torsdag den 4. december 2014

Linden in Blue

Lettere Linden manisk! Jeg har i hvert fald syet mig endnu en. Denne gang gik jeg 2 str. ned i forhold til den første, jeg syede. Over hoften dog kun 1 str. ned. Meget, meget bedre. Jeg har kortet den en smule i længden. Jeg kunne faktisk godt finde på at kappe yderlige et par cm af længden på den næste. Denne er syet af strik stof med sort ribkant i halsudskæringen.

Luna, skulle du læse med, så er det her mors sweatshirt!!!!

Stoffet har jeg haft liggende længe. Så vidt jeg husker er det en gave fra The Fabric Stash. Til halsudskæringen er brugt lækker viscose rib fra Stofdepotet.

Just another Linden. This time in a marl blue/black knit. I went down two sizes compared to the first one I made. Much better fit on this one. I shortened the pattern a bit - that's how I prefer my sweaters.



2 kommentarer:

  1. I like! I bought a beautiful sweater fabric for myself, thr only thing I need is a good pattern. This might be a winner!

    SvarSlet
  2. oh wow i love that knit!! i'd wear it a ton - it's perfect.

    SvarSlet