgaven i år :)

    SvarSlet
  61. Spennende med en så flott give away, jeg vil gjerne være med om jeg får lov.

    SvarSlet
  62. Oh it's simply beautiful! Thanks for the chance to win!

    SvarSlet
  63. Hvor er den flot! :-)


    //Christina Stoldt
    christinabstoldt@gmail.com

    SvarSlet
  64. Jeg tror da faktisk at den vil passe mig - den er i hvert fald pææææn :-)

    SvarSlet
  65. Åh den ville jeg gerne vinde

    SvarSlet
  66. Som sædvanlig en lækker kreation fra din hånd! Den vil jeg gerne vinde!!

    SvarSlet
  67. Uh, den er smart. Og så er min kommentar smidt.... ;-)

    SvarSlet
  68. Hvor er den dog smuk. Kunne jeg mon være så heldig ♥

    SvarSlet
  69. Hvor vil jeg gerne fejre jul i den smukke kjole ❤️

    SvarSlet
  70. This is lovely. What a generous giveaway.

    SvarSlet
  71. I will pay shipping if you don't want to mail it to the US! Just pick my name ;)

    SvarSlet
  72. Gorgeous! What a treat it would be to wear!!

    SvarSlet
  73. Oh, I'd love to wear such a dress, and even in my favourite blue.... Amazing dress!

    SvarSlet
  74. Flæse kanten er så fin derpå, håber jeg vinder

    SvarSlet
  75. What a fantastic dress, you are super talented : )

    SvarSlet
  76. Hvor er den dog smuk :-).

    Gode adventshilsner
    Åse L / aaselejboelle@gmail.com

    SvarSlet
  77. Trine! It's just do pretty!!!

    SvarSlet
  78. Den var bare nydelig og flott. Ønsker meg den. Fortsatt god førjulstid😀

    SvarSlet
  79. Ønsker mig den til nytårkjole :-)

    SvarSlet
  80. Jeg er med. Den vil da være fantastisk at have på til min datters barnedåb :)

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  81. Den vil jeg rigtig gerne vinde.

    SvarSlet